تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
م
عروووووووووس تووووووووونى قاااااااااريته واقسم بالله بدنى انقشعر من هالملسوونه وانا بعد كان عندى احساس انها ريال مستحيل تكون بنت بهالطريقه تتكلم ولايكون احد دازه علينا تبا تفرق شملنا لمن تخسسسسسسى ولا يخسى لو ريال الله يجعل كيدهم فى نحرهم وعساااااهم مايفرحوا وتكثر بلاويهم
الا ادز رساله مال اداره الموقع ولاعند المشرفين؟؟؟؟
صراااحه حدى محتره منها (حسبى الله ونعم الوكيل) وجوجوتى لاتزعلين وراكى بناات يسدون عين الشمس وان شاء الله قرييب تييى ويانا مثل اول واحسن وياجبل مايهزك ريح
¤
السلام عليكم
كيف حالكم يابنااااااات
وحشتووووووووووني مووووووووووت
اخيرا قدرت اشبك وياكم
ويش اخر الاخبار؟؟؟؟؟؟؟
L


خلاص يابنات اللى حصل حصل

فكوا سيرة البنت دى ووكلوا أمركم لله

وصالحوا البنت اللى زعلت

وارجعوا تانى للتجمع

مش هننفض كلنا عشان مشاركة سخيفة

ونمسك فى سيرتها ونبطل نطبطب على الحزين ونشارك المحتاج حنان
ع
بنات حللت شخصيتها


عدللللللللللللللللللللللللللللللل

ترى هالشعضوة او العضو اللي اسمه عصفور


مجنون رسمي

وفي شي ثاني

ياريت تحللون و تردون علي
¤
لا اله الا الله من اللي طلع رجال؟؟!!!
ب


أهلا sweeta girl

كيف حالك يا غالية ان شاء الله بخير



ميسي هلا بك يا قمر وحشتيني موت يا دبة


ع
ميسي

بكلمج على الخاص
¤
كيف حالك عروس ؟؟؟
و وين فتفوته والراجية ؟
L
بنات من حبى فيكم بنصحكم

كففاية كلام على البنت إدعوا لها ربنا يهديها واكسبوا ثواب فيها

وغيروا الموضوع واتكلموا فى حاجة مفيدة

وكفايه حكى عن المشكلة عشان البنات الجدد ميخافوش من التجمع

وتذكروا هذه الآيه "لا يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد"صدق الله لعظيم

ربنا مش بيفوت وكله محسوب والظالم سينال عقابه من الله والمظلوم يوكل أمره لله

واحنا نحاول نرجع البسمة تانى للتجمع وأيد بأيد نمسح دمعة كل حزين مثلى :confused:


وأراكم على خير
ع
LANY??;5609739:
بنات من حبى فيكم بنصحكم

كففاية كلام على البنت إدعوا لها ربنا يهديها واكسبوا ثواب فيها

وغيروا الموضوع واتكلموا فى حاجة مفيدة

وكفايه حكى عن المشكلة عشان البنات الجدد ميخافوش من التجمع

وتذكروا هذه الآيه "لا يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد"صدق الله لعظيم

ربنا مش بيفوت وكل محسوب والظالم سينال عقابه من الله والمظلوم يوكل أمره لله

واحنا نحاول نرجع البسمة تانى للتجمع وأيد بأيد نمسح دمعة كل حزين مثلى :confused:


وأراكم على خير




لا مش مشكله هينه

لان وحده من خواتنا العزيزات زعلت و طلعت

وذا ما انرد اعتبارها كلنا بنطلع
ب



بنات فكروا معي كيف نخلي جوجو ترجع لتجمع


ايه رائكم كل وحدة فينا ترسل لها رسالة على الخاص


وتطلب منها الرجوع



L
عروس الحب;5609759:
لا مش مشكله هينه

لان وحده من خواتنا العزيزات زعلت و طلعت

وذا ما انرد اعتبارها كلنا بنطلع


حبيبتى عروس
انا حزينة جدا على خروج جوووجووو
لكن نرجعها بأننا نشكر فيها وبأننا محتاجين وجودها معانا
ونسيب الظالم منه لله
ودى نصيحة منى لأنى بحبكم

اللى عايزة تعمل بيها فيها الخير واللى مش عايزة هى حره

اللهم بلغت اللهم فاشهد
L
بسمة أمل212;5609784:



بنات فكروا معي كيف نخلي جوجو ترجع لتجمع


ايه رائكم كل وحدة فينا ترسل لها رسالة على الخاص


وتطلب منها الرجوع





أنا أؤيدك فى الفكرة

تفكير سليم بعيد عن أخذ الذنوب:21_8:

احنا بنلوم البنت على الغيبة وبنعمل زيها من غير ما نحس
ب



لاني يمكن لأننا لسه ما تقبلنا الموضوع


ولأنه كان مثل الصدمة علينا


ويارب ياخذ حقنا منها


L
ربنا يهدى النفوس يابنات

ويصلح حال الجميع
ويطرد الشياطين الساكنة بداخلنا

ويرزق كل مسلم أمنيته

ويبعد الحرمان عنا
آمين
L
بسمة أمل212;5609853:



لاني يمكن لأننا لسه ما تقبلنا الموضوع


ولأنه كان مثل الصدمة علينا


ويارب ياخذ حقنا منها




قولى حسبى الله فقط يابسمة حتى لا تحملى ذنوب تتسبب فو وقف الحال
والله من حبى فيكم أنصحكم

إنتوا بنات طيبات كثيرا

أخشى عليكم وقف الحال
ب


LANY??;5609858:
ربنا يهدى النفوس يابنات

ويصلح حال الجميع
ويطرد الشياطين الساكنة بداخلنا

ويرزق كل مسلم أمنيته

ويبعد الحرمان عنا
آمين



آمين يا أختي ويارب يحقق في لي فبال كل وحدة فينا ويقضي حاجتنا

وييسر أمورنا يارب


r
مرحبا بنات , شخباركم , صرت أحب أدخل واقرى مشاركاتكم وسوالفكم وان شالله راح اشاركم , بس عندي ملاحظه مادري اذا تأيدوني فيها ولالا , ليش هالموضوع موجود في ركن قضايا وحلول وكأن تجمع البنات اللي مش متزوجين مشكله؟؟ انا احس المفروض هالموضوع ينتقل لركن سوالف بنات عروس لان كل مواضيع الدردشه والتعارف هناك , ومش معناته ان البنات مش متزوجات يكون مشكله او قضيه عشان ينحط الموضوع في هالركن لا سمح الله صح ولا انا غلطانه؟؟!
L
أستأذنك
عروس الحب

بسمة أمل
أراكم على خير

خليكم جنب الجوهرة يابنات وطيبوا خاطرها


بحبكم
L
remeia;5610069:
مرحبا بنات , شخباركم , صرت أحب أدخل واقرى مشاركاتكم وسوالفكم وان شالله راح اشاركم , بس عندي ملاحظه مادري اذا تأيدوني فيها ولالا , ليش هالموضوع موجود في ركن قضايا وحلول وكأن تجمع البنات اللي مش متزوجين مشكله؟؟ انا احس المفروض هالموضوع ينتقل لركن سوالف بنات عروس لان كل مواضيع الدردشه والتعارف هناك , ومش معناته ان البنات مش متزوجات يكون مشكله او قضيه عشان ينحط الموضوع في هالركن لا سمح الله صح ولا انا غلطانه؟؟!


ربنا يجبر خاطرك

معك حق حبيبتى

ربنا ييسرلك الخيرremeia
X