تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
d
العصفورة المعصورة;5596136:
يابنااااااااااااات انا احس انكم مشعوزييني عشان انا عجوزة

واكبر منك وقد امكم


ابدا عصفورة

كلنا بحب بعض هنا وبندعى لبعض ونفرح لبعض ونحس ببعض

وانتى بقيتى مننا

انتى منورانا
ب
كبريائى;5596151:
انا اول مره معكم




هلا بيك معانا وان شالله ديما معانا

بس عرفيني على حالك
ن
عــصــفـــورة لــيــه تقولــي كــذا أهــلا فيـكـي بينــا وبـعـديـن وكـلـنـا في التجـمـع مش صــغـــار أغلبنــا فوق الـ 25....
d
كبريائى;5596160:
تعالى كالى سجق والى انتى عايزه اعمال


لسه فى من امبارح؟
ن
RAGAWI
منورة التجـمــع هلا فيكــي؟
ك
لا انا اصغركم لن عندى 19 سنه
ك
دونى ياله تعالى
ب
العصفورة المعصورة;5596194:
انا بخرج سلموا لي على الجوهرة كثير وقولوا لها العصفورة بتقولك بطلي عبط


وكلام مالوش لزمة

وبطلي مسخرة

مع السلامة



فين رايحه خليك معانا
ن
دونـــي يــابختــك حبتــك عــصــفـــورة ..ومــهـــوجــتـــي كــمـــان......طــيــب أنــا عــصــفـورة مــاحبيتــيــنـــي؟..
ك
انتو في ايه نزعلو عليه مش في راجل يتزعل عليه انتو كده احسن
ن
عــصــفــورة ...
d
كبريائى بجد اجى

عندك سجق هيكفى لأنى جعانة

مين عندك دلوقت؟
ن
العصفورة المعصورة;5596194:
انا بخرج سلموا لي على الجوهرة كثير وقولوا لها العصفورة بتقولك بطلي عبط


وكلام مالوش لزمة

وبطلي مسخرة

مع السلامة


بالـعــكــس جـــوجـــــو دمــهـــا عــــســــــل ومــش عبيــطــه.
ك
ايوه تعالى
d
كبريائى;5596253:
ايوه تعالى


طيب حمرى على ما البس واجى
ن
العصفورة المعصورة;5596233:
انا بحب الجوهرة وامس بعت لها على الخاص

وارسلت لها شتيمة عشان بشوف اخلاقهااااااااااااا

اذا شتمت ولا لا لقيتها عيني عليها

طيبة وقالت لي الله يسامحك

وماردتش بكلمة وحشة خالص

ههههههههههههه

ياحرام


أنـــــــتــــــي بــتــتــكــلــمــي جـــــــد..أرسلتيلها تشتميها؟؟؟؟!!!!
ك
دونى انا معكى
ك
مش في حد بيكلمنى ليه
ك
العصفوره هو عارف
ب
كبريائى;5596294:
مش في حد بيكلمنى ليه



تفضلي شاركين الحديث
X