وهاد الرابط كماااااااان
http://www.3roos.com/forums/t300631_1647.html#post5596606
وهون عم تهددنا تدعي علينااااا
http://www.3roos.com/forums/t300631_1647.html#post5596606
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ع
02-04-2008 | 09:25 PM
d
02-04-2008 | 09:26 PM
بلسم الامل;5609076:
[COLOR="DarkGreen"]ودني مساء الخير ياعسل كيفك ان شالله بخير [/COLOR]
الله يعسلك ياسكر ماشى نمشيها ودنى ههههه ربنا يحلى مساءك
بسمة أمل212;5609077:
الله يخليك يا دوني ويسعد مساك يا غالية
وان شاء الله نلتقي في غدا
على طول تمشى بدرى كده
ع
02-04-2008 | 09:26 PM
بنات انا حطيت الروابط وقدمت شكوى للادارة
أنا اسفة لازم أطلع ضروري
سلاااااام
أنا اسفة لازم أطلع ضروري
سلاااااام
ب
02-04-2008 | 09:26 PM
صح أنا قريت الكلام لي كتبته هذه العضوة
والله حرام عليها هي عملت لها جوجو ايه
ب
02-04-2008 | 09:26 PM
شذا الزهر كيفك يا عسل ان شالله بخير اشتقتالك كثير زمان ما شفتك ان شالله تكوني بخير وصحه
ع
02-04-2008 | 09:28 PM
هي البنت دي لخبطتنا اخر لخبطة هو أحنا ناقصين حتى أنا ما سلمت منهاااا
ع
02-04-2008 | 09:28 PM
fatafeat;5609065:
هذا رااابط الصفحة
http://www.3roos.com/forums/t300631_1642.html#post5596441
مشكورة فتفوته على الرابط
الصراحه قمت اتابع الموضوع من اول عدللللللللللللل
الصراحه انا الحين شكيت انها مش ست
دي راجل
صدقوني
ومجنون كمان
d
02-04-2008 | 09:29 PM
بنات مش ملاحظين إن موضوعنايحصل فيه مشاكل كتير:down:
حتى تجمع الفضفضة محسودين عليه :no:
يعنى نكتم حسنا:21_178: عشان يرتاحوا
حتى تجمع الفضفضة محسودين عليه :no:
يعنى نكتم حسنا:21_178: عشان يرتاحوا
ع
02-04-2008 | 09:29 PM
حسبي الله ونعم الوكيل
d
02-04-2008 | 09:30 PM
أستغفر الله العظيم
ســـلام
ســـلام
ع
02-04-2008 | 09:32 PM
العصفورة المعصورة;5596233:
انا بحب الجوهرة وامس بعت لها على الخاص
وارسلت لها شتيمة عشان بشوف اخلاقهااااااااااااا
اذا شتمت ولا لا لقيتها عيني عليها
طيبة وقالت لي الله يسامحك
وماردتش بكلمة وحشة خالص
ههههههههههههه
ياحرام
قليلة ادب الصراحه
ب
02-04-2008 | 09:32 PM
صح يا عروس حتى موضوع الضيوف ما يطمن
الله المستعان
ب
02-04-2008 | 09:33 PM
عروس الحب;5609120:
مشكورة فتفوته على الرابط
الصراحه قمت اتابع الموضوع من اول عدللللللللللللل
الصراحه انا الحين شكيت انها مش ست
دي راجل
صدقوني
ومجنون كمان
حت انا شكيت فيها مش طبيعه حت مرة تلفظ الكلام بطريق المذكر
وقلت لنوارة ابو ظبي
ب
02-04-2008 | 09:36 PM
العصفورة المعصورة;5590251:
ياجماعة اللي يتجوزني راح ياخذ فيلا وعربية وراح اجيب شغلتين وسواق
بس عيزة راجل اخلف منة
عروس شوفي العرض الي عرضيتو
ع
02-04-2008 | 09:37 PM
بلسم الامل;5609174:
حت انا شكيت فيها مش طبيعه حت مرة تلفظ الكلام بطريق المذكر
وقلت لنوارة ابو ظبي
اوووووووووووووووووووووووووف
متى كان هالشي؟؟؟
ع
02-04-2008 | 09:38 PM
العصفورة المعصورة;5596077:
طيب كل وحدة تقولي
اكثر بنت تحبها بتجمع
عشان ماتزعلش نوارة
السؤال للجميع
سؤالها كان في لؤم
بتخرب علاقة البنات ببعضهم البعض
ب
02-04-2008 | 09:39 PM
والله قلبي عورني و أنا أقرأ كلام هذه العضوة
:ss:
ب
02-04-2008 | 09:42 PM
العصفورة المعصورة;5595873:
يابنااااااااااااااااات
انا عيزة اتجوز بطيب بالقوة
عيزة اتقوز
لاحول ولا قوة الا بالله
ع
02-04-2008 | 09:43 PM
اييييييييييييييييييييي
مجرمه
اشلون ما عطيتوها رد قاسي
لو انا موجوده
جان طردتها عدللللللللللللللللل
مجرمه
اشلون ما عطيتوها رد قاسي
لو انا موجوده
جان طردتها عدللللللللللللللللل
ب
02-04-2008 | 09:44 PM
العصفورة المعصورة;5595888:
انتو شكلكم رجااااالة
ههههههههههههههههههه
شوفو شو بتقو ل انا شكيت فيها هين اكثر انها مش بنت