تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
d
29-01-2008 | 02:52 PM
لا تنسوا الاستغفار
d
29-01-2008 | 02:54 PM
هتوحشينى يا [BLINK] مروووووووج[/BLINK]
م
29-01-2008 | 03:01 PM
شكرا لكم يا أخواتي
وشكرا لك يا dony
وشكرا لك يا dony
O
29-01-2008 | 03:39 PM
ادعولي يا بنات يفك ربي ضيقتي والله مخنوقة اقول الحمد لله على لطفك بس يارب ارحم ضعفي وقلة حيلتي وجبر كسري مالي سواك ياارحم الراحمين
ادعولي يا بنات ادعولي والله دمعتي تنساب من عيني طول اليوم حتى في الدوام ماني قدرة اتكلم مع حد ولاعرفة اعمل ايه
اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الحمد لله الحمد لله واستفغر الله من كل دنب يجلب النقم ويدهب بالنعم
ادعولي يا بنات ادعولي والله دمعتي تنساب من عيني طول اليوم حتى في الدوام ماني قدرة اتكلم مع حد ولاعرفة اعمل ايه
اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الحمد لله الحمد لله واستفغر الله من كل دنب يجلب النقم ويدهب بالنعم
ب
29-01-2008 | 04:01 PM
mohja;5079462:
ادعولي يا بنات يفك ربي ضيقتي والله مخنوقة اقول الحمد لله على لطفك بس يارب ارحم ضعفي وقلة حيلتي وجبر كسري مالي سواك ياارحم الراحمين
ادعولي يا بنات ادعولي والله دمعتي تنساب من عيني طول اليوم حتى في الدوام ماني قدرة اتكلم مع حد ولاعرفة اعمل ايه
اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الحمد لله الحمد لله واستفغر الله من كل دنب يجلب النقم ويدهب بالنعم
أختي الغاليه خلي إيمانك بالله كبير
ويارب يفرج همك وهموم كل بنات المسلمين
ودعواتي لكمم من القلب الصافي بالزوج الصالح
آمين يارب
d
29-01-2008 | 04:04 PM
mohja;5079462:
ادعولي يا بنات يفك ربي ضيقتي والله مخنوقة اقول الحمد لله على لطفك بس يارب ارحم ضعفي وقلة حيلتي وجبر كسري مالي سواك ياارحم الراحمين
ادعولي يا بنات ادعولي والله دمعتي تنساب من عيني طول اليوم حتى في الدوام ماني قدرة اتكلم مع حد ولاعرفة اعمل ايه
اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الحمد لله الحمد لله واستفغر الله من كل دنب يجلب النقم ويدهب بالنعم
حبيبتى ألف بعد الشر عنك من الكرب والضيق والهم
والله أنا يابنات مش عارفة أعملكم ايه وصعبان عليا اشوفكم تعبانين ومكروبين
الله يفك ضيقتنا ويفرح قلوبنا فى القريب
مهجة اسمعى سورة يوسف بصوت العفاسى سوف تشرح صدرك بإذن الله وااقرى الادعية اللى بعتها ف الصفحات اللى فاتت ومتركزيش ف النكد ولا تدعى نفسك للشيطان
وكما قال صل الله عليه وسلم تفائلوا تجدوه
O
29-01-2008 | 04:17 PM
ربنا يخليك اختي بسمة امل
اختي دوني حاضر حبيبتي هاخد بنصيحتي انا هشغل سورة يوسف واقرا الادعية
اللهم فك كرب المكروبين فليس لنا رب سواك
اختي دوني حاضر حبيبتي هاخد بنصيحتي انا هشغل سورة يوسف واقرا الادعية
اللهم فك كرب المكروبين فليس لنا رب سواك
ب
29-01-2008 | 04:20 PM
الغاليه الجوهره السعوديه
يارب تلبسي فستان العرس عما قريب
وتفرح بنفسك ونفرح بيكي
ويارب يسهل على كل بنت
أستغفر ربي العظيم
ب
29-01-2008 | 04:24 PM
مروج;5078094:
بنات بما اني اول مره اصادفكم ايش رايكم كل وحدة تقول عمرها كم وكيف نظرتها للمستقبل؟
انا عمري 27 واحس نفسي صغيرةومتفائلة حتى لو ما تزوجت وفكرة الزواج الحين ما في بالي خاطري ادس اكثر
وذا تزوجت راح اكون زوجه صالحه بإذن الله
تمر علي ايام وساعات مالي خلق لشي ومتضايقة ونظرتي سودا واني ماراح احد يتقدم لي وانا في هذا العمر
وساعات اقول ما في شي بعيد عن الله وقراتي للقصص من الواقع وتجارب ان الوحدة لما يتأخر نصيبها في خير لها وان الله يعوض الانسان ب اشياء ثانية ما ضروري الزواج
