تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ب
02-04-2008 | 09:07 PM
هي العصفوره المعصوره من دخلت ما شفنا خير
ع
02-04-2008 | 09:09 PM
ولا يهمج
يا جبل ما يهزك ريح
يا جوجو
يا جبل ما يهزك ريح
يا جوجو
ا
02-04-2008 | 09:10 PM
:9_28::9_28::8875::8875::z_clap::1_81::1_81::1_3::1_3:
ع
02-04-2008 | 09:10 PM
بلسم الامل;5608880:
هي العصفوره المعصوره من دخلت ما شفنا خير
انا ماكنت ارتاح لكلامها
حتى انتي ما كنت ارد عليها كلللللللللللش
r
02-04-2008 | 09:11 PM
ASSALAM ALIKUM
I WANT TO JOIN U
I LIKE THIS COIN IN 3ROOS
I WANT TO JOIN U
I LIKE THIS COIN IN 3ROOS
d
02-04-2008 | 09:12 PM
:eek2::no::no::eek2:
d
02-04-2008 | 09:13 PM
rachidas
أهلا بكِ معنا
أهلا بكِ معنا
ع
02-04-2008 | 09:14 PM
dony???;5608938:
:eek2::no::no::eek2:
وعليكم السلام
ب
02-04-2008 | 09:14 PM
عروس الحب;5608923:
انا ماكنت ارتاح لكلامها
حتى انتي ما كنت ارد عليها كلللللللللللش
حت انا شكيت فيها انها مش بنت
d
02-04-2008 | 09:17 PM
الجوهرة السعودية
بما إن البنت هتخرج من التجمع وهيحظر دخولها فانتى ليه تقررى تتركينا
كلنا بنحبك وعايزينك حد مننا زعلك؟
متحققيش اللى بالهم وتنصريهم عليك
:sm229:
لا تتركينا أرجوكِ:cry:
بما إن البنت هتخرج من التجمع وهيحظر دخولها فانتى ليه تقررى تتركينا
كلنا بنحبك وعايزينك حد مننا زعلك؟
متحققيش اللى بالهم وتنصريهم عليك
:sm229:
لا تتركينا أرجوكِ:cry:
d
02-04-2008 | 09:17 PM
أهلا عروس
ألف سلامة عليكِ
ألف سلامة عليكِ
ع
02-04-2008 | 09:18 PM
بنوتات تعبت وأنا أدور على الصفحة
بس رح ألاقيها عشر دقايق بس
بس رح ألاقيها عشر دقايق بس
ب
02-04-2008 | 09:21 PM
و لا يهمك يا جوجو لا تتأثري بكلامها
المهم بلغي الادراة حتى يلغو عضويتها بالمنتدى
بس أخاف تدخل باسم ثاني :(
d
02-04-2008 | 09:21 PM
اللهم إهدى ضعاف النفوس
ب
02-04-2008 | 09:21 PM
fatafeat;5609003:
بنوتات تعبت وأنا أدور على الصفحة
بس رح ألاقيها عشر دقايق بس
مساء الخير فتافيت كيفك ان شالله بخير
اي صفحه بدوري عليها
d
02-04-2008 | 09:23 PM
[GRADE="00008B FF6347 008000 4B0082"]بلسم الامل
شذا الزهر
بسمة أمل
عروس
فتافيت[/GRADE]
طيب الله مساؤكم بالبشرى والبهجة والخير
شذا الزهر
بسمة أمل
عروس
فتافيت[/GRADE]
طيب الله مساؤكم بالبشرى والبهجة والخير
ع
02-04-2008 | 09:23 PM
ب
02-04-2008 | 09:24 PM
[COLOR="DarkGreen"]دوني مساء الخير ياعسل كيفك ان شالله بخير [/COLOR]
ب
02-04-2008 | 09:24 PM
الله يخليك يا دوني ويسعد مساك يا غالية
وان شاء الله نلتقي في غدا
ع
02-04-2008 | 09:24 PM
بلسم الامل;5608960:
حت انا شكيت فيها انها مش بنت
انا كنت اشك انها موطبيعيه بس