تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
/
فتافيت برنااااامج رااااع الله يرزقك ويرزقنا
اما انا ادعي وووووي واتكاسل الله يلعن الشيطان
ع
أحلامي خيال
ياسلام على كلامك الحلو
فعلااا الحمد لله على كل شئ
نااااااناااااااااا هلا حبيبتي كيفك انتي؟؟
أنا بخير واشعر براحةكبيرة وتفاؤل
/
الحمد لله طيبه يافتفوته ((((ادلعك ))))
وانا معاكي كلام احلامي خيال ممتاز الله يعطيها العافيه
/
ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
استغفر الله
استغفر الله
استغفر الله

ياااااارب يارحمن يارحيم
زوجناا جميعااااااااا الازواج الصالحين واغننا بحلالك عن حرامك وبفضلك عمن سواك
ب



أختي احلامي خيال


مشكوره على الموضوع والله صدقت الأهم الصحه و العافيه


يارب نحمدك على كل شيء


ا
احلامك خيال بدايه الكلام كأنه انا بالظبط
انا صحيح مخطوبه لكن مش سعيده برغم انى بحب خطيبى جدا
لكن دى الخطوبه ال4 ليا
وبعد عناء مش معرفين حد عندنا هنا عشان الموضوع يتم
وده جاى على اعصابى جدا لانى بجد نفسى افرح قوى قوى وخطيبى مش مساعدنى فى الفرحه دى
لا بيكلمنى ولا بيجيلى وعلى طول مشغول وجاف شويه او تقيل زى ماعرفت
وده بالنص اللى بسمعه لما بكلم حد من صاحباتى كلهم ربنا يسعدهم كلهم اتجوزوا وخلفوا كمان
وتصوروا يابنات
انا اول واحده كنت بتخطب منهم واديهم خلفوا وانا لسه حتى مش عارفه هتجوز امته
برغم انى الحمدلله كنت اجملهم واحسنهم مركز وكل حاجه
لدرجه والله العظيم يابنات عمرى ماتخيلت انى اقعد لحاد 22 سنه مع بابا وماما
من العرسان قولت كبيرى قوى 20 سنه ........
بجد حالى يحزن والله لو حكيت ليكم التفاصيل
لدرجه انى قاطعت اقرب اصحابى عشان محسش انهم حياتهم ماشيه وانا زى منا حياتى واقفه ولازقه مكانها
زى مابيقولوا كده انا حالى مش بيمشى (لانى الظاهر كده حالى رجليه مكسوره)
وللحديث بقيه واكيد هتعرفوا تفاصيل همومى
ب



أهلا أختي ////nana////


كيف حالك وشو اخبارك يا غاليه إن شاء الله مبسوطه


ع
////nana////;5038560:
ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
ربي لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
استغفر الله
استغفر الله
استغفر الله

ياااااارب يارحمن يارحيم
زوجناا جميعااااااااا الازواج الصالحين واغننا بحلالك عن حرامك وبفضلك عمن سواك



اااااااااااامين
نننووشششش
دلعي على كيفك
/
هلا بسمه اناااااااا تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ولله الحمد انتي كيفك ؟؟

افرودييت الله يسهل امرك يارب ولسه تراكي صغيره

انا عمري 25
/
ههههههههه الله يسعدك يافتفوته
ب



أختي fatafeat

والله برنامجك كثيررر رائع

أتمنى أعمل مثله لكن بسبب العمل ما يكون عندي وقت كثيرر

ويارب يتحقق كل لي فبالك يارب


/
استغفر الله
استغفر الله
استغفر الله
استغفر الله
استغفر الله
ع
افرودييت;5038580:
احلامك خيال بدايه الكلام كأنه انا بالظبط
انا صحيح مخطوبه لكن مش سعيده برغم انى بحب خطيبى جدا
لكن دى الخطوبه ال4 ليا
وبعد عناء مش معرفين حد عندنا هنا عشان الموضوع يتم
وده جاى على اعصابى جدا لانى بجد نفسى افرح قوى قوى وخطيبى مش مساعدنى فى الفرحه دى
لا بيكلمنى ولا بيجيلى وعلى طول مشغول وجاف شويه او تقيل زى ماعرفت
وده بالنص اللى بسمعه لما بكلم حد من صاحباتى كلهم ربنا يسعدهم كلهم اتجوزوا وخلفوا كمان
وتصوروا يابنات
انا اول واحده كنت بتخطب منهم واديهم خلفوا وانا لسه حتى مش عارفه هتجوز امته
برغم انى الحمدلله كنت اجملهم واحسنهم مركز وكل حاجه
لدرجه والله العظيم يابنات عمرى ماتخيلت انى اقعد لحاد 22 سنه مع بابا وماما
من العرسان قولت كبيرى قوى 20 سنه ........
بجد حالى يحزن والله لو حكيت ليكم التفاصيل
لدرجه انى قاطعت اقرب اصحابى عشان محسش انهم حياتهم ماشيه وانا زى منا حياتى واقفه ولازقه مكانها
زى مابيقولوا كده انا حالى مش بيمشى (لانى الظاهر كده حالى رجليه مكسوره)
وللحديث بقيه واكيد هتعرفوا تفاصيل همومى


