هحاول معاه تانى يا اناناسة واللهى و يارب يرضى قبل العيد بس دة دكتور الاشعة لكن دكتورتى معرفش ايديها فى المية الباردة قالتلى تعالى بعد شهر
ربنا يفك كربك يا توكى بحق الايام المفترجة دى يارب
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
s
14-09-2009 | 11:04 PM
m
14-09-2009 | 11:06 PM
روكا2010;10270339:انا نفسى اجيب بنت واسمها مريم بس المشكله ان بنت اختى اسمها مريم مش عارفة كدا هيبقى عندنا اتنين مريم ايه رايكوا
لاه متهيلي اسميها غير كده يعني علشان الخبطه ههه
yomizo;10270353:
مين قالان السونار كتير غلط؟؟
انا سمعت كده
crazy ananas;10270377:
هههههههههههههههههههه ربنا يخليهالك يارب
وربنا يهديها كدا وتحب توتى لما تيجى :D
يارب
انا رائ تسمعى كلام الدكتور انك تروحى زى ماقالك واكيد هو ادرى بالصح والغلط
انا كمان مسمعتش ان كتر السونار غلط انتى بتعمليه عشان تطمنى عالجنين ونبضه
والقلق عليكى غلط حاولى تقنعيه انك تروحى زى ما الدكتور قالك ان شالله متعمليش تانى بس عشان تطمنوا
انا سال بابا قولته غلط قلي لازم علشان نشوف حجمهم والنبض بتاعهم انتي كده مش كتير يعني
ب
14-09-2009 | 11:12 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) om_tota, مايونيز, sweet_toota, دموع اشتياقي, hoba555, kato, bright bride, yomizo
ب
14-09-2009 | 11:13 PM
يلالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
ب
14-09-2009 | 11:14 PM
اللوك الجديد هيوصل دلوقتى
انتظرونااااااااااا
هههههههههههههههههههههههههههه
انتظرونااااااااااا
هههههههههههههههههههههههههههه
y
14-09-2009 | 11:17 PM
مين قال كده ده حماتى في ابنها الاخير اللى عنده 23 سنه كانت عماله سونار وتقوليلي السونار مش جديد !!!
M
14-09-2009 | 11:23 PM
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي
M
14-09-2009 | 11:25 PM
السونار الكتير غلط يا قمرات علي البيبي
s
14-09-2009 | 11:26 PM
ماشاء الله الف مبرووووووووك و الف حمدلله على سلامتك ربنا يحفظهولك يارب
د
14-09-2009 | 11:26 PM
الف مبرووووووووووووووك يتربي في عزكم ياااااااااااااااااارب
(
14-09-2009 | 11:27 PM
UMM MOAZ;10270480:
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي
ما شاء الله الف الف مبروك يا قمر وحمدلله على سلامتك يا قمر انتى والبراء وربنا يحفظة يارب ويجعلة من الذرية الصالحة يارب (f)
M
14-09-2009 | 11:32 PM
الله يبارك فيكم........انا مش هقدر اعد كتير عشان عاوزة استريح كان يوم مرهق بس نهايته جميلة و لله الحمد
y
14-09-2009 | 11:32 PM
مبروك عليكي براء ياام معاذ
والاسم ده حلو اوى ماشاء الله وعلى فكره اصله شامي وان شاء الله يطلع زى القمر
والاسم ده حلو اوى ماشاء الله وعلى فكره اصله شامي وان شاء الله يطلع زى القمر
y
14-09-2009 | 11:33 PM
طيب مش تحكيلنا الاول تفاصيل الولاده وبعدين تمشي
ابقي بوسيلنا النونو يا ام براء :)
ابقي بوسيلنا النونو يا ام براء :)
&
14-09-2009 | 11:34 PM
UMM MOAZ;10270480:
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي
ايه المفاجات دى يا سجى؟؟؟
انتى مش معايا فى شهر 10.....؟؟؟؟
والله فرحتلك اوى....ما شاء الله
:D:D:D:D:D:D:D:D
بارك الله لك في الموهوب وشكرت الواهب ورزقت بره
(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)
احكيلنا ازاى دة حصل:eek::eek::eek:بقى ؟؟؟
ب
14-09-2009 | 11:36 PM
حمد لله ع سلامتك ياام معاذ وربنا يباركلك ف معاذ وبراء
y
14-09-2009 | 11:39 PM
ماهى مش مهم يا ندى هى كانت سبقانا بشويه وبعدين اول ماتدخل التاسع مش لازم تخلصه ممكن تولد في اىوقت في التاسع
y
14-09-2009 | 11:39 PM
ياسيدى على دلع الاستايلات ياسيدي ياسيدي
m
14-09-2009 | 11:42 PM
بقولك لازم الكشري يكون عليه صلصله وفيها توم
&
14-09-2009 | 11:42 PM
يميم ....انا حاسة ان ساعتى قربت...
عااااااااااااااااااا
مع انى متاكدة انى حدخل العااااااااااااشر ان شاء الله...
يااااااااااااااه ... والله كانت ايااام حلوة
ذكرياااااااااااااااااات
عااااااااااااااااااا
مع انى متاكدة انى حدخل العااااااااااااشر ان شاء الله...
يااااااااااااااه ... والله كانت ايااام حلوة
ذكرياااااااااااااااااات