تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
و
بنـت بـلادي;5169459:
وردة ياذووووق انتي
صبغات عن جد رهييبه
بس انا شعري اسود فاحم وانا سمره عالخفيييف
واخااااااااااف افكر تفكير اصبغ شعري
عشان لااثر على لون بشرتي واصير سمرة أكثثثر ويهرب ابن الجيران هههههههه


انتم اشرايكم



ههههههههه هقولك

انتى روحى لواحد متخصص او كوافير مشهور بمنطقتك واستشريه فى اللون اللى يليق عليكى

فى بنات بيروحوا ويصبغوا خصله وحده كنوع من التجربه خصله بس ويشوفوها لايقه ولالاء
ولو حسوا انها حلوة عليهم بيكملوا باقى شعرهم

انا شعرى بنى فاتح خالص وبفكر اعمل خصل على اصفر كده تغير برده هههههههه
ن
دمـــهــــــم عــســل زي أبــلــتــهــم!!ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حيـــــــاتــــــــــي وردة قست عليهـــــا الأيــــــــــــــادي ..........ورب أخجلــتــيــنــــي:21_186:.........رب لا يــحــرمــنــي مــنـــك ..............
و
بسمة أمل212;5169501:



أهلا بنات يا محلى تجمعكم ولمتكم

كيف النفسيه اليوم إن شاء الله المعنويات مرتفعه




بخير طول ماانتى بخير والكل بخير يااحلى بسمه امل ربى يسعدكم كلكم والله سبحان الله بحس معاكم انى فى بيتى التانى ويمكن انتوا بتكلم معاكم فى كلام مش اعرف اتكلم وسط اهلى
ربنا يديم لمتنا الحلوة لحد ماتبقى تجمع لامهات احلى اطفال باذن الله
ن
يلا يـا بــنــات أســــــتــــــــأذن............
و
نوارة أبوظبي;5169510:
دمـــهــــــم عــســل زي أبــلــتــهــم!!ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حيـــــــاتــــــــــي وردة قست عليهـــــا الأيــــــــــــــادي ..........ورب أخجلــتــيــنــــي:21_186:.........رب لا يــحــرمــنــي مــنـــك ..............



ربى يحبب فيكى خلقه اللهم امين انتى طيوبه وتستاهلى كل خير والله
و
استاذنكم يابنات ولوعوده مساء باذن الله
ب



ورده قست عليها الايادى;5169516:
بخير طول ماانتى بخير والكل بخير يااحلى بسمه امل ربى يسعدكم كلكم والله سبحان الله بحس معاكم انى فى بيتى التانى ويمكن انتوا بتكلم معاكم فى كلام مش اعرف اتكلم وسط اهلى
ربنا يديم لمتنا الحلوة لحد ماتبقى تجمع لامهات احلى اطفال باذن الله


الله يخليكي ليا يا أختي

والله أنا صرت أحس بنقص لو ما دخلت الموقع وكلمتكم أحس أني بحاجه لأكلمكم و اطمن عليكم

واشوف أخباركم ازاي يارب لا يحرمني منكم يا غاليات


ع
السلام عليكم يابنوتاااااات
هلا بسومة مافي غير أنا وانتي هون
راح عليي التجمع
ب



أهلا فتافيت كيف حالك يا أختي


وشو أخبارك

الظاهر أنا و أنتي لي ما عندنا عمل


ع
صح يابسومة لا ورانا ولا قدامناااااا
ب




كيف حالك يا فتفوته مع الاستغفار


أحس أحنا ما بقينا نشجع بعض مثل الأول



ع
أنا لسا ماشية في الاستغفار بس استغفر الله الشيطان بيلعب فيني
فعلا نحنا ما عاد شجعنا بعض بس لو يصير شي جديد في حياتي
لكن متل ماشفتي يافرحة ما تمت
ب
مساء الخير للقمر الموجده ‏بسمة أمل212
ب



أهلا بلسم أمل

كيف حالك يا غاليه وشو اخبارك


فتافيت شوفي يا أختي نصيبك ان شاء الله سيصلك ولو كنت في قاع البحر

فأنا لما أزهق و أمل أقول الحمد لله رزقي لن يأخذه غيري

وإن شاء الله نفرح بيك ويتمم عليك بالخير


ب
هلا اختي بسمة امل كيفك ان شالله بخير
انا بخير والحمدلله ديما على كل حال

انتي اختي من المغرب وكم عمرك
ب



بلسم الامل;5170198:
هلا اختي بسمة امل كيفك ان شالله بخير
انا بخير والحمدلله ديما على كل حال

انتي اختي من المغرب وكم عمرك


أنا عندي 21 سنه وقريبا على 22


والعريس لسه ما وصل :confused:



ب
بسمة أمل212;5170225:





أنا عندي 21 سنه وقريبا على 22


والعريس لسه ما وصل :confused:





العمر كلو ههههههههههههههه وان شالله العريس بيوصل وبلقي احلى جواهره بين ايديه:o
ب



هههههههههههههههههه

:o


الله يخليكي يا غاليه وان شاء الله نفرح بيكي قريبا يارب


ب
تسلمي ربي يخليكي
ب
وينكم يا بنات ليكون العرسان وصلو وبتجهزو حالكم
X