تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ن
هــلا دونـي كـيـفـك حبيبتي؟
ك
ازيكم يا بنات
ن
العصفورة المعصورة;5596025:
بس يانوارة اكيد في وحدة بتحبيها كثير ووحدة شوية ووحدة نص نص

ممكن تقولي لي اكثر وحدة تحبيها بتجمع وبصراحة


لــــــــــيــــــــــــــه؟؟؟؟
d
ميرسى ياعصفورة الله يصلح لك الاحوال

وتلاقى ابن الحلال عن قريــب ان شاء الله ويهبك الذرية الصالحة
ن
كــبــريــائـي رب يســعــدك ...
عــصــفــورة لا مــازعــلـــت بس أنــا مــاراح أقــولــك مين ههههههههههههه..
d
كبريائى;5596040:
دونى
ازيك


هلا كبريائى اهلا بيك معانا

بلسم الامل;5596042:
هلا حبيتي دواني زمان القمر ما بان كيفك يا عسل ان شالله بخير


والله كنت فى حالة كرب الله يعلم بيها ادعيلى

نوارة أبوظبي;5596046:
هــلا دونـي كـيـفـك حبيبتي؟




وحشتينى يانوره كتير
ن
العصفورة المعصورة;5596064:
انتي يانوارة بنت زي السكرة


هههههههههههه مشكورة عــصــفـــورة رب يــســعــدك ويــفــرحــك دايــمـــا...
R
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا احبكم كلكم من يحبي
^ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ^
ب
ربي يفرجها عليك يا دواني وينوالك الي ببالك
ك
انتم ليه ماحدش بيكلمنى
d
RAGAWI

أكيد أنا لأنى دليتك على مكان التجمع


:D:wink:
ب
RAGAWI;5596088:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا احبكم كلكم من يحبي
^ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ^


وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

انا احبك

مبسوطه
d
كبريائى;5596105:
انتم ليه ماحدش بيكلمنى


والله ياكبريائى رحبت بيك

التجمع نور لطلتك
ن
كبريـــائي رحبت فيكي حبيبتي .....
ب
كبريائى;5596105:
انتم ليه ماحدش بيكلمنى




هلا اختي كبريائي نوارتي يا عسل انتي اول مره معانا
ك
انا بقول ان ربنا يوفقك مع الى قلبك يختاره
d
كبريائى

أانا جعانة عاملين ايه على الغدا؟
ك
انا اول مره معكم
ب
العصفورة المعصورة;5596136:
يابنااااااااااااات انا احس انكم مشعوزييني عشان انا عجوزة

واكبر منك وقد امكم



بالعكس ليه بتقولي هيك
ك
تعالى كالى سجق والى انتى عايزه اعمال
X