تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ع
وهاد الرابط كماااااااان


http://www.3roos.com/forums/t300631_1647.html#post5596606


وهون عم تهددنا تدعي علينااااا

http://www.3roos.com/forums/t300631_1647.html#post5596606
d
بلسم الامل;5609076:
[COLOR="DarkGreen"]ودني مساء الخير ياعسل كيفك ان شالله بخير [/COLOR]


الله يعسلك ياسكر ماشى نمشيها ودنى ههههه ربنا يحلى مساءك

بسمة أمل212;5609077:



الله يخليك يا دوني ويسعد مساك يا غالية


وان شاء الله نلتقي في غدا






على طول تمشى بدرى كده
ع
بنات انا حطيت الروابط وقدمت شكوى للادارة

أنا اسفة لازم أطلع ضروري
سلاااااام
ب



صح أنا قريت الكلام لي كتبته هذه العضوة



والله حرام عليها هي عملت لها جوجو ايه



ب
شذا الزهر كيفك يا عسل ان شالله بخير اشتقتالك كثير زمان ما شفتك ان شالله تكوني بخير وصحه


ع
هي البنت دي لخبطتنا اخر لخبطة هو أحنا ناقصين حتى أنا ما سلمت منهاااا
ع
fatafeat;5609065:
هذا رااابط الصفحة

http://www.3roos.com/forums/t300631_1642.html#post5596441


مشكورة فتفوته على الرابط

الصراحه قمت اتابع الموضوع من اول عدللللللللللللل

الصراحه انا الحين شكيت انها مش ست

دي راجل

صدقوني

ومجنون كمان
d
بنات مش ملاحظين إن موضوعنايحصل فيه مشاكل كتير:down:

حتى تجمع الفضفضة محسودين عليه :no:

يعنى نكتم حسنا:21_178: عشان يرتاحوا
ع
حسبي الله ونعم الوكيل
d
أستغفر الله العظيم


ســـلام
ع
العصفورة المعصورة;5596233:
انا بحب الجوهرة وامس بعت لها على الخاص

وارسلت لها شتيمة عشان بشوف اخلاقهااااااااااااا

اذا شتمت ولا لا لقيتها عيني عليها

طيبة وقالت لي الله يسامحك

وماردتش بكلمة وحشة خالص

ههههههههههههه

ياحرام


قليلة ادب الصراحه
ب



صح يا عروس حتى موضوع الضيوف ما يطمن


الله المستعان


ب
عروس الحب;5609120:
مشكورة فتفوته على الرابط

الصراحه قمت اتابع الموضوع من اول عدللللللللللللل

الصراحه انا الحين شكيت انها مش ست

دي راجل

صدقوني

ومجنون كمان



حت انا شكيت فيها مش طبيعه حت مرة تلفظ الكلام بطريق المذكر

وقلت لنوارة ابو ظبي
ب
العصفورة المعصورة;5590251:
ياجماعة اللي يتجوزني راح ياخذ فيلا وعربية وراح اجيب شغلتين وسواق

بس عيزة راجل اخلف منة


عروس شوفي العرض الي عرضيتو
ع
بلسم الامل;5609174:
حت انا شكيت فيها مش طبيعه حت مرة تلفظ الكلام بطريق المذكر

وقلت لنوارة ابو ظبي


اوووووووووووووووووووووووووف

متى كان هالشي؟؟؟
ع
العصفورة المعصورة;5596077:
طيب كل وحدة تقولي

اكثر بنت تحبها بتجمع

عشان ماتزعلش نوارة

السؤال للجميع




سؤالها كان في لؤم

بتخرب علاقة البنات ببعضهم البعض
ب



والله قلبي عورني و أنا أقرأ كلام هذه العضوة


:ss:


ب
العصفورة المعصورة;5595873:
يابنااااااااااااااااات


انا عيزة اتجوز بطيب بالقوة

عيزة اتقوز



لاحول ولا قوة الا بالله
ع
اييييييييييييييييييييي

مجرمه

اشلون ما عطيتوها رد قاسي

لو انا موجوده

جان طردتها عدللللللللللللللللل
ب
العصفورة المعصورة;5595888:
انتو شكلكم رجااااالة

ههههههههههههههههههه



شوفو شو بتقو ل انا شكيت فيها هين اكثر انها مش بنت
X