تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ن
[GLINT]مــــهـــــــوجــــــــه..
بـــنـــت بـــــلادي....
حــلــمـــي أكــون عــروســه....
قــشــطـــه الــفــريــج.......
بلــســـــومــــــه.......
وردة قــســت عــلــيــهـــا الايــادي...[/GLINT]


كيفــكم حـبــيــبــاتــــــي ؟.......... مـــــــهـــــــــــــوجــــــــــه ..ياقلبي الــحــمــدلــلــه المعنويــات اليوم مرتفعة....
ب
السلام عليكم ورحمة الله وبركاااااااته
شحوالكم بنااااااااااااااااااات
وحشتوني موت ماتحملت انتظر ودخلت اسلم عليكم واشوف احوالكم
ان شاء الكل مبسوووط وفرحاااااااااان زي كده الحمد لله (y)
بصراحه بنات الصيام يريح النفس والدعاء عند الافطار مستجاب باذن الله ويارب تكونوا كلكم صايمين هاليوم وانتم عارفين اعمالنا ترفع يوم الاثنين والخميس واتمني تكونوامواظبين على صيام هاليومين ورح ادعيلكم طبعا ويااااااااااااارب ماتعدي هالسنه الا وكلنا احلى عرااااااااااااااااايس 2008 قولو امييين





ورده قست عليها الايادى;5165144:
بنت بلادى وحشتينى ياغاليه ان شاءالله تكونى بالف خير


هى dony?
فين يابنات يارب يكون المانع خير وتبشرنا يارب




وانتي اكثر ياوردة تسلمين للتجمع ويارب يحقق لج كل امنياتج وكل البنات عااااااااجلا غير اجل




بلسم وعليج السلام والرحمه الغاليه شلون احوالج اليوم ؟ وما في جديد؟

ب
نوارة أبوظبي;5168876:
[GLINT]مــــهـــــــوجــــــــه..
بـــنـــت بـــــلادي....
حــلــمـــي أكــون عــروســه....
قــشــطـــه الــفــريــج.......
بلــســـــومــــــه.......
وردة قــســت عــلــيــهـــا الايــادي...[/GLINT]


كيفــكم حـبــيــبــاتــــــي ؟.......... مـــــــهـــــــــــــوجــــــــــه ..ياقلبي الــحــمــدلــلــه المعنويــات اليوم مرتفعة....


شحوالج الغلا؟
ان شاء الله دوووووووووم معنوياتج مرتفعه ايوووووه كده فرفشي يابت هههههههه
ن
لاتــذكــرونــي:whistling:........ صراحـــــــه ما كنت أعرف إني ضعيفه كذا!!!!:21_131::BYE2:........
ب
أشوفكم على خير بنات المغرب قرب يأذن وبقوم ادعي واستغفر
وراااااااجعه لكم بعد الفطور باذن الله


فمان الله (f)(f):15:
ن
شــو صار يابنات دخــلــت طـلــعـتــووووو:bomb:.........لــيــه كــده !!.....دخلت الشياطين خرجت الملائكة!!!! ...............بسم اللــه عـلـي! :sa23:.......................
ح
هلااااااااااااااا بناااااااااااااااااااااات يااااااااااااااااااا
عرااااااااااااااااااااااااايس
كيفكن ياااااااااااااااااااااااا حلوااااااااااااااااااااااااات

نووووووواره ,, الجوهررررررررره ,, قشطة الفرررررريج ,, بنت بلااااااااااااادي
مهجهههههههههه ,, ورده قست عليها اللياااااااااااااااااااااااااالي ,,
بلسم الامللللللللللللللللللللل ,, احلااااااااااااااااااااااامي خياااااااااااااااااال

شو أخباركن عراااااااايس ان شاء الله مبسوطاااااااااااااات
وصحتكن عااااااااااال العااااااااااااااال

