تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
d
يارب ابقي عروسة;5606511:
انا اول مرة لي هنا ارجو دعواكم اني طبعا ابقي عروسة(w)


آمين

ربنا يحقق أمنياتك
L
بنات إدعولى
بفك هذا الكرب
تعبانة ومخنوقة أوى

وكان نفسى أقابل جوجو لأنها بتهون عليا كتير

ياريت تسلمولى عليها

ولكل البنات اللى يسألوا عنى وعن أخبارى أشكركم كثيراً
ولكل بنات التجمع بجد وحشتونى

نفسى التقى بيكم بس مستنية نفسيتى تتحسن عشان ميبقاش دمى تقيل

بجد وحشوتى

فى أمان الله
L
ايه ده ايه اللى بيحصل هنا


مين زعل جوجو
L
‏الدلوعة الأمورة


ازيك يارب تكونى بخير

منورة التجمع
L
dony???;5606195:
‏الجوهرة السعودية

لو القليل زعلوكى ف حاجة

فجميع بنات التجمع بيحبوكى
وربى يشهد الكلام ده


صح الكلام ده:21_8:
ا
LANY??;5606826:
‏الدلوعة الأمورة


ازيك يارب تكونى بخير

منورة التجمع



هلا حبيبتي

الحمد لله يا قلبي أنا بخير ، وهذا من نورك

أعذريني ما انتبهت لسؤالك ،، لأني كنت بقرأ الصفحات اللي فاتت

وهذا من نورك يا قمر

انتي كيفك عساكِ بخير ؟
ا
LANY??;5606800:
بنات إدعولى
بفك هذا الكرب
تعبانة ومخنوقة أوى

وكان نفسى أقابل جوجو لأنها بتهون عليا كتير

ياريت تسلمولى عليها

ولكل البنات اللى يسألوا عنى وعن أخبارى أشكركم كثيراً
ولكل بنات التجمع بجد وحشتونى

نفسى التقى بيكم بس مستنية نفسيتى تتحسن عشان ميبقاش دمى تقيل

بجد وحشوتى

فى أمان الله



سلامتك والله

الله يفرج همك عزيزتي ويفك كربتك

قولي دعاء الهم والكرب .. ربنا يفرجها علينا وعليك يارب
ك
ازيكم يا بنات اجيت انتم ايه اخباركم يارب تكون بخيار
L
ان شاء الله

خلوا جوجو متسيبش التجمع يابنات

سلام
ا
بنات خير وش اللي حاصل

عين وصابتكم

اتعوذوا من الشيطان الرجيم

ربي يهديكم يارب
ك
دونى والدلوعهوlany وكمان كلكم ايه اخباركم يارب تكون في احسن حاله
d
‏الدلوعة الأمورة,
‏بسمة أمل212,
‏كبريائى


:8875:
ا
كبريائى;5606883:
ازيكم يا بنات اجيت انتم ايه اخباركم يارب تكون بخيار



أهلاً عزيزتي .. كبريائي

منورة التجمع

كيفك عزيزتي ؟ إن شاء الله أحسن

وكيف نفسيتك ومعنوياتك يارب للأحسن

ربي يسعد قلبك
d
ان شاء الله هنحاول
نراضى جوجو



انا هخرج شوية لأن اخويا عايز الكمبيوتر
ك
انتو ليه زعلنين رب هو الى عايز تكون كل وقت ليه اذان
ا
هلا عزيزتي dony???

كيفك قلبي عساك بخير ؟
ك
الدلوعه انا في اسوء حال لان لسه سيبه خطيبي
ك
وكمان عندى برد جامد اوى
ا
عزيزتي .. كبريائي

ربنا يفرج همك يارب ، وربي ماني عارفة وش أقولك

بس ما أقول غير الله يسعد قلبك ويفرج همك وييسر كل أمورك يارب
ك
انتم فين
X