ساعات احس ان في شخص يتمناني بس الظروف او الفرصه غير مناسبه ان يصارحني بس في شخص واحس انه قريب سبحان وهذا الاحساس يجي ويروح في الفترة الاخيرة كثير
أختي الغاليه مروج يارب يسهل لك الزوج الصالح عاجل غير آجل
ويارب تبشرينا بزواجك قريبا يا أختي ونفرح بيك
وشكرا لك على دعواتك لنا بظهر الغيب
وأنا لا أنسى الدعاء لكم قبل الدعوة لنفسي والله
يارب يرزقنا ما هو خير يارب
ب
29-01-2008 | 04:30 PM
ورده قست عليها الايادى;5075360:
حبيبتى انا دعيتلك بالاسم فى صلاتى ربنا يبعد عنك كل حزن اللهم امين اجمعين
واى حاجه فضفضى لينا
والله الواحد فرحان بالصحبه الجميله دى اللى كلها اخوات ماشاءالله عليكم
ربنا يحفظكم كلكم والله
غاليتي ورده يارب يخليك (f)
ولا يحرمني منك ومن دعائك يا أختي
وسأدعي لك بالمثل وأكثرر ولكل بنات المنتدى وبنات المسلمين
ويارب يفرج همكم ويسعدكم ويخليكم لأهلكم يارب
ب
29-01-2008 | 04:35 PM
استغفر ربي العظيم
استغفر ربي العظيم
استغفر ربي العظيم
ح
29-01-2008 | 04:58 PM
[GRADE="008000 32CD32 008000 32CD32"]أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه[/GRADE]
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه
أستغفر الله الذي لااله الا هو الحي القيوم وأتوب اليه[/GRADE]
ا
29-01-2008 | 05:14 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخواتي والله صرت اشتاق للحكي معكن ربنا يديم هالصحبة الصالحة ويفرح قلوبنا قريبااااااااا
الغالية بسمة الف الف مبرووووووووك ع الشغل الجديد ربنا يوفقك وتكمل الفرحة لمه ييجي العريس :D
اخواتي فتافيت ، عشق البادية ، الحياة الوردية ، وردة قست عليها الايادي ، دوني ، نانا، لاني ، ............. وكل الاخوات بتمنى تكونو بالف خير وماتغيبوا عن التجمع ياغاليات
اختي الجوهرة السعودية ربي يفرج همك وع فكرة فستان الفرح كثييييييييييير حلو :) الله يسعدك ويهنيك
اختي مهجة ماتحزني وتكتئبي والله الدنيا ماتسوى شي خليكي متفاءلة دائما تفاءلو بالخير تجدوه
اخواتي والله صرت اشتاق للحكي معكن ربنا يديم هالصحبة الصالحة ويفرح قلوبنا قريبااااااااا
الغالية بسمة الف الف مبرووووووووك ع الشغل الجديد ربنا يوفقك وتكمل الفرحة لمه ييجي العريس :D
اخواتي فتافيت ، عشق البادية ، الحياة الوردية ، وردة قست عليها الايادي ، دوني ، نانا، لاني ، ............. وكل الاخوات بتمنى تكونو بالف خير وماتغيبوا عن التجمع ياغاليات
اختي الجوهرة السعودية ربي يفرج همك وع فكرة فستان الفرح كثييييييييييير حلو :) الله يسعدك ويهنيك
اختي مهجة ماتحزني وتكتئبي والله الدنيا ماتسوى شي خليكي متفاءلة دائما تفاءلو بالخير تجدوه
ع
29-01-2008 | 08:10 PM
الجوهرة السعودية;5078308:
يابنات احس اني بديت اخرف وساعات اضحك وانسى وساعات احسن ان دمعتي قريبة ونظرات الناس تحرجني وكلهم يقولون ليش ماانخطبتي تتوقعون ايش الجواب الدبلوماااسي يااخواتي
لاتنقلين الهم يالجوهره والله هو اللي خلقنا وهو اللي يدبرنا
واذا حسيتي بنظرات الناس عليك ارفعي نظرك الى الله واعلمي انهم عباد مثلك
لاهم رزقوا انفسهم ولاانتي منعتي عن نفسك الرزق كلها بيد الرحمن
الجواب الدبلوماسي <الله كرررررررررررررررررررررررررررررررريم>
ع
29-01-2008 | 08:16 PM
احلامي خيال;5080166:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخواتي والله صرت اشتاق للحكي معكن ربنا يديم هالصحبة الصالحة ويفرح قلوبنا قريبااااااااا
الغالية بسمة الف الف مبرووووووووك ع الشغل الجديد ربنا يوفقك وتكمل الفرحة لمه ييجي العريس :D
