تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
y
01-04-2008 | 07:01 PM
بسلم امل اخلامي خيال دوني هدو كنتم اعرفهم يا ترى تزوجتو ولا لسه اوعو تقولولي لالالالالالالا حرام
d
01-04-2008 | 07:02 PM
كبريائى;5597136:
كالى كل حاجه علشان تقوى وكمان مش تفكر
حرماَ ياكبريائى
ا
01-04-2008 | 07:02 PM
بلسم الامل;5597124:
هلا احلامي انا الحمدلله بخير بتجمعكم الحلو
واهل فلسطين الحمدلله بخير
دوم ان شاء الله
y
01-04-2008 | 07:02 PM
احلامي خيال والله انا وحشتي ليك بحال وحشة العطشان للماء البارد
d
01-04-2008 | 07:03 PM
yasimine_2007;5597146:
بسلم امل اخلامي خيال دوني هدو كنتم اعرفهم يا ترى تزوجتو ولا لسه اوعو تقولولي لالالالالالالا حرام
ودى تيجى ياسمين الاول طبعا
ك
01-04-2008 | 07:03 PM
ازيك ياسمن
y
01-04-2008 | 07:04 PM
لالالالالالالالالا ابدا يا دوني ازعل منكم ليه حد يزعل من القمامير اللي هنا منورين التجمع
والله ادعي لكم كل يوم في صلاتي وما رحتو من بالي
والله ادعي لكم كل يوم في صلاتي وما رحتو من بالي
ب
01-04-2008 | 07:04 PM
yasimine_2007;5597146:
بسلم امل اخلامي خيال دوني هدو كنتم اعرفهم يا ترى تزوجتو ولا لسه اوعو تقولولي لالالالالالالا حرام
هلا ياسمين اكيد وحشتينا كيفك يا عسل ان شالله بخير
والله لسه ما تزوجنا ولا انخطبنا بنستنا عريس الغفله ليشرف هههههههههه
d
01-04-2008 | 07:04 PM
كبريائى
كلتى ولا لسه؟
كلتى ولا لسه؟
ا
01-04-2008 | 07:04 PM
yasimine_2007;5597126:
الســــــــــــــــــــلام عليكم يا احلى بنات
كيف اخباركم ان شاء الله بخير من زمـــــــــان عنكم
وحشتـــــــــــــــــــــــوني وربي وانا وحشتكم ولا لااااا
والله دائما في البال
غير هداك النهار تفكرت انتي وحلمي اكون عروسة قلت بنات بلادي ماعرفت فين غابرين :tongue: ايوه كاين شي ولا الفرشي ؟؟
y
01-04-2008 | 07:04 PM
اهلا كبريائي منورة يا اختي التجمع بين اخواتك كيف حالك
d
01-04-2008 | 07:05 PM
yasimine_2007;5597179:
لالالالالالالالالا ابدا يا دوني ازعل منكم ليه حد يزعل من القمامير اللي هنا منورين التجمع
والله ادعي لكم كل يوم في صلاتي وما رحتو من بالي
تقبل الله منك
آمين
ك
01-04-2008 | 07:05 PM
جمعنا دونى ان شاء الله كلنا نتجمع عند الحارم ونصالى عند الكعبه
ك
01-04-2008 | 07:06 PM
لا انا مش كالت من امبارح
د
01-04-2008 | 07:06 PM
مساااااااااااااء الخير بنات
اخبااااااااااااركم
اخبااااااااااااركم
ك
01-04-2008 | 07:07 PM
الحمد الله دجانة ازيك
d
01-04-2008 | 07:07 PM
كبريائى;5597194:
جمعاً دونى ان شاء الله كلنا نتجمع عند الحرم ونصلى عند الكعبه
آميــــــــــــــــــــــــــن
y
01-04-2008 | 07:07 PM
غير الفرشي يا بنت بلادي لا جديد مع ياسمين دير كيما يدير جارك ولا حول باب دارك
ا
01-04-2008 | 07:08 PM
yasimine_2007;5597126:
الســــــــــــــــــــلام عليكم يا احلى بنات
كيف اخباركم ان شاء الله بخير من زمـــــــــان عنكم
وحشتـــــــــــــــــــــــوني وربي وانا وحشتكم ولا لااااا
yasimine_2007;5597163:
احلامي خيال والله انا وحشتي ليك بحال وحشة العطشان للماء البارد
ربي يخليك ازين والله حتى انتي معزتك غير(f) اجي بعدا فكريني من اي مدينة رجعت ننسى بزاف محيت هاد عريس الغفله الي تعطل ماخلى لي عقل هههههههه
دندونة ربي يفك همك وان شاء الله نفرح فيكي وبكل البنات قريبا باذنه تعالى
ب
01-04-2008 | 07:08 PM
دجانة;5597205:
مساااااااااااااء الخير بنات
اخبااااااااااااركم
مساء الورد يا ورد كيفك دجانة ان شالله بخير
انا اخباري الحمدلله