تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ب
العصفورة المعصورة;5595908:
انا اليوم كالعادة خطفت اطفال الجيران وخلتهم عندي

وقلت لهم ياويل اللي يخرخ انتو ولادي




الصراحه بتخوف (((في عقلها شيء)))
ب



الله يستر فيه نفوس كثير ضعيفة وما أستغرب


لو طلعت رجل



L
السلام عليكم جميعاً
ع
العصفورة المعصورة;5595908:
انا اليوم كالعادة خطفت اطفال الجيران وخلتهم عندي

وقلت لهم ياويل اللي يخرخ انتو ولادي




هذي من صجها؟؟؟؟

لا مو صاحيه؟؟؟

وترى كلامها قذر قذر قذر

في تهم و قذف واضح للبنات
L
dony???;5609125:
بنات مش ملاحظين إن موضوعنايحصل فيه مشاكل كتير:down:

حتى تجمع الفضفضة محسودين عليه :no:

يعنى نكتم حسنا:21_178: عشان يرتاحوا


ليه كل ده
ده احنا متجمعين على المحبة

ايه يابنات فيكوا ايه
ب



أهلا لاني كيف حالك



L
مشاكل بالحياة وحتى على النت

لا حول ولا قوة الا بالله
ع
LANY??;5609356:
السلام عليكم جميعاً


وعليكم السلام
L
بسمة أمل212;5609380:



أهلا لاني كيف حالك





الحمد لله على كل حال

لكن أنا بكرب عظيم

يوم أدخل افضفض الاقى فى زعل والكل سايب التجمع وماشى

حتى النت
ب



الله المستعان يا أختي


الله يفج همك ويقضي حاجتك وييسر أمورك


فضفضي يا أختي واحنا نسمعك


ع
LANY??;5609401:
الحمد لله على كل حال

لكن أنا بكرب عظيم

يوم أدخل افضفض الاقى فى زعل والكل سايب التجمع وماشى

حتى النت


مالك يا لاني

فضفضي حبيبتي
L
الجوهرة السعودية;5608649:





اسمحولي .. سأتغيب عنكم لظروف خارجه عن ارادتي..
دعــواتـكــم






r4m;5600836:
سلام عليكم

خلاص انا تعبت من الموضوع دا
كرهته وكرهت شي كل اسمو رجال وزواج

مابغي لا اسمع سيرتهم ولا حاجه عنهم


عشان كدا انا بنسحب من الموضوع دا

سامحوني يابنات ^_^ وراح ادعيلكم باذن الله دايما وابدا

نوارة جوجو فتافيت ميسي احلامي خيال دوني شذى
وكلكم كلكم
اشوفكم علي خير يوما وحده فيكم ربي يرزقها بابن الحلال

فمان الله


dony???;5609144:
أستغفر الله العظيم


ســـلام




كلكم ماشين رايحين فين ولينا مين غير بعض
لا اله الا الله

انا اتخنقت
L
واحدة مرة تتدخل تشتمنا وتسخر مننا وتقولنا شوفوا موقع للخطابات احسن لكم وتضحك علينا

وواحدة تدخل تشتم والله اعلم ايه اللى وراها بيقولوا ممكن تكون واحدة مننا ومعتقدش كده بيوقعونا فى بعض وكمان يقولوا احتمال تكون راجل

مستكترين علينا التجمع
استغفر الله
L
dony???;5609125:
بنات مش ملاحظين إن موضوعنايحصل فيه مشاكل كتير:down:

حتى تجمع الفضفضة محسودين عليه :no:

يعنى نكتم حسنا:21_178: عشان يرتاحوا


فعلاً

صدقتِ
ب
مساء الخير اخت LANY?? كيفك ان شالله بخير
ب



ايه يحسدونا على التجمع


ولأنا نحب بعض وكل وحدة فينا بتغار على الاخرة وتدعي ليها


والله حرام عليهم يفرقوا بينا



ب
يلا بنات تصبحو على الف الف خير وان شالله بكره نوشفوكم على خير ومحبه
ب



تصبحي على الف خير بلسومة


وان شاء الله بكرة أحلى



ع
ميسي كوووووووووول



لا يطوفج الكلام اللي اكتبته المجنونه عن الجوهرة

اكتشفنا انها ريال

ابدي من صفحه 1629
ب



عروس الحب;5609603:
ميسي كوووووووووول



لا يطوفج الكلام اللي اكتبته المجنونه عن الجوهرة

اكتشفنا انها ريال

ابدي من صفحه 1629



عروس الله يستر صار هذا حديث الساعة

أنا بعد لسه ما استعبت الموضوع وخصوصا لما شفت الشتايم

على العضوات لا وقالت مش عجباها صورة فتافيت

والله هذه عندها مشكلة في حياتها منكدة عليها

واحنا جينا في الطريق :D


X