تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ن
01-04-2008 | 05:09 PM
هــلا دونـي كـيـفـك حبيبتي؟
ك
01-04-2008 | 05:09 PM
ازيكم يا بنات
ن
01-04-2008 | 05:10 PM
العصفورة المعصورة;5596025:
بس يانوارة اكيد في وحدة بتحبيها كثير ووحدة شوية ووحدة نص نص
ممكن تقولي لي اكثر وحدة تحبيها بتجمع وبصراحة
لــــــــــيــــــــــــــه؟؟؟؟
d
01-04-2008 | 05:10 PM
ميرسى ياعصفورة الله يصلح لك الاحوال
وتلاقى ابن الحلال عن قريــب ان شاء الله ويهبك الذرية الصالحة
وتلاقى ابن الحلال عن قريــب ان شاء الله ويهبك الذرية الصالحة
ن
01-04-2008 | 05:12 PM
كــبــريــائـي رب يســعــدك ...
عــصــفــورة لا مــازعــلـــت بس أنــا مــاراح أقــولــك مين ههههههههههههه..
عــصــفــورة لا مــازعــلـــت بس أنــا مــاراح أقــولــك مين ههههههههههههه..
d
01-04-2008 | 05:12 PM
كبريائى;5596040:
دونى
ازيك
هلا كبريائى اهلا بيك معانا
بلسم الامل;5596042:
هلا حبيتي دواني زمان القمر ما بان كيفك يا عسل ان شالله بخير
والله كنت فى حالة كرب الله يعلم بيها ادعيلى
نوارة أبوظبي;5596046:
هــلا دونـي كـيـفـك حبيبتي؟
وحشتينى يانوره كتير
ن
01-04-2008 | 05:13 PM
العصفورة المعصورة;5596064:
انتي يانوارة بنت زي السكرة
هههههههههههه مشكورة عــصــفـــورة رب يــســعــدك ويــفــرحــك دايــمـــا...
R
01-04-2008 | 05:13 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا احبكم كلكم من يحبي
^ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ^
انا احبكم كلكم من يحبي
^ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ^
ب
01-04-2008 | 05:15 PM
ربي يفرجها عليك يا دواني وينوالك الي ببالك
ك
01-04-2008 | 05:16 PM
انتم ليه ماحدش بيكلمنى
d
01-04-2008 | 05:16 PM
RAGAWI
أكيد أنا لأنى دليتك على مكان التجمع
:D:wink:
أكيد أنا لأنى دليتك على مكان التجمع
:D:wink:
ب
01-04-2008 | 05:17 PM
RAGAWI;5596088:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا احبكم كلكم من يحبي
^ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ^
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
انا احبك
مبسوطه
d
01-04-2008 | 05:17 PM
كبريائى;5596105:
انتم ليه ماحدش بيكلمنى
والله ياكبريائى رحبت بيك
التجمع نور لطلتك
ن
01-04-2008 | 05:19 PM
كبريـــائي رحبت فيكي حبيبتي .....
ب
01-04-2008 | 05:19 PM
كبريائى;5596105:
انتم ليه ماحدش بيكلمنى
هلا اختي كبريائي نوارتي يا عسل انتي اول مره معانا
ك
01-04-2008 | 05:19 PM
انا بقول ان ربنا يوفقك مع الى قلبك يختاره
d
01-04-2008 | 05:19 PM
كبريائى
أانا جعانة عاملين ايه على الغدا؟
أانا جعانة عاملين ايه على الغدا؟
ك
01-04-2008 | 05:20 PM
انا اول مره معكم
ب
01-04-2008 | 05:20 PM
العصفورة المعصورة;5596136:
يابنااااااااااااات انا احس انكم مشعوزييني عشان انا عجوزة
واكبر منك وقد امكم
بالعكس ليه بتقولي هيك
ك
01-04-2008 | 05:21 PM
تعالى كالى سجق والى انتى عايزه اعمال