تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
*
02-04-2008 | 04:08 PM
جوجو وينك؟
*
02-04-2008 | 04:10 PM
جوجو
حبيبتي
وينك؟
حبيبتي
وينك؟
ك
02-04-2008 | 04:10 PM
باىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
*
02-04-2008 | 04:12 PM
مع السلامه كبريائي
ا
02-04-2008 | 04:18 PM
النجمة بااي
ا
02-04-2008 | 04:21 PM
خلاص يابنات انا ماراح ادخل التجمع واعتذر للجميع
وماراح تشوفوني هناااااااااااااااااااا
بجد
وماراح تشوفوني هناااااااااااااااااااا
بجد
*
02-04-2008 | 04:24 PM
ليه حبيبتي انتي المنورة التجمع تطلعين تبينه يظلم
*
02-04-2008 | 04:26 PM
ولا بتتزوجين عشان كذا بتتركينا
*
02-04-2008 | 04:27 PM
معليش باطلع اصلى العصر ولى رجعة
d
02-04-2008 | 04:29 PM
فى ايه بس يابنات؟
:sm229::sm229:
:sm229::sm229:
d
02-04-2008 | 04:30 PM
الجوهرة السعودية
لو القليل زعلوكى ف حاجة
فجميع بنات التجمع بيحبوكى
وربى يشهد الكلام ده
لو القليل زعلوكى ف حاجة
فجميع بنات التجمع بيحبوكى
وربى يشهد الكلام ده
ا
02-04-2008 | 04:33 PM
انا بتهزاااااااااااااااااااا
وماارضى الاهاااااانة
خلاص انا اسفة انا غلطانة
وماارضى الاهاااااانة
خلاص انا اسفة انا غلطانة
ن
02-04-2008 | 04:33 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا جديدة بينكم اول مرة اشارك في الموضوع ياليت لو تقبلوني صديقة لكم
مقهورة وقلبي محرووووووووووووووووق . حسبي الله ونعم الوكيل فيمن ظلمني ادعو معي يابنات والله انا في حرقة الله لا يوريكم ما يعلم بها غير ربنا ." حكايتي توجع القلب "
دموع ليل نهار لا يخفف عني غير ذكر الله والاستغفار . محتاجة لدعواتكم اخواتي بظهر الغيب الله ينتقم لي ممن ظلمني .
انا جديدة بينكم اول مرة اشارك في الموضوع ياليت لو تقبلوني صديقة لكم
مقهورة وقلبي محرووووووووووووووووق . حسبي الله ونعم الوكيل فيمن ظلمني ادعو معي يابنات والله انا في حرقة الله لا يوريكم ما يعلم بها غير ربنا ." حكايتي توجع القلب "
دموع ليل نهار لا يخفف عني غير ذكر الله والاستغفار . محتاجة لدعواتكم اخواتي بظهر الغيب الله ينتقم لي ممن ظلمني .
d
02-04-2008 | 04:38 PM
طيب مين زعلك بس غير اللى انا عارفاها
والله انى مأخرة صلاة العصر عشان اراضيكِ ومتخرجيش زعلانة
والله انى مأخرة صلاة العصر عشان اراضيكِ ومتخرجيش زعلانة
d
02-04-2008 | 04:40 PM
نوال33;5606225:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا جديدة بينكم اول مرة اشارك في الموضوع ياليت لو تقبلوني صديقة لكم
مقهورة وقلبي محرووووووووووووووووق . حسبي الله ونعم الوكيل فيمن ظلمني ادعو معي يابنات والله انا في حرقة الله لا يوريكم ما يعلم بها غير ربنا ." حكايتي توجع القلب "
دموع ليل نهار لا يخفف عني غير ذكر الله والاستغفار . محتاجة لدعواتكم اخواتي بظهر الغيب الله ينتقم لي ممن ظلمني .
أهلاً بيك معانا
وأنا انضم لكِ وأدعوا بحرقة على ظالمى وكل ظالم
حسبى الله ونعم الوكيل
ا
02-04-2008 | 04:47 PM
الله يسامحك يانجمة
ا
02-04-2008 | 04:51 PM
اي وحدة من البنات تبغاني بخدمة ترسلي على الخاص انا حاضرة لكن هنا لا
وشكرا
وشكرا
d
02-04-2008 | 04:56 PM
هى نجمة كمان زعلتك؟
d
02-04-2008 | 04:57 PM
أستغفر الله العظيم
ي
02-04-2008 | 05:07 PM
انا اول مرة لي هنا ارجو دعواكم اني طبعا ابقي عروسة(w)