تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
d
نوارة

عايزة اعرف فرق التوقيت بيننا وبينك

تعرفى؟
ع
يلااااااااااااا سلاااااااااام أشوفكم بعدين باذن الله
ن
دونــي حبيبتي ...يمــكــن ثـــلاث ســاعــات مش متــأكــدة..
ع
أسيرة حنانه;5596425:
السلام عليكم والرحمه

انا اول مره اشوف التجمع دا وشوفته بالصدفه

ربنا يكرمكم وييسرلكم امركم وامرى اللهم امين

انا هتابعكم بس مش هشارككم تانى ( هتابع فى صمت)

عشان انا مرتاحه معاكم اوى


حبيبتي يشرفنا تشاركي معااااانااااا ليه تتابعينا بصمت تعالي شاركينا
:15:(f)
d
فتافيت

انتى ملاك التجمع

لا عدمناكِ
ك
انا هاخراج علشان انتم مش بتتكلم معيه بجد شكرا على الستقبال انا زعلنه اوى منك
ن
العصفورة المعصورة;5596441:
مع السلامة

الجوهرة السعودية انتي انسااااان تستخفي دمك

ومتكبرة عشان الناس كلها بتحبك على اية معرفش

ابقوا سلمولي عليهااااااااااااااا


أنــا كــذا جـد زعــلــت..ربــنــا يــهــديــكــي...
d
نوارة
تتفرجى على برامج الشيخ عمر عبد الكافى على قناة الشارقة؟
ع
العصفورة المعصورة;5596441:
مع السلامة

الجوهرة السعودية انتي انسااااان تستخفي دمك

ومتكبرة عشان الناس كلها بتحبك على اية معرفش

ابقوا سلمولي عليهااااااااااااااا




على فكرة أحنا صرلنا ستة شهور مجتمعين على المحبة في الله والاحترام المتبااادل
ولو التجمع مش عاجبك لا تشاركي فيه أحسن

وبالمناسبة أنا هون محامية الكل
وياريت يكون كلامك ألطف
d
كبريائى;5596454:
انا هاخراج علشان انتم مش بتتكلم معيه بجد شكرا على الستقبال انا زعلنه اوى منك


ياكبريائى انتى اللى ساكتة

عرفى البنات عليكِ اكتر يعنى انتى منين وبتدرسى ايه وكده
ع
كبريائى حبي أنتي تكلمي ونحنا نسمعك
وخليكي صبورة معانا ربنا يكرمك
ن
كــبريــائي ..أرســلــتــلــك مرتيـن بس شكلك ماانتبهتي..
d
"لا يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد"

صدق الله العظيم
ن
عــصــفــورة أنــتــي بديتي فــيــنـــي والحــيــن جـــوجـــو....بــكــرة دور مــيـــن؟؟... انتبهي لكلامك أختي فــأنــتــي مراقبه .......
ك
انا عندى 19 سنه في معهد خدمه اجتماعيه كانت مخطوبه وكمان سبن بعض بس انا بحبه اوى مش قادر انسه بجد مشقادر لانه هو كويس اوى
أ
العصفورة المعصورة;5596477:
لية يابنات انتوا زعلتوا انا متكلمتش عليكم انا تكلمت على البنت الجوهرة وهيا مش مو جودة هيا اللي راح تدافع عن نفسهاااااااااااااا

مش انتوا



معلش انا معرفكيش بس اللى انتى بتعمليه دا انتى بتغتابيها
وبتعترفى بعدم وجودها وعشان كدا بتغتابيها؟؟

الله يهديكى
انتى بجد شخصيه غريبه ومشاركاتك مخالفه واذا انتى مش عاجبك فعلا التجمع تقدرى تفارقيه وماتدخليه مره ثانيه بس متجرحيش فى ناس مش موجوده
d
أحياناً يتصرف الإنسان تصرفات تتسبب فى وقف حاله دون أن يدرى

وبهذا يكون عرض نفسه للظلم


فجب الانتباه لسلوكياتنا وأفعالنا
ن
العصفورة المعصورة;5596477:
لية يابنات انتوا زعلتوا انا متكلمتش عليكم انا تكلمت على البنت الجوهرة وهيا مش مو جودة هيا اللي راح تدافع عن نفسهاااااااااااااا

مش انتوا


هـذي هي المصيبة ...أنــت اغتبتيهــا الآن ...وإذا كنتي بتمزحــي فمــزحــك اسمحيلي ثقيل وما يليق ببنــات بسننا...
d
ربنا يرزقك بالأحسن يا كبريائى

الله يعوضك بالخير
ك
انا كتبت مش حد رد عليه ليه
X