تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
*
[FONT="Comic Sans MS"]اللي في صالتنا خليها على جنب
هذى اللي رديتي عليها( العصفورة )
ترى هي اكبر منك[/FONT]
ك
ياجماعه الاجوز مش سهل
*
( العصفورة ) صارت تحترمني لاني مرة نصحتها
ك
على فاكره دونى كويسه اوى وطيبه اوى ربنا يديه اللى في باله
ن
عــروس حبيبتي كيــفــك لــك وحــشــه والـلـه....كــبـريــــائـي كيف نفــســيــتــك اليــوم ...أنـا زعلانـه مــنــك؟
*
هي تقول انها تبكي في حضن الدبدوب اللي بغرفتها
قالت لها : عيب عليك هذا كبرك وتبكين في حضن الدبدوب
ا
النجمة انا رديت بس ماغلطت وراح ابلغ الادارة عليهااااااااااااااااا
ن
جـــوجــــو ورب لــك وحــشـــه ....
ك
ليه يا نوراه انا بحبك مش بحب حد يزعل منى
*
كيفك نوارة
ا
النجمة ماشاء الله تنصيحينها كان نصحتيها تحترم نفسهااااااااااا
ن
أكــيــد تـقـصـديــن العــصــفـــورة ...الــلــه يهديــهــا..
ا
اهلا نوارة كيف حالك ياعسل

وماتشوفين وحش ياقلبي
ك
ليه نوارة انا مش وحشه
d
‏الجوهرة السعودية, ‏عروس الحب, ‏كبريائى, ‏نوارة أبوظبي

ازيكم عرايس 2008
ا
ايوة يانوارة
ن
هــلا نـــجـــومــتــي ...اعذرينــي اســمك مــايطلع عــنــدي كيفك الغالية؟
*
جوجو لا تتهورين وتعلمين الادارة جلينا نضحك معاها شوى خليها تتكلم كل بنات المنتدى يعرفوك ويحبوك فوسعى صدرك معاها
ا
اهلا دوني كيف حالك عساكي بخير يارب
ك
وحشتينى يا دونى ايه اخبارك يا رب تكونى كويسه
X