اصل انا غبت النهاردة
وقولت لو كنتى روحتى كان زمانك نايمة
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
d
02-04-2008 | 04:02 PM
ا
02-04-2008 | 04:03 PM
النجمة ايش فيك مندسة
وينك يامرة
وينك يامرة
*
02-04-2008 | 04:03 PM
كبورة لاتزعلين قلبى بس وش اسوى بنوارة هي اللي تضحك
وش فيك يانوارة ترى الضحك بدون سبب قله ادب
وش فيك يانوارة ترى الضحك بدون سبب قله ادب
ن
02-04-2008 | 04:03 PM
كبريــائــي لاتزعلي احــنــا نسولف ونضحك مع بعض زي الــخــوات...وأنــا كـمـان بديت أحــبــــــك....
ك
02-04-2008 | 04:03 PM
ماشي يا نوارة طيب انتى عمرك كام
ا
02-04-2008 | 04:03 PM
بجد يانجمة انا زعلت باي
d
02-04-2008 | 04:03 PM
ايوة اكيد ان شاء الله
ن
02-04-2008 | 04:04 PM
يلا بنــات بــطــلــع....
*
02-04-2008 | 04:04 PM
الجوهرة السعودية;5605932:
النجمة ان اشهد انك
مرة سنعة ههههههههههه
على المنشفه
ماشفت شئ
حتى الغدا من المطعم
اعجبكم انا يالله اخطبوني
ك
02-04-2008 | 04:05 PM
دونى انتى فين
ا
02-04-2008 | 04:05 PM
يابنات اللحية هذي ماهي على رجال كان شفتوا وجهي بتجمع
ن
02-04-2008 | 04:06 PM
كــبــريــائي رجوع عــشــانـــك عــمــري 28 ...........أمــي تناديني بنات اســمــحــولــي طالعه وعلى فكرة كبريائي أمـي عمرها تقريبا 45..
ا
02-04-2008 | 04:06 PM
هههههههههههههههههه
*
02-04-2008 | 04:06 PM
الجوهرة السعودية;5605954:
بجد يانجمة انا زعلت باي
على شنو
الحمد لله وش فيكم اليوم كنه شاب فيكم شرخ
كل ما طق عود بحصاة قلتوا زعلنا
ولا شفتوني ادلع قلتوا بنتدلع عليها
ن
02-04-2008 | 04:07 PM
جــوجــو لــيـــه ؟دونـــي ليه غبتي عن المدرسة؟
d
02-04-2008 | 04:07 PM
موجودة
بقولك ان شاء الله
بقولك ان شاء الله
*
02-04-2008 | 04:07 PM
جوجو بجد لاتزعلين
شكل عصفورة ورثتكم الزعل
شكل عصفورة ورثتكم الزعل
ن
02-04-2008 | 04:07 PM
يلا أمـي عصبت علي ........طــلـــــــــووووووع
ك
02-04-2008 | 04:07 PM
الحمد الله على الى احنا فيه
d
02-04-2008 | 04:08 PM
كده اتخنقت منهم ف الشغل
بغير وجوه
بغير وجوه