تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ع
22-01-2008 | 11:20 PM
ايه انا رومانسية كتيررررررر
ب
22-01-2008 | 11:21 PM
انا معكم يا بنات بالنسبه للجدول الأسبوعي
ويارب يوفقنا
d
22-01-2008 | 11:23 PM
بسمة أمل212;5029356:
والله عندك حق أختي الحياة الوردية
تعارفنا على بعض وتجمعنا فيه فضائل كثيرره
فانا حسه نفسي أحسن من الأول لأني أذكر الله في كل لحضه وأنا أمشي و أنا في الباص ....
وكل ما أكون جالسه فاضيه أتذكركم و أجلس اسبح وادعيلكم بالغيب
ويارب يكتب لنا ما فيه خير
ما شاء الله أكثرى الهمه [BLINK]يابسمة [/BLINK]فوالله الاستغفار زال الحزن وخففه وزود ثقتى بالله
والفضل يرجع الى[BLINK] فتافيت [/BLINK]هى اللى شجعتنى ربنا يجازيها بثواب استغفارى ويقدم لها الخير عاجل غير آجل
d
22-01-2008 | 11:28 PM
مـاريــا;5029460:
اختي Dony انا موافئه على كول حاجه حتى انا الي حجهز الشقه وكول حاجه بس يجي يشرف:D ويتجوز 4 في يوم واحد بس محدش يجي شقتي ولا يتصل فيا ولا اي حاجه هااااااااااااااه انا طيبه اوي لكن الي (6)ينرفزني اكلوه بسناني ههههههههه ربنا يرزئونا بأبن الحلال الي يستاهلنا طويل وحلو:o وحمش وقدع
تصورى أنا كمان هتجنن ويكون شريك حياتى طويل وابيض وشعره اسود وحمش وشخصيته قوية جدااااااااااااا ياماما ههههههه
وحنون ف نفس الوقت
ب
22-01-2008 | 11:30 PM
بارك الله في الأخت فتافيت على تشجيعها
ويارب يخليك يا أختي دوني صراحه كل ما أدخل لتجمعنا أبحض عن كل مشاركتك و أقرأها
وأستفيد كثيررر من كلامكم و خبراتكم
d
22-01-2008 | 11:30 PM
بنااااااااااااااااااااااااااات
إيه رأيكم كل واحده توصف شريك حياتها اللى ف خيالها [BLINK] شكلا[/BLINK]
سيبكم من صفاته دلوقت
إيه رأيكم كل واحده توصف شريك حياتها اللى ف خيالها [BLINK] شكلا[/BLINK]
سيبكم من صفاته دلوقت
d
22-01-2008 | 11:32 PM
أهلا بساره وسطينا
ربنا يفرحنا بيكى فى القريب العاجل
ربنا يفرحنا بيكى فى القريب العاجل
d
22-01-2008 | 11:32 PM
بسمة أمل212;5029710:
بارك الله في الأخت فتافيت على تشجيعها
ويارب يخليك يا أختي دوني صراحه كل ما أدخل لتجمعنا أبحض عن كل مشاركتك و أقرأها
وأستفيد كثيررر من كلامكم و خبراتكم
بارك الله فيكِ أختى
حياك الله فى وسطينا
d
22-01-2008 | 11:37 PM
احلامي خيال;5029364:
بنات جات لي فكرة :D ايه رايكم نعمل جدول اسبوعي بيضم اسماء البنات الي لسه مانخطبو وندعي لبعض ونخلص بالدعاء انا سبق وشفت هالشي باحد المنتديات وحبيت نجربوا هون ؟؟؟؟؟؟؟؟ ها شو قلتو عم استنى اراءكم
قصدك نجمع البنات كلها المشاركة فى الموضوع ونقسمهم كل مجموعة ندعيلها لمدة أسبوع[BLINK]؟[/BLINK]
d
22-01-2008 | 11:38 PM
إنتوا رحتوا فين يابنات
