تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
الناس الى فطرة علانية دى ههههههههههههه
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏toty858, ‏مونه الدلوعه, ‏yomizo, ‏عروس البحر
y
جبت تفاحه
عودا حميدا يام مايتا
y
عاااادى جداا
ههههههههههههههههه
احنا عالم نخاف مانختشيش
y
ياشقلبظاتك ياتوتى :)
ب
انا اتخنقت من بجبيوجو يا بجبج

ومش عارفا اخد الموبيل منها
ب
الحمد لله اول ما قولتلها نقون نصلى
قالتلى اكبر وادتهولى
ع
سلودة ازيك وحشتيني كل سنة وانتي طيبة

وازاي زياد عامل ايه
أ
yomizo;10265906:
انا الدكتور قاللى اول مافكيت الغرز انى البس حزام بطن واعمل تمارين بس للاكتنه ماقدرتش اعمل ولا تمرين واحد ولبست الحزامن شويه واتخنقت منه وقلعته


هاروح اقرقشلي شوزيه تلج واجى


أنا قرقشت علبة كاملة ... عارفة البتاعة اللي بتحطيها في الفريزر أخدتها كلها :ss:
ا
هاللو يا بنات
ازيكم جميعا يا منفوخات وخصوصا ييميم اللى على اخرها هتفقسي امتة بئة
فاكرة لما كنتى بتقوليلى كدة ههه
أ
om_tota;10265963:
اصل احنا معندناش قوانين زيكو
انا وبتول نمنا بعد الفطار من 7 ونص ل 10 يبقى النوم هيكون امتى
بعد الفجر طبعا



ايوة ع ايامك مكنش اللى هو التجميلى بتاع دلوقتى
انا مكنش عندى غرز هو بلستر بيتشال بعد اسبوع وانتهينا ع كدة ويبقى مكان الولادة كدة خط مايبنش غير لما تتدققى
بس باردو ربنا يتوب عليكى
هتقوليلى ع الكحة مع الولادة ولا العطس ولا الضحك
ربنا يعديها ع خير


أنا برضه كنت ملزوقة من غير خياطة وبتاع :) الدكتورة تقول لي أحدث حاجة :) بس فعلا الخط مش باين خالص من مدة يعني قولي من وعبدالله عنده 5 أو 6 شهور
أ
توتي

صورة ميويا زي العسل ربنا يبارك لك فيها يا رب وتفرحي بيها هي واخواتها :)
أ
سالاد انتي هنا؟؟

أوعي تمشي قبل ما تطمنينا عليكي انتي وزياد

بنات حد يفتكر مين اللي عنده مروان؟؟

عمالة بحاول أفتكر بقى لي يومين لما مخي خلاص هيطق
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏razminia, ‏toty858, ‏عروس البحر, ‏salad, ‏yomizo, ‏مونه الدلوعه


هتناموا امتى؟
أ
أنا داخلة أشوف اللي ما تتسمى خلصت ولا لسة وبعد كده هنام

بكرة تنضيفة العييييييييييييييييييييييييييييد
ا
ربنا يخليكى يا مى عقبال مانشوفهم في المدرسة الاول هيا وعبدالله واحتمال يكونو في سنة واحدة كمان:)

دة انا عندى كمان صور لمايا زى العسل وهيا بتضحك بس كبار على الصورة الرمزية
ع
(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)
ا
انا كمان ملزوقة زيكو ومن دلوقتى مفيش الا خط احمر رفيع لونة روز كدة ومش باين اساسا :)
ب
للاسف الذاكرة عندى خرمانة
ب
طب تصبحوا ع خيررررررررررر
X