[FONT="Comic Sans MS"]اللي في صالتنا خليها على جنب
هذى اللي رديتي عليها( العصفورة )
ترى هي اكبر منك[/FONT]
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
*
02-04-2008 | 03:40 PM
ك
02-04-2008 | 03:41 PM
ياجماعه الاجوز مش سهل
*
02-04-2008 | 03:42 PM
( العصفورة ) صارت تحترمني لاني مرة نصحتها
ك
02-04-2008 | 03:43 PM
على فاكره دونى كويسه اوى وطيبه اوى ربنا يديه اللى في باله
ن
02-04-2008 | 03:43 PM
عــروس حبيبتي كيــفــك لــك وحــشــه والـلـه....كــبـريــــائـي كيف نفــســيــتــك اليــوم ...أنـا زعلانـه مــنــك؟
*
02-04-2008 | 03:44 PM
هي تقول انها تبكي في حضن الدبدوب اللي بغرفتها
قالت لها : عيب عليك هذا كبرك وتبكين في حضن الدبدوب
قالت لها : عيب عليك هذا كبرك وتبكين في حضن الدبدوب
ا
02-04-2008 | 03:44 PM
النجمة انا رديت بس ماغلطت وراح ابلغ الادارة عليهااااااااااااااااا
ن
02-04-2008 | 03:45 PM
جـــوجــــو ورب لــك وحــشـــه ....
ك
02-04-2008 | 03:45 PM
ليه يا نوراه انا بحبك مش بحب حد يزعل منى
*
02-04-2008 | 03:46 PM
كيفك نوارة
ا
02-04-2008 | 03:46 PM
النجمة ماشاء الله تنصيحينها كان نصحتيها تحترم نفسهااااااااااا
ن
02-04-2008 | 03:46 PM
أكــيــد تـقـصـديــن العــصــفـــورة ...الــلــه يهديــهــا..
ا
02-04-2008 | 03:46 PM
اهلا نوارة كيف حالك ياعسل
وماتشوفين وحش ياقلبي
وماتشوفين وحش ياقلبي
ك
02-04-2008 | 03:47 PM
ليه نوارة انا مش وحشه
d
02-04-2008 | 03:47 PM
الجوهرة السعودية, عروس الحب, كبريائى, نوارة أبوظبي
ازيكم عرايس 2008
ازيكم عرايس 2008
ا
02-04-2008 | 03:47 PM
ايوة يانوارة
ن
02-04-2008 | 03:47 PM
هــلا نـــجـــومــتــي ...اعذرينــي اســمك مــايطلع عــنــدي كيفك الغالية؟
*
02-04-2008 | 03:47 PM
جوجو لا تتهورين وتعلمين الادارة جلينا نضحك معاها شوى خليها تتكلم كل بنات المنتدى يعرفوك ويحبوك فوسعى صدرك معاها
ا
02-04-2008 | 03:48 PM
اهلا دوني كيف حالك عساكي بخير يارب
ك
02-04-2008 | 03:48 PM
وحشتينى يا دونى ايه اخبارك يا رب تكونى كويسه