تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ع
دوني توقيتكم زي توقيتنا وبرنااااامج عمر عبد الكافي بيطلع عندناااا الساعة 8 مساء يوم الجمعة
d
fatafeat;5596634:
بنااااااااات عندي مفرداااااات انجليش كتير ولازم احفظها كلها شو أعمل


انا بحفظ بالورقة والقلم

ولو كلمة كبيرة بقسمها عشان تسهل عليا
ك
انتم ليه مش بتردو عليه
ع
العصفورة المعصورة;5596653:




يااااااااااااافالحة روحي ذاكري

تعمل اية قااااااااااال

روحي اعملي مكرونة



الله يهديكي
d
fatafeat;5596661:
دوني توقيتكم زي توقيتنا وبرنااااامج عمر عبد الكافي بيطلع عندناااا الساعة 8 مساء يوم الجمعة


وباقى البرامج اللى على الشارقة يافتافيت

تعرفى مواعيدها
ك
انتم فين
ع
dony???;5596668:
انا بحفظ بالورقة والقلم

ولو كلمة كبيرة بقسمها عشان تسهل عليا




أنا حأعمل هيك المشكلة أنها مفردات قانونية مشان هيك عم لاقي صعوبة بحفظها
قلت بسألكم تدلوني على طريقة
ميرسي دندوننننننننتي


كبريائي ياااااااااقلبي قولي ونحنا عم نسمعك
ك
باىىىىىىىىىىىىىىى انتم مش بتتكلم معي ياله سلالالالالالالالالالام كنت بقول انتم هتخفوف عن لكن لا انتم مش بتكلمونى
ع
دندووووووووونة أن ابس بتابع عمر عبد الكااااااااافي
وما بعرف باقي البرااااااامج
اسفة
d
كبريائى ربنا يعوضك اتبعى برنامج فتافيت فى الطاعات
وان شاء الله ربنا يعوضك ويريح بالك
d
fatafeat;5596700:
دندووووووووونة أن ابس بتابع عمر عبد الكااااااااافي
وما بعرف باقي البرااااااامج
اسفة


ايوة ما انا اقصد برامج عمر عبد الكافى

فى على دبى برنامجين وعلى البحرين كمان بس المواعيييييييييييييد
ك
شكرررررر دونى
ع
سلااام ياااااااااااابنااااااااااااااااااااات
d
والله مصطلحات سهلة يافتافيت


فكرتيييينى
ع
دندوووووووووووووونة
برنااااااااامجه على دبي يطلع 5 ونصف مساء يوم الأربعااااء
وعلى قناة الرسااااااااالة في نفس الوقت
d
كبريائى;5596735:
شكرررررر دونى


عملتى الاكل؟
ع
دندووووووونة هي كتير قريب 15 صفحة وانا بحاول احفظها كلهااااا
ك
شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ليكم كلكم انا زعلنه منكم كلكم
ع
كبريااااائي البرناامج في الصفحة 1110 شوفي وعمليي اللي تقدري عليه ويارب يعوضك بكل خير
ع
كبريائي حبيبتي ليه تزعلي
X