تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ك
01-04-2008 | 07:08 PM
يارب كلنا ان شاء الله
د
01-04-2008 | 07:09 PM
كبريائي
انتي منين ؟؟؟؟؟
انتي منين ؟؟؟؟؟
d
01-04-2008 | 07:09 PM
كبريائى;5597204:
لا انا مش كالت من امبارح
ليه مكلتيش
كمان منمتيش ليه بعد ما جيتى م المعهد ريحى شوية
ك
01-04-2008 | 07:10 PM
انا بحب البنات الى في التجمع انتم كويسين
ب
01-04-2008 | 07:10 PM
كبريائى;5597194:
جمعنا دونى ان شاء الله كلنا نتجمع عند الحارم ونصالى عند الكعبه
امين يارب
ا
01-04-2008 | 07:10 PM
yasimine_2007;5597216:
غير الفرشي يا بنت بلادي لا جديد مع ياسمين دير كيما يدير جارك ولا حول باب دارك
ايييييييييه الجفاف الله يستر قالتها جوجو عندهم عمى الوان هههههههه
d
01-04-2008 | 07:10 PM
دندونة ربي يفك همك وان شاء الله نفرح فيكي وبكل البنات قريبا باذنه تعالى[/COLOR:
[/SIZE][/B]
آميــــــــــــــــن ميمو
د
01-04-2008 | 07:11 PM
هلااااااااااااااااااااا وغلااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بلسوووووووومه
اخبارك يا عسل
كبريائي الحمد لله أنا بخير
بلسوووووووومه
اخبارك يا عسل
كبريائي الحمد لله أنا بخير
ك
01-04-2008 | 07:11 PM
لا انا تعبانه من جوه انتى نزله
ب
01-04-2008 | 07:11 PM
كبريائى;5597246:
انا بحب البنات الى في التجمع انتم كويسين
وانا بحبك ربنا يخليك ويسعدك ويوفقك يارب
ك
01-04-2008 | 07:11 PM
انا من مصر
d
01-04-2008 | 07:12 PM
بنات هخرج أريح شوية لحسن من ساعة ما جيت م الشغل وانا امام الكمبيوتر ولا غفلت عينى
y
01-04-2008 | 07:12 PM
[QUOTE=احلامي خيال;5597223][B][SIZE="4"][COLOR="RoyalBlue"]ربي يخليك ازين والله حتى انتي معزتك غير(f) اجي بعدا فكريني من اي مدينة رجعت ننسى بزاف محيت هاد عريس الغفله الي تعطل ماخلى لي عقل هههههههه
ما تيأسيش يا احلامي خيال غادي يجي عريس الغفلة وتقولي يا ريت اللي جرى ماكان بقاي تطلبي السلة بلا عنب
عاد ماكتعرفيش انا منين حرام عليك سوف ازعل منك زعلا شديدا هههههههههههه
ما تيأسيش يا احلامي خيال غادي يجي عريس الغفلة وتقولي يا ريت اللي جرى ماكان بقاي تطلبي السلة بلا عنب
عاد ماكتعرفيش انا منين حرام عليك سوف ازعل منك زعلا شديدا هههههههههههه
ك
01-04-2008 | 07:12 PM
وكمان كنت مخطوبه
ب
01-04-2008 | 07:13 PM
بنات انا طالعه اصلي المغرب ان شالله ارجع بعد صلاة العشاء وربنا يوفقكم جميعا ويرزقكم الازواج الصالحين
امين يا رب العالمين
امين يا رب العالمين
ك
01-04-2008 | 07:13 PM
ماشى يا دونى
d
01-04-2008 | 07:13 PM
كبريائى;5597256:
لا انا تعبانه من جوه انتى نزله
هتغدى واريح شوية لحسن تعبت امام الكمبيوتر
y
01-04-2008 | 07:14 PM
دوني رايحة فين بس تعالي هنا ما صدقت لقيتك وشفت لمبتك اون لاين هههههههههه ما تمشيش
d
01-04-2008 | 07:14 PM
فى امان الله
المعرب يؤذن
يارب اشوفكم قريبا عرايس حلوين
المعرب يؤذن
يارب اشوفكم قريبا عرايس حلوين
ك
01-04-2008 | 07:14 PM
ياسمن انتى كويس وكمان كلمك كويس