تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
*
جوجو وينك؟
*
جوجو
حبيبتي
وينك؟
ك
باىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
*
مع السلامه كبريائي
ا
النجمة بااي
ا
خلاص يابنات انا ماراح ادخل التجمع واعتذر للجميع

وماراح تشوفوني هناااااااااااااااااااا

بجد
*
ليه حبيبتي انتي المنورة التجمع تطلعين تبينه يظلم
*
ولا بتتزوجين عشان كذا بتتركينا
*
معليش باطلع اصلى العصر ولى رجعة
d
فى ايه بس يابنات؟

:sm229::sm229:
d
‏الجوهرة السعودية

لو القليل زعلوكى ف حاجة

فجميع بنات التجمع بيحبوكى
وربى يشهد الكلام ده
ا
انا بتهزاااااااااااااااااااا

وماارضى الاهاااااانة

خلاص انا اسفة انا غلطانة
ن
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا جديدة بينكم اول مرة اشارك في الموضوع ياليت لو تقبلوني صديقة لكم

مقهورة وقلبي محرووووووووووووووووق . حسبي الله ونعم الوكيل فيمن ظلمني ادعو معي يابنات والله انا في حرقة الله لا يوريكم ما يعلم بها غير ربنا ." حكايتي توجع القلب "

دموع ليل نهار لا يخفف عني غير ذكر الله والاستغفار . محتاجة لدعواتكم اخواتي بظهر الغيب الله ينتقم لي ممن ظلمني .

d
طيب مين زعلك بس غير اللى انا عارفاها





والله انى مأخرة صلاة العصر عشان اراضيكِ ومتخرجيش زعلانة
d
نوال33;5606225:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا جديدة بينكم اول مرة اشارك في الموضوع ياليت لو تقبلوني صديقة لكم

مقهورة وقلبي محرووووووووووووووووق . حسبي الله ونعم الوكيل فيمن ظلمني ادعو معي يابنات والله انا في حرقة الله لا يوريكم ما يعلم بها غير ربنا ." حكايتي توجع القلب "

دموع ليل نهار لا يخفف عني غير ذكر الله والاستغفار . محتاجة لدعواتكم اخواتي بظهر الغيب الله ينتقم لي ممن ظلمني .




أهلاً بيك معانا

وأنا انضم لكِ وأدعوا بحرقة على ظالمى وكل ظالم

حسبى الله ونعم الوكيل
ا
الله يسامحك يانجمة
ا
اي وحدة من البنات تبغاني بخدمة ترسلي على الخاص انا حاضرة لكن هنا لا

وشكرا
d
هى نجمة كمان زعلتك؟
d
أستغفر الله العظيم
ي
انا اول مرة لي هنا ارجو دعواكم اني طبعا ابقي عروسة(w)
X