soso caty;5075721:
السلام عليكم يا احلى اخوات في الدنيا
حبيت اجي وافضفض لكم لاني متضايقه جدا ومخنوقه وبدعو ربي ليل ونهار انه يفرج همي ويزيح عني وعنكم ان شاء الله ويريح بالي وبالكم ويرزقنا بالازواج اللي نتمناهم لاني فعلا تعبانه لاني انا الوحيده اللي في عيلتنا اللي متخطبطش مع انه انا بيجيني عرسان بس سبحان الله مفيش نصيب والبعد بيكون من ناحية العريس مش من عندي ومش عارفه ليه مع انه بيكون جاي عشاني انا وبكون عجباه من قبل بس هعمل ايه حتى اللي اصغر مني اتخطبو و اخواتي دايما يجرحوني بكلامهم وانا بستحمل وبقول ربنا يعوضني خير وهيجعل نصيبي احسن منهم كلهم قريب ان شاء الله ويارب فرحنا كلنا عن قريب يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
حبيبتى انا كمان بيجيلى عرسان بس مفيش نصيب لانى بتمنى انسان تانى بس بقول يارب
انتى هنا وسط اخواتك قولى اللى جواكى كلنا متجمعين هنا علشان نفضفض مع بعض
اكثرى الاستغفار وصلى صلاه الحاجه واطلبى فيها اللى بتتمنيه عاجلا غير اجلا
مهما مر الوقت ربنا كاتب ليكى نصيبك وان شاءالله هيجيلك انسان كويس وشاريكى
وبالنسبه لاخواتك انا كمان بتعرض لكلام جارح من اخواتى زى اللى اداك اتجوز وخلف وانتى قاعده لينا وكلام صعب
كنت الاول بتخنق واعيط
لكن دلوقتى بقيت ارد واقولهم وقت مايجيلى نصيبى هخده يقوموا ساكتين
ومتنسيش ان ربنا عمره مايعوز حاجه وحشه ابدا
وربنا يفرحك عاجلا غير اجلا اللهم امين