تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
*
02-04-2008 | 03:55 PM
والله نوارة كلامها صدق
ك
02-04-2008 | 03:56 PM
ايوه على شان انا مش شوفت الكلام بتاعك
*
02-04-2008 | 03:57 PM
كبريائى;5605847:
نوارة انتى عمرك 45
يا كبريائي وش فيك الله يهديك تلقطين الكلام
خاشه عرض
ن
02-04-2008 | 03:57 PM
كبريائى;5605847:
نوارة انتى عمرك 45
ورب ضحكتــيــنـــي يــاقلبي هههههههههههههههههههههههه لـــيـــه 45؟؟
d
02-04-2008 | 03:57 PM
هلا نوااااااااااااااااااااارة مرحتيش المدرسة زيى
ك
02-04-2008 | 03:57 PM
في ايه يا نجمه انتى قصدك ايه
*
02-04-2008 | 03:58 PM
جوجو ادعيلى
ك
02-04-2008 | 03:58 PM
دونى انتى مش روحتى انهارد
ن
02-04-2008 | 03:58 PM
*اااااالنجمةااااا*;5605870:
يا كبريائي وش فيك الله يهديك تلقطين الكلام
خاشه عرض
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
d
02-04-2008 | 03:59 PM
كبريائى عاملة ايه النهاردة
ا
02-04-2008 | 03:59 PM
الله اكبر الله اكبر
حان الان موعد صلاة العصر
بروح اصلي واروح اخرج
ماااجي الا القى وحدة منكم مخطوبة
ولاترى يانجمة مايسير لك طيب هههههههههههههه
حان الان موعد صلاة العصر
بروح اصلي واروح اخرج
ماااجي الا القى وحدة منكم مخطوبة
ولاترى يانجمة مايسير لك طيب هههههههههههههه
*
02-04-2008 | 03:59 PM
لاتزعلين
بس انت فاهمه غلط
بس انت فاهمه غلط
ك
02-04-2008 | 03:59 PM
انتم بتضحكو عليه شكررر
ن
02-04-2008 | 03:59 PM
دونـــي حبيبتي لا أنـا رحـت المدرســة لــــيــــه؟؟
*
02-04-2008 | 04:00 PM
تعجبيني يانوارة فاهمتني
ك
02-04-2008 | 04:00 PM
علي فاكر انا مش زعلنه على شان انا في الاصل زعلنه
ن
02-04-2008 | 04:01 PM
كبريائى;5605900:
انتم بتضحكو عليه شكررر
حبيبتي لا تــزعلــي لا تــقــولــي كـــذا.....ماعاش إلي يضحــك عليـك ...بس أنــا استغربــت لــمــا قلتي عـمـري 45..
ا
02-04-2008 | 04:01 PM
مرت بوهلال
وينك الظاهر البنت راحت تشوف ابو هلال
تلاقييها تستناة عند باب الحمام بالمنشفة ههههههههههههههههه
وينك الظاهر البنت راحت تشوف ابو هلال
تلاقييها تستناة عند باب الحمام بالمنشفة ههههههههههههههههه
ك
02-04-2008 | 04:01 PM
دونى انتى هتنزلى انهارد
ا
02-04-2008 | 04:02 PM
النجمة ان اشهد انك
مرة سنعة ههههههههههه
مرة سنعة ههههههههههه