نمتوا؟ وسيبتونى
طيب انا هنام بقى عشان عندى شغل الصبح
تصبحوا على خير
نمتوا؟ وسيبتونى
طيب انا هنام بقى عشان عندى شغل الصبح
تصبحوا على خير
ع
22-01-2008 | 11:46 PM
بسمة أمل212;5029710:
بارك الله في الأخت فتافيت على تشجيعها
ويارب يخليك يا أختي دوني صراحه كل ما أدخل لتجمعنا أبحض عن كل مشاركتك و أقرأها
وأستفيد كثيررر من كلامكم و خبراتكم
الله يسلمك يارب
وان شاء الله تفرج عن قريب
ب
22-01-2008 | 11:47 PM
تصبح على خير دوني
وأنا فضلت وحدي طيب ساجلس اسبح و ادعيلكم
ع
22-01-2008 | 11:50 PM
انا مع دوني بفكرتهاااا
مواصفات عريسي يكون طويل وعيونه خضراا (خخخخخخخخخخخخخخ) اعرف مواصفات خيالية بس مو اسمه عريس الأحلام المهم نكمل يكون معاه شهادة جامعية ويكون أخلاقه عالية ويحبني كتيرررررررر وطبعا يكون ابن عيلة معروفة لا تقولوا بتغالي بطلباتك
أنتو شو؟؟؟
مواصفات عريسي يكون طويل وعيونه خضراا (خخخخخخخخخخخخخخ) اعرف مواصفات خيالية بس مو اسمه عريس الأحلام المهم نكمل يكون معاه شهادة جامعية ويكون أخلاقه عالية ويحبني كتيرررررررر وطبعا يكون ابن عيلة معروفة لا تقولوا بتغالي بطلباتك
أنتو شو؟؟؟
ع
22-01-2008 | 11:51 PM
كلكم عاوزين تروحوااااااااااا
طيب نشوفكم على خيرررررر
طيب نشوفكم على خيرررررر
ب
22-01-2008 | 11:58 PM
بالنسبه لي أتمنى يكون طويل و شعره أسود وعيونه بنيه و عندووو عضلات ههههههههههه :D
ويكون طيب وحبوب ورمنسي
ههههههههههههههه ياترى فين ألقى مثل هذه الموصفات
ا
23-01-2008 | 12:09 AM
dony???;5029782:
قصدك نجمع البنات كلها المشاركة فى الموضوع ونقسمهم كل مجموعة ندعيلها لمدة أسبوع[BLINK]؟[/BLINK]
ايه اختي بالظبط
يعني مثلا نشوف اديش البنات الموجودين معانا بالتجمع
ونقسمهم كل اربع او ثلاث بنات باليوم
مثلا نقول: فتافيت - بسمة امل- الحياة الوردية........................ 01/23
احلامي خيال - دوني -الجوهرة السعودية ...................01/24
ده مثال للجدول الاسبوعي بس افضل لو كل وحدة فينا تقول اسمها مشان يكون اخلاص اكثر بالدعاء
ولكم الاختيار هيدا مجرد اقتراح
ا
23-01-2008 | 12:12 AM
اشوفكم على خير الظاهر بقيت وحدي هنا وانا بخاااااااااااااااااف هههههههههههههه
ربنا يجبر بخاطرنا ويديم هالصحبة الحلوة
بحبكم في الله
ربنا يجبر بخاطرنا ويديم هالصحبة الحلوة
بحبكم في الله
ب
23-01-2008 | 12:37 AM
لا أنا لسه معاكي ي حبوبه
لسه ما جاني نوم :D
ع
23-01-2008 | 12:38 AM
السلام عليكم
أحلامي خيااااااال أنا موافقة على الفكرة يلاااا شو بدكم أنا جاهزة
أحلامي خيااااااال أنا موافقة على الفكرة يلاااا شو بدكم أنا جاهزة
ع
23-01-2008 | 12:39 AM
وانا لسا موجودة مو جاييني نووووووووم