اولا هلا فيكي معانا
وطولي بالك ربنا يتمملك على خير
حبيبتي أنتي اقرأي سورة البقرة كل يوم او كل ثلاث ايام مرة عشان الحسد والعين ربنا يبعدها عنك
ويارب يبعد عنك الهم
/
صح كلامك يابسمه برنامج فتافيت حلو مرررره ماشاء الله وانا ودي اعمله بس اتكاسل الله يلعن الشيطان ياتري عندكم علاج يمنع التكاسل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
حبيبتي بسمة أنتي شوفي شو بتقدري تعملي عملي من البرنامج
أنا ما بشتغل يعني فاضية بس اللي بيشتغلوا اذا قرأتي سورة البقرة كل يوم
أو كل تلات أيام مرة وكمان فيكي تصلي ركعتين بس مرة واحدة في النهار موضروري بعد كل فرض
والاستغفار وأنتي رايحة الشغل فيكي تستغفري على نية الزواج
وفيكي تفيقي قبل صلاة الصبح بربع ساعة بس وادعي فيها
(خخخخخخخخخخخخخخخخ) هي أنا حطيتلك برنامج طبقي البرنامج وادعيلي
ب


افرودييت;5038580:
احلامك خيال بدايه الكلام كأنه انا بالظبط
انا صحيح مخطوبه لكن مش سعيده برغم انى بحب خطيبى جدا
لكن دى الخطوبه ال4 ليا
وبعد عناء مش معرفين حد عندنا هنا عشان الموضوع يتم
وده جاى على اعصابى جدا لانى بجد نفسى افرح قوى قوى وخطيبى مش مساعدنى فى الفرحه دى
لا بيكلمنى ولا بيجيلى وعلى طول مشغول وجاف شويه او تقيل زى ماعرفت
وده بالنص اللى بسمعه لما بكلم حد من صاحباتى كلهم ربنا يسعدهم كلهم اتجوزوا وخلفوا كمان
وتصوروا يابنات
انا اول واحده كنت بتخطب منهم واديهم خلفوا وانا لسه حتى مش عارفه هتجوز امته
برغم انى الحمدلله كنت اجملهم واحسنهم مركز وكل حاجه
لدرجه والله العظيم يابنات عمرى ماتخيلت انى اقعد لحاد 22 سنه مع بابا وماما
من العرسان قولت كبيرى قوى 20 سنه ........
بجد حالى يحزن والله لو حكيت ليكم التفاصيل
لدرجه انى قاطعت اقرب اصحابى عشان محسش انهم حياتهم ماشيه وانا زى منا حياتى واقفه ولازقه مكانها
زى مابيقولوا كده انا حالى مش بيمشى (لانى الظاهر كده حالى رجليه مكسوره)
وللحديث بقيه واكيد هتعرفوا تفاصيل همومى


أختي الغاليه استغفر الله وداومي على صلاة الحاجه

وان شاء الله يتحقق كل لي فبالك يارب

ويارب يتمم لك بالخير


ع
ننوش لما تحطي ببالك شي بدك ياه رح تشوفي حالك تنشطي وتركتي الكسل على جنب
شوفي أنتي عملي البرنامج شوي شوي وادخلي وخبرينا ونحنا نشجعك وحطي في بالك على قد مو متضايقة على قد مارح تشتغلي حتى تتزوجي صح
ع
بتعرفوااااا و رح ضل وراكم حتى كلكم تنخطبوااااااا ومايبقى ولا وحدة عزابية هون
ب


الحمد لله أنا أقرأ سورة البقره كل ثلاثة أيام


وسورة آل عمران كل يوم


وأصلي مع كل فريضه ركعتين لكن الاجر فقط


وتقريبا أصلي صلاه الحاجه مرتين أو أكثر باليوم مع الاستغفار


وأحس أني لزم أزيد أكثر :( ويارب يوفقني ويوفق كل بنات المسلمين

----------------------------------

بنات أنا جاتني فكره

غدا إن شاء الله ساخصص كل دعوه وكل سجده بالدعاء لكم فقط وساستيقظ قبل الفجر وأدعي الله

بالفرج القريب


/
ان شاء الله اختي (((((((ويارب يسهل امورنا جميعا )))))))))))

ونتزوووج كلنا في نفس اليوم امين
X