صوت العيون;10270275:
روكا هو انتى الى سكنه فوق مس نورا ها
لا يامورا انا اللى ساكنه عند قصر القبه فاكرة لما قولتى ع الكوافير كانت ايام جمليه خلاص بقى كبرنا وهنبقى امهات
صوت العيون;10270275:
روكا هو انتى الى سكنه فوق مس نورا ها
kato;10264757:
عادى يا قمر انا ماتوحمتش خالص هههههههههههههه
بس انا اهو فى نص السابع وحاسة انى بدأت اتوحم :D
om_tota;10270259:
هدى هنا ف المنتدى بس قسم الولادة
lifedrop;10270274:
هدى جوزها عندها...
الغريبة بقى... هوبا ام ندى
مظهرتش النهاردة... خير ان شاء الله
yomizo;10270336:
يارب ارحمنى من النسناسه اللى فوق راسي دى
ماسكه بتاع كده عمال يصوت وحطاه على ودنى وراكبه بجد على راسي لما جالى تخلف خلالالالالاص
yomizo;10270294:
اهى ملك هانم قاعده على حجري عمكلاله ترزع في بطنى وتقولى انا بلعبمع توتى
ال ايه ال واقولها براحه هى كده تتوجع تروح بايسه بطنى وبعدين تخبط اجمد هههههههههههههههههههه
sweet_toota;10270303:
لا واللهى يا حبيبتى انا عملت السونار فى الاسبوع الخامس و كان ثرى دى كمان عشان اعرف موضوع الورم اللى عندى و مكنش باين غير كيس فقط لا غير و الدكتور بتاع الاشعة لقيته كاتبلى فى التقرير انى لازم اتابع بعد اسبوع او اتنين عشان اشوف النبض و الجنين و يتأكد من سلامة الحمل بس طبعا جوزى رافض اعمل سونار كذا مرة ورا بعض كدة عشان غلط و مستنية و كلى قلق واللهى و اتجننت و بقيت كل ماشوف حد اقله تعالى كدة قرب على بطنى اسمع فى نبض؟ هههههههه قال يعنى هيبان