بنـت بـلادي;5169459:
وردة ياذووووق انتي
صبغات عن جد رهييبه
بس انا شعري اسود فاحم وانا سمره عالخفيييف
واخااااااااااف افكر تفكير اصبغ شعري
عشان لااثر على لون بشرتي واصير سمرة أكثثثر ويهرب ابن الجيران هههههههه
انتم اشرايكم
ههههههههه هقولك
انتى روحى لواحد متخصص او كوافير مشهور بمنطقتك واستشريه فى اللون اللى يليق عليكى
فى بنات بيروحوا ويصبغوا خصله وحده كنوع من التجربه خصله بس ويشوفوها لايقه ولالاء
ولو حسوا انها حلوة عليهم بيكملوا باقى شعرهم
انا شعرى بنى فاتح خالص وبفكر اعمل خصل على اصفر كده تغير برده هههههههه