تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ب
هي العصفوره المعصوره من دخلت ما شفنا خير
ع
ولا يهمج


يا جبل ما يهزك ريح

يا جوجو
ا
:9_28::9_28::8875::8875::z_clap::1_81::1_81::1_3::1_3:
ع
بلسم الامل;5608880:
هي العصفوره المعصوره من دخلت ما شفنا خير


انا ماكنت ارتاح لكلامها

حتى انتي ما كنت ارد عليها كلللللللللللش
r
ASSALAM ALIKUM
I WANT TO JOIN U
I LIKE THIS COIN IN 3ROOS
d
:eek2::no::no::eek2:
d
rachidas
أهلا بكِ معنا
ع
dony???;5608938:
:eek2::no::no::eek2:


وعليكم السلام
ب
عروس الحب;5608923:
انا ماكنت ارتاح لكلامها

حتى انتي ما كنت ارد عليها كلللللللللللش


حت انا شكيت فيها انها مش بنت
d
الجوهرة السعودية

بما إن البنت هتخرج من التجمع وهيحظر دخولها فانتى ليه تقررى تتركينا

كلنا بنحبك وعايزينك حد مننا زعلك؟

متحققيش اللى بالهم وتنصريهم عليك
:sm229:

لا تتركينا أرجوكِ:cry:
d
أهلا عروس

ألف سلامة عليكِ
ع
بنوتات تعبت وأنا أدور على الصفحة

بس رح ألاقيها عشر دقايق بس
ب



و لا يهمك يا جوجو لا تتأثري بكلامها


المهم بلغي الادراة حتى يلغو عضويتها بالمنتدى

بس أخاف تدخل باسم ثاني :(



d
اللهم إهدى ضعاف النفوس
ب
fatafeat;5609003:
بنوتات تعبت وأنا أدور على الصفحة

بس رح ألاقيها عشر دقايق بس




مساء الخير فتافيت كيفك ان شالله بخير


اي صفحه بدوري عليها
d
[GRADE="00008B FF6347 008000 4B0082"]‏بلسم الامل
‏شذا الزهر
بسمة أمل
عروس
فتافيت[/GRADE]

طيب الله مساؤكم بالبشرى والبهجة والخير
ع
هذا رااابط الصفحة

http://www.3roos.com/forums/t300631_1642.html#post5596441
ب
[COLOR="DarkGreen"]دوني مساء الخير ياعسل كيفك ان شالله بخير [/COLOR]
ب



الله يخليك يا دوني ويسعد مساك يا غالية


وان شاء الله نلتقي في غدا



ع
بلسم الامل;5608960:
حت انا شكيت فيها انها مش بنت


انا كنت اشك انها موطبيعيه بس
X