حبيت أسلم عليكن وحده وحده ,, وشو أخبااااااركن

سلااااااااااااااامي للكل واللي نسيت اسمها تسمح لي

أنا اليووووم صايمه اللهم تقبل وبادعي للجميع بالتوفيق

ان شاء الله
ن
بــــــنـــــت بــــــــلادي ........حبيبتي لا تــنــســيــنـــــــا مـن دعـــواتــك الــطــيــبــــــه...........
ب
بنـت بـلادي;5168881:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاااااااته
شحوالكم بنااااااااااااااااااات
وحشتوني موت ماتحملت انتظر ودخلت اسلم عليكم واشوف احوالكم
ان شاء الكل مبسوووط وفرحاااااااااان زي كده الحمد لله (y)
بصراحه بنات الصيام يريح النفس والدعاء عند الافطار مستجاب باذن الله ويارب تكونوا كلكم صايمين هاليوم وانتم عارفين اعمالنا ترفع يوم الاثنين والخميس واتمني تكونوامواظبين على صيام هاليومين ورح ادعيلكم طبعا ويااااااااااااارب ماتعدي هالسنه الا وكلنا احلى عرااااااااااااااااايس 2008 قولو امييين









وانتي اكثر ياوردة تسلمين للتجمع ويارب يحقق لج كل امنياتج وكل البنات عااااااااجلا غير اجل




بلسم وعليج السلام والرحمه الغاليه شلون احوالج اليوم ؟ وما في جديد؟




انا الحمدلله بخير وما في جديد انتي شو اخبارك ان شالله بخير وتقبل الله صيامك ان شالله ويجعلو في ميزان حسناتك امين
ن
هلا بـغــــلاي حــلــمــي أكــــــون عــرووووووووســه:1_8::1_8::1_8: .....لقبــك صــراحــه بيدق عى الوتر الحــســاس..أنتو فاهــمــيــن طـــبــعـــا !!!!!!!:whistling:..............
ن
أنـــــــتــــــو ســـــــاكــتــيــن لـــــــيــــــــــه؟!!!!!!!!
ب
يا مرحبا يا مرحبا نوركم غطى على الكهربا :idea::idea::idea::idea: mohja, ‏بنـت بـلادي, ‏حلمي اكون عروسه, ‏قشطة الفريج نوارة أبوظبي
ب
:ss::ss::ss::ss::ss::ss::ss:
ن
بــعــد إلـــي صار أمـــس :confused::confused::confused:..........قــررت يــابــنــات الــتــالـــي......

أول شــي بـغـيـر لــون شــعــري وطريقة لـبـسـي مو عــشـــان جـذب العريسسسس:cool2:....لا لا لا عـشـان يمكن نفسيتي تـعـبـت بسبب الروتين اليومي .......فـكـرت يابنت يــا نــوارة ليش ما تغيري لون شعرك تغيري طريقة لبـســك تعملــي شوية رياضــة:yahoo::JUMP: .............
ح
ميرسي يا نوااااااارتي ,, يا وردتي العطره
ان شاء الله بيتحقق هالحلم وبيستوي حقيقه

الله ييسر امورج الغاليه ويفرش لج دربج كلها وروووووود ف وروووووووود

:9_33::9_33::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_28::9_33:


ويبعد عند كل الشووووووك

ان شاء دربج خضر ف خضر يانواااااااااره

وان شا الله تكونين مثل الورده يا ورده
و
ازيكم يااحلى بنات يارب يكون الكل بخير باذن الله


نواره فكره حلوة حبيبتى التغير حلو


كان لى صديقه معى بالكليه كانت دايما تقولى غيرى من نفسك مش علشان العرسان

لاعلشانك انتى قبل اى شىء

والله انا كمان نفسى اغير من نفسى كتيررررررر


قولى لينا يانوارتنا الجميله

هتعملى شعرك لونه ايه؟
ن
مــع إنــه لــون شــعــري عــاجــبــي!!........إلي يسـمـع يـقـول شعر زينب العسكري:21_133::21_133:.............
و
بلسم الامل;5169092:
:ss::ss::ss::ss::ss::ss::ss:




بلسم اهلا بيكى حبيبتى والله انتى من اجمل واطهر بلد والله
ن
هـــو أســــــود فـاحــم ....بسسسسسس مش عارفه شو أخــتــار؟؟
و
احلامى خيال عامله ايه حبيبتى والله نك النيم بتاعك جميل بس ربى يجعل احلامك كلها باذن الله حقيقيه عاجلا غير اجلا اللهم امين


موجه والله اختى احبك فى الله ربى يسعدك
X