اخواتي فتافيت ، عشق البادية ، الحياة الوردية ، وردة قست عليها الايادي ، دوني ، نانا، لاني ، ............. وكل الاخوات بتمنى تكونو بالف خير وماتغيبوا عن التجمع ياغاليات
اختي الجوهرة السعودية ربي يفرج همك وع فكرة فستان الفرح كثييييييييييير حلو :) الله يسعدك ويهنيك
اختي مهجة ماتحزني وتكتئبي والله الدنيا ماتسوى شي خليكي متفاءلة دائما تفاءلو بالخير تجدوه
اواحنا مشتاقين لك والله يجمعنا على خير يارب
شو اخبارك طمنينا عليكي
ع
29-01-2008 | 08:19 PM
mohja;5079462:
ادعولي يا بنات يفك ربي ضيقتي والله مخنوقة اقول الحمد لله على لطفك بس يارب ارحم ضعفي وقلة حيلتي وجبر كسري مالي سواك ياارحم الراحمين
ادعولي يا بنات ادعولي والله دمعتي تنساب من عيني طول اليوم حتى في الدوام ماني قدرة اتكلم مع حد ولاعرفة اعمل ايه
اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الحمد لله الحمد لله واستفغر الله من كل دنب يجلب النقم ويدهب بالنعم
الله يفرج همك وعليك بكثرة الاستغفار ففيه من العجب
ا
29-01-2008 | 08:42 PM
بنات وحشتونى كتييييييييييييير ياريت تكونوا فاكرينى بالدعاء معاكم ........
والله يابنات عندنا مطر بقالنا اسبوع وكل مرره بدعيلكم كلكم معايا يرزقكم ياااارب باللى يسعدوا قلوبكم الجميله دى .......... ويهديلى خطيبى :o
بنات والله انا اللى مش عارفه مالى كده موضوعى غريب قوى كل ما نحدد يوم ننزل فيه نختار الفرش يتجأل :confused:
كل مانحدد حاجه متمش او تتأجل اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟
وخطيبى لسه مش بيتصل بيا ولا بيهتم وانا سمعت نصيحتكم ولا بهتم او مش زى الاول لكن لا حياه لمن تنادى.......:(.............
والله يابنات عندنا مطر بقالنا اسبوع وكل مرره بدعيلكم كلكم معايا يرزقكم ياااارب باللى يسعدوا قلوبكم الجميله دى .......... ويهديلى خطيبى :o
بنات والله انا اللى مش عارفه مالى كده موضوعى غريب قوى كل ما نحدد يوم ننزل فيه نختار الفرش يتجأل :confused:
كل مانحدد حاجه متمش او تتأجل اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟
وخطيبى لسه مش بيتصل بيا ولا بيهتم وانا سمعت نصيحتكم ولا بهتم او مش زى الاول لكن لا حياه لمن تنادى.......:(.............
O
29-01-2008 | 09:03 PM
احلامي خيال شكرا على ردك الطيب لكن احيان نضعف فله الحمد على كل شيء
عشق البادية هاخد بنصيحتك واستغفروا ربكم
كيف حالكم يا بنات عساكم ككككككككلكم بخير ان شاء الله
عشق البادية هاخد بنصيحتك واستغفروا ربكم
كيف حالكم يا بنات عساكم ككككككككلكم بخير ان شاء الله
ع
29-01-2008 | 09:15 PM
[GLINT]السلام عليكم يابنات كيفكم اليوم ان شاء الله بخير
اليوم صرت أحسن واتخذت قرار مهم والله ييسرلي أمري
يابنااات أدعولي الله ييسرلي ويحقق اللي في بالي عن قريب
أخواتي مشكورين على اهتمامكم بي [/GLINT]
اليوم صرت أحسن واتخذت قرار مهم والله ييسرلي أمري
يابنااات أدعولي الله ييسرلي ويحقق اللي في بالي عن قريب
أخواتي مشكورين على اهتمامكم بي [/GLINT]
ع
29-01-2008 | 09:18 PM
[GLOW="FF0099"]ما شاء الله المطر من الصبح ما انقطعت
جوهرتي يارب نفرح فيكي عن قريب تصدقي وأنا كمان خططت لكل شي الفستان والطرحة بوكيه الورد والصالة
والعريس (خخخخخخخخخخخخ) ان شاء الله وشهر العسل مممممممممم ياالله كل منتظر التنفيذ الله كريم
أختي مررررروج ربنا ييسرلك ونشوفك عروسة[/GLOW]
جوهرتي يارب نفرح فيكي عن قريب تصدقي وأنا كمان خططت لكل شي الفستان والطرحة بوكيه الورد والصالة
والعريس (خخخخخخخخخخخخ) ان شاء الله وشهر العسل مممممممممم ياالله كل منتظر التنفيذ الله كريم
أختي مررررروج ربنا ييسرلك ونشوفك عروسة[/GLOW]