تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ا
06-02-2008 | 10:42 PM
المشكلة مااعندي احد اخطط علية كل ماعارفنامزوجين اولادهم ولا اولادهم اصغر مرة :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
ع
06-02-2008 | 10:44 PM
طولي بالك جوهرة طولي بالك
دووووووووني والله ما حدا دبقني وقال بده ياني لحتى أعرف شو بدي قول الله يعين
دووووووووني والله ما حدا دبقني وقال بده ياني لحتى أعرف شو بدي قول الله يعين
d
06-02-2008 | 10:45 PM
الله كريم ياجوهرة