النت بطـــــــــــــىء
ربنا يقدرك يافتافيت وتطلعى الاولى انتى شاطرة ف كل حاجة دينك ودراستك واخلاقك وطيبتك وكمان شغل البيت
ما شاء الله لا قوة الا بالله
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
d
01-04-2008 | 06:27 PM
ا
01-04-2008 | 06:27 PM
السلام عليكم
كيفكم بناتيت ؟؟
كيفكم بناتيت ؟؟
d
01-04-2008 | 06:28 PM
كبريائى
هتاخدى القماش النهاردة؟
هتاخدى القماش النهاردة؟
ا
01-04-2008 | 06:28 PM
اهلا يابنات كيف حااالك
عن اذنكم بروح اقراء الصفحات وارجع
عن اذنكم بروح اقراء الصفحات وارجع
d
01-04-2008 | 06:28 PM
احلامي خيال;5596844:
السلام عليكم
كيفكم بناتيت ؟؟
ميمــــــــــــــــــــــــو
d
01-04-2008 | 06:29 PM
أهلا جوجو نورتى التجمع
d
01-04-2008 | 06:31 PM
كبريائى
ا
01-04-2008 | 06:34 PM
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووني مش مصدقة عيووووووووووني لك وحشتيييييييييني وين هالغيبه :888345: طمنيني عنك حبيبتي ؟؟
فتفوووووتة شلونك امورة الشام والله العظيم بقي بالي مشغول عليكي مع اني مابدخل الايام الي فاتت الموقع بس بقي بالي مشغول :(كيف صارت النفسية ان شاء الله احسن ؟؟
جووووووووووجووووووووو ديييييييينامو التجمع هنا يامرحبا يامرحبا :groupwave::87457:
فتفوووووتة شلونك امورة الشام والله العظيم بقي بالي مشغول عليكي مع اني مابدخل الايام الي فاتت الموقع بس بقي بالي مشغول :(كيف صارت النفسية ان شاء الله احسن ؟؟
جووووووووووجووووووووو ديييييييينامو التجمع هنا يامرحبا يامرحبا :groupwave::87457:
ك
01-04-2008 | 06:35 PM
نعم يا دونى
ك
01-04-2008 | 06:36 PM
ازيك يا احلام الخيال
d
01-04-2008 | 06:36 PM
فينك ياميمو مش بتدخلى كتير زى الاول
انتى كويسة؟
انتى كويسة؟
d
01-04-2008 | 06:37 PM
كبريائى;5596936:
نعم يا دونى
هتاخدى القماش بالليل ولا مش هتروحى لأبلة شربات
ك
01-04-2008 | 06:38 PM
هاىىىىىىى انا كنت بقول انتم ايه المشكل الى انتم فيه
ا
01-04-2008 | 06:38 PM
اهلا معليش يابنااااااااااااات النت معلق عندي
ا
01-04-2008 | 06:39 PM
كبريائى;5596939:
ازيك يا احلام الخيال
الحمد لله حبيبتي وانتي عساكي بالف خير ان شاء الله
مبين انو عضوة جديدة معانا بعرفك بحالي عمري 24 سنة ومن المغرب ممكن اتعرف بك ؟
ك
01-04-2008 | 06:39 PM
ابعتيه واناهودى
ا
01-04-2008 | 06:41 PM
كبريائى;5596939:
ازيك يا احلام الخيال
dony???;5596940:
فينك ياميمو مش بتدخلى كتير زى الاول
انتى كويسة؟
والله دندونتي كانت نفسيتي مش ولابد الايام الي فاتت مشان هيك ماحبيت ادخل النت
طمنيني عنك شو اخبار الاكل معك عملتي الوصفة الي بعثلك ؟؟
ا
01-04-2008 | 06:42 PM
جوجو شبك ساكتة عسولة ؟؟
d
01-04-2008 | 06:44 PM
احلامي خيال;5596975:
والله دندونتي كانت نفسيتي مش ولابد الايام الي فاتت مشان هيك ماحبيت ادخل النت
طمنيني عنك شو اخبار الاكل معك عملتي الوصفة الي بعثلك ؟؟
بخس بخس:confused:
اختى جابت خرز البقر
ك
01-04-2008 | 06:44 PM
انا عندى19 سنه وكنت مخطوبه