تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
d
اصل انا غبت النهاردة


وقولت لو كنتى روحتى كان زمانك نايمة
ا
النجمة ايش فيك مندسة

وينك يامرة
*
كبورة لاتزعلين قلبى بس وش اسوى بنوارة هي اللي تضحك
وش فيك يانوارة ترى الضحك بدون سبب قله ادب
ن
كبريــائــي لاتزعلي احــنــا نسولف ونضحك مع بعض زي الــخــوات...وأنــا كـمـان بديت أحــبــــــك....
ك
ماشي يا نوارة طيب انتى عمرك كام
ا
بجد يانجمة انا زعلت باي
d
ايوة اكيد ان شاء الله
ن
يلا بنــات بــطــلــع....
*
الجوهرة السعودية;5605932:
النجمة ان اشهد انك

مرة سنعة ههههههههههه


على المنشفه
ماشفت شئ
حتى الغدا من المطعم
اعجبكم انا يالله اخطبوني
ك
دونى انتى فين
ا
يابنات اللحية هذي ماهي على رجال كان شفتوا وجهي بتجمع
ن
كــبــريــائي رجوع عــشــانـــك عــمــري 28 ...........أمــي تناديني بنات اســمــحــولــي طالعه وعلى فكرة كبريائي أمـي عمرها تقريبا 45..
ا
هههههههههههههههههه
*
الجوهرة السعودية;5605954:
بجد يانجمة انا زعلت باي


على شنو
الحمد لله وش فيكم اليوم كنه شاب فيكم شرخ
كل ما طق عود بحصاة قلتوا زعلنا
ولا شفتوني ادلع قلتوا بنتدلع عليها
ن
جــوجــو لــيـــه ؟دونـــي ليه غبتي عن المدرسة؟
d
موجودة

بقولك ان شاء الله
*
جوجو بجد لاتزعلين
شكل عصفورة ورثتكم الزعل
ن
يلا أمـي عصبت علي ........طــلـــــــــووووووع
ك
الحمد الله على الى احنا فيه
d
كده اتخنقت منهم ف الشغل

بغير وجوه
X