تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ك
لو هو مش عارف طبعنا انتى تتمنيلو كل خير
d
وأنا كمان

باكل بسكوت واشرب لبن بالفراولة

اصبر نفسى
ك
دونى انتى قالتى انا هاجى
ع
بناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


بحبكم في الله


مجتمعين في جنااااات التعيم ان شاء الله
ب
العصفورة المعصورة;5596320:
مع السلامة



بدري وين رايحه
ن
مش عـايزاكي تحبيني يــاعــصــفــورة..إذا كــان حــبــك كــذا هههههههههههه.
ب
العصفورة المعصورة;5596313:
انا كل يوم راح ارسلها شتيمة

اية رايك بقاااااااااااااااااا



جد بتحكي
ع
يقول الشيخ فرحات المنجي احد علماء الازهر الشريف انني لاقول ان هذا الدعاء يفعل فعل السحر ولكن بعد اسبوع واحد من قراتي لهذا الدعاء في التلفزيون دعاني بعض النساء والرجال لحضور حفلات زواجهم وقالوا لي اننا قرانا هذا الدعاء فاكرمنا الله بالزواج ويضيف : اخبرتهم ان هذه قد تكون مصادفة ، فردوا اننا كنا نتوضا ونقرا هذا الدعاء اثناء الوضوء ،وموقنون بالاجابة والحمدلله سهل لنا الزواج بعد ان واجهنا صعوبات كبيرة طوال السنوات الماضية .
وان نفع فانة لايضر وانه في النهاية دعاء واتمني ان تقروه علي اساس انه دعاء والله سبحانه وتعالى يحقق لكم امنياتكم

[GLOW="FF0099"]نص الدعاء

اللهم اني اسالك باني اشهد انك انت الذي لااله الاانت .. الاحد الصمد الذي لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا احد
اقضي حاجتي .. انس وحدتي .. فرج كربتي..اجعل لي رفيقا صالحا كي نسبحك كثيراونذكرك كثيرافانت بي بصير .يامجيب المضطر اذا دعاك..احلل عقدتي ..امن روعتي ..ياالهي من لي الجا اليه اذا لم الجا الي الركن الشديد الذي اذا دعي اجاب .هب لي من لدنك زوجا صالحا ..اجعل بيننا المودة والرحمة والسكن..فانت علي كل شي قدير .يامن قلت لشي كن فيكون..ربنا اتنا في الدنيا حسنة وفي الاخرة حسنة ..وقنا عذاب النا ر وصلي اللهم علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم.[/GLOW]
ن
كــبــريــائي احــنــا بنسـمـعـك..
ب
fatafeat;5596339:
بناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات


بحبكم في الله


مجتمعين في جنااااات التعيم ان شاء الله



وانا بحبك بحبك كثير كثير كثير
ب
انا طلعه خمس دقايق ورجعه
ع
بتعرفوااااا كم وحدة أنخطيبت وتزوجت بفضل الله وهدايته لهم ل الاستغفار وقيام الليل وهاد الدعاااااء؟؟؟
ن
العصفورة المعصورة;5596344:
نوارة متزعلش مني


أزعــل لــيــه ...مافيش زعل بينــا إن شــاء الـلـه بسسسسسس جــوجــو لا تزعليــهــا مره ثانية ..
ع
أحبكم الله الذي أحببتني فيه يا بلسم
ن
فــتــفــوتــه الـغـالـيـة كلنــا بــنــحــبــك يكفـي إنـك دايـمـا تـذكــريــنـــا بالتقرب إلـى الــلـــه ..
d
اللهم اني اسالك باني اشهد انك انت الذي لااله الاانت .. الاحد الصمد الذي لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا احد
اقضي حاجتي .. انس وحدتي .. فرج كربتي..اجعل لي رفيقا صالحا كي نسبحك كثيراونذكرك كثيرافانت بي بصير .يامجيب المضطر اذا دعاك..احلل عقدتي ..امن روعتي ..ياالهي من لي الجا اليه اذا لم الجا الي الركن الشديد الذي اذا دعا اجاب .هب لي من لدنك زوجا صالحا ..اجعل بيننا المودة والرحمة والسكن..فانت علي كل شي قدير .يامن قلت لشي كن فيكون..ربنا اتنا في الدنيا حسنة وفي الاخرة حسنة ..وقنا عذاب النا روصلي اللهم علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم.


بارك الله فيكٍ يافتافيت
ن
العصفورة المعصورة;5596394:
يابنااات انتوا كلكم تحبوا بعض وانا مفيش حد يحبني

نوارة تحبيني


عشــان تـقـولـي عـنــي إنــي بجـامــل ههههههههههه لا عـنـاد مش هحبــك...
ع
الله يخليكم ليا يانوااااااارة

يلا يابنااااااات شدوا الهمة وأقرأوا الدعااااااااااااااء

صاروا عشرة اللي اتخطبوا بعد هاذ الدعاء طبعا بفضل الله أولا واخرااااااا
ن
العصفورة المعصورة;5596403:
انا راح ازعلها اية رايك يانوارة هو انتي محامية ولا اية


ههههههههههههههههههههههه لا مش محــامــيــة زوج المستقبل يمكن محامـــي
أ
السلام عليكم والرحمه

انا اول مره اشوف التجمع دا وشوفته بالصدفه

ربنا يكرمكم وييسرلكم امركم وامرى اللهم امين

انا هتابعكم بس مش هشارككم تانى ( هتابع فى صمت)

عشان انا مرتاحه معاكم اوى
X