تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ر
صوت العيون;10270275:
روكا هو انتى الى سكنه فوق مس نورا ها

لا يامورا انا اللى ساكنه عند قصر القبه فاكرة لما قولتى ع الكوافير كانت ايام جمليه خلاص بقى كبرنا وهنبقى امهات
y
اهى ملك هانم قاعده على حجري عمكلاله ترزع في بطنى وتقولى انا بلعبمع توتى
ال ايه ال واقولها براحه هى كده تتوجع تروح بايسه بطنى وبعدين تخبط اجمد هههههههههههههههههههه
(
kato;10264757:
عادى يا قمر انا ماتوحمتش خالص هههههههههههههه
بس انا اهو فى نص السابع وحاسة انى بدأت اتوحم :D




اهو يا ميكو انا ماتوحمتش بس بالنسبة للدوخة والغثيان والقئ ووجع الظهر وصداع كلة كان موجود ولغاية دلوقتى بحس بدوخة :ss: وباقى الاعراض انتهت والحمد لله وبدأت اعراض جديدة ههههههههه مش عارفة انام رجلة ورمة ظهرى بيوجعنى واحيانا مش طايقة الاكل
y
روكا تانت ساكنه في عمارات المخابرات 1 ولا 2 وانت فين بقى
s
لا واللهى يا حبيبتى انا عملت السونار فى الاسبوع الخامس و كان ثرى دى كمان عشان اعرف موضوع الورم اللى عندى و مكنش باين غير كيس فقط لا غير و الدكتور بتاع الاشعة لقيته كاتبلى فى التقرير انى لازم اتابع بعد اسبوع او اتنين عشان اشوف النبض و الجنين و يتأكد من سلامة الحمل بس طبعا جوزى رافض اعمل سونار كذا مرة ورا بعض كدة عشان غلط و مستنية و كلى قلق واللهى و اتجننت و بقيت كل ماشوف حد اقله تعالى كدة قرب على بطنى اسمع فى نبض؟ هههههههه قال يعنى هيبان
ب
hoba555


هوبا اهى بتقرا ف الللى فات
c
om_tota;10270259:
هدى هنا ف المنتدى بس قسم الولادة

لتكون هتولد من ورانا وله حاجه :D
ربنا يطمنا عليها هى ولولى

lifedrop;10270274:
هدى جوزها عندها...
الغريبة بقى... هوبا ام ندى
مظهرتش النهاردة... خير ان شاء الله

اهيه جت يا ندى موجوده تحت
ب
هههههههههههههههههههههههه

العبى براحة يا ياملوكة
s
هوبااااااااااااااا منورة لسة الجماهير بتسأل عليكى وحشتينااااا انتى و ندى السكرة
l
ربنا يطمنا كلنا يا سويت يارب
ربنا كريم باذن الله هيطمنا اكيد
يلا اسيبكم شويا
y
يارب ارحمنى من النسناسه اللى فوق راسي دى

ماسكه بتاع كده عمال يصوت وحطاه على ودنى وراكبه بجد على راسي لما جالى تخلف خلالالالالاص
ر
انا نفسى اجيب بنت واسمها مريم بس المشكله ان بنت اختى اسمها مريم مش عارفة كدا هيبقى عندنا اتنين مريم ايه رايكوا
s
هههههههههههه ربنا يقويكى امال هتعملى اية لما يبقوا نسناستين راكبين على كتفك ان شاء الله
y
مين قالان السونار كتير غلط؟؟
s
ناس كتير بتعملها يا روكا بس انا مبحبذش اكرر اسم فى العيلة اصلا مش من قلة الاسامى بس لو عاجبك اوى اوى اوى يعنى شوفى معاها هتزعل ولا لا
s
السونار لسة مفاتش عليه سنين عشان نعرف اضراره زى الموبايل اى حاجة كدة لازم نستخدمها بحذر
y
ربنا يتولانى بقى برحمته وقتها هههههه
هاروح اعمل باقي الزلابيه واجى
ر
yomizo;10270336:
يارب ارحمنى من النسناسه اللى فوق راسي دى

ماسكه بتاع كده عمال يصوت وحطاه على ودنى وراكبه بجد على راسي لما جالى تخلف خلالالالالاص

ربنا يخليلهلكى انتى لسه شوفتى حاجة لسه لما النونو التانى يشرف مش عايزة اقولك بنت اختى لما مامتها خلفت عملت ايه كانت غيرانه جدا ومنتش بتاكل ومبقتش شاطرة ف المدرسه وكانت بتقعد تقرص اختها وهنا مش واخدين بالنا ببس دلوقتى الحمدلله دلوقتى بقت كويسه وهى اللى بتشلها وتاكلها كمان
ص
روكا بقيتى فين دلوقتى


بالله عليكم تدعو لتوكى كتير عشان عندها شويه مشاكل ربنا يفك كربها يارب يارب يارب
c
yomizo;10270294:
اهى ملك هانم قاعده على حجري عمكلاله ترزع في بطنى وتقولى انا بلعبمع توتى
ال ايه ال واقولها براحه هى كده تتوجع تروح بايسه بطنى وبعدين تخبط اجمد هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههه ربنا يخليهالك يارب
وربنا يهديها كدا وتحب توتى لما تيجى :D

sweet_toota;10270303:
لا واللهى يا حبيبتى انا عملت السونار فى الاسبوع الخامس و كان ثرى دى كمان عشان اعرف موضوع الورم اللى عندى و مكنش باين غير كيس فقط لا غير و الدكتور بتاع الاشعة لقيته كاتبلى فى التقرير انى لازم اتابع بعد اسبوع او اتنين عشان اشوف النبض و الجنين و يتأكد من سلامة الحمل بس طبعا جوزى رافض اعمل سونار كذا مرة ورا بعض كدة عشان غلط و مستنية و كلى قلق واللهى و اتجننت و بقيت كل ماشوف حد اقله تعالى كدة قرب على بطنى اسمع فى نبض؟ هههههههه قال يعنى هيبان

انا رائ تسمعى كلام الدكتور انك تروحى زى ماقالك واكيد هو ادرى بالصح والغلط
انا كمان مسمعتش ان كتر السونار غلط انتى بتعمليه عشان تطمنى عالجنين ونبضه
والقلق عليكى غلط حاولى تقنعيه انك تروحى زى ما الدكتور قالك ان شالله متعمليش تانى بس عشان تطمنوا
X