تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
14-09-2009 | 04:53 AM
حلاوتها الحلوة لما تخبط كوع هنا وركبه هناك
ب
14-09-2009 | 04:54 AM
لا انا مكنش عندى ولا عقدة ولا عقدتين
مقدرش افيدك ف موضوع العجينة بصراحة
بصى حطيها ف التلاجة وطلعيها بكرة حلوة اعمليها مش حلوة طبعا عارفا مصيرها ولكى الله بقى
مقدرش افيدك ف موضوع العجينة بصراحة
بصى حطيها ف التلاجة وطلعيها بكرة حلوة اعمليها مش حلوة طبعا عارفا مصيرها ولكى الله بقى
ب
14-09-2009 | 04:55 AM
هههههههههههههههههههههههههه
زى الحلوة اللى عندى
زى الحلوة اللى عندى
y
14-09-2009 | 04:55 AM
طبعاالبنطلون حلو اوى
بس ييجسي مقاسك
لو بتجيبي حاجه للحمل يامها
قيسيلها محيط الرجل من فوق
يعنى فخدك من فوق محيطه اد ايه بالمازورة
ومحيط الهانش ومحيط الحته اللى هى فيها خياطه القيصريه
وهى تعمل كده هناك بالمازوره برده عشان يطلع مظبط عليكى
اناهاروح اشرب جوزى واديله الدوا واجى تانى
بس ييجسي مقاسك
لو بتجيبي حاجه للحمل يامها
قيسيلها محيط الرجل من فوق
يعنى فخدك من فوق محيطه اد ايه بالمازورة
ومحيط الهانش ومحيط الحته اللى هى فيها خياطه القيصريه
وهى تعمل كده هناك بالمازوره برده عشان يطلع مظبط عليكى
اناهاروح اشرب جوزى واديله الدوا واجى تانى
ع
14-09-2009 | 04:58 AM
ازيكوا يابنات
يوميزو هو المنتدى كان واقع ولا ايه؟
يوميزو هو المنتدى كان واقع ولا ايه؟
ب
14-09-2009 | 04:58 AM
الف سلامة ع الباشا
لا انا كنت بسال ع رينجات الاسعار
انا عندى من حمل بتول بنطلون قماش بلبس علية اى تونك وخلاص
وعندى عبايتين واحدة سودة وواحدة ملونة لسة لما الشتا يدخل معرفش هلبس اية
انا باكل زبادى
لا انا كنت بسال ع رينجات الاسعار
انا عندى من حمل بتول بنطلون قماش بلبس علية اى تونك وخلاص
وعندى عبايتين واحدة سودة وواحدة ملونة لسة لما الشتا يدخل معرفش هلبس اية
انا باكل زبادى
y
14-09-2009 | 05:02 AM
التكييف ده انا مقلقه منه عمال يفصل بغبا والبت ملك صحيت تشرب لاقيتها مستحميه عرق
وربنا يستر بقى عشان اعرف انام في الاوده المنفى دى
وربنا يستر بقى عشان اعرف انام في الاوده المنفى دى
y
14-09-2009 | 05:03 AM
اه ياعروس كان واقه ووقع تانى من شويه وربنا هداه
مها بجد انا شكلى هاروح اعملى حبه زلابيه واشيل الباقي ههههههههههه
مها بجد انا شكلى هاروح اعملى حبه زلابيه واشيل الباقي ههههههههههه
ب
14-09-2009 | 05:04 AM
التكيف دة مصييييييييييييبة اصلا
ب
14-09-2009 | 05:05 AM
خلاص اجرى شكلك بتتوجمى من جديدهههههههههه
y
14-09-2009 | 05:06 AM
اه يامها بس متنكريش انه نعمه واحنا مفقسين من الحر كده
ب
14-09-2009 | 05:06 AM
والله بتول عندها رشح من الصبح
y
14-09-2009 | 05:06 AM
ههههههههه
لا كسلت
طبوالله وانا بكتب الجمله اللى فات تكنت كسلت اصلا لسه هاقوم استنى الزيت يسخن واعفص فيالعجينه عشاان تتقلي وكمان اغغسل ايدى منها ههههههههههههههه لالا يفتح الله
لا كسلت
طبوالله وانا بكتب الجمله اللى فات تكنت كسلت اصلا لسه هاقوم استنى الزيت يسخن واعفص فيالعجينه عشاان تتقلي وكمان اغغسل ايدى منها ههههههههههههههه لالا يفتح الله
ب
14-09-2009 | 05:07 AM
ب
14-09-2009 | 05:07 AM
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
ب
14-09-2009 | 05:08 AM
والان مع رقصة بتول ع بوجى وطمطم
ب
14-09-2009 | 05:09 AM
الفجر بيدن
y
14-09-2009 | 05:09 AM
انا هاروح اغسلي تفاحه ولا خياره
ده اخر ماعندى الصراحه
ده اخر ماعندى الصراحه
ب
14-09-2009 | 05:09 AM
ف نوم ولا اية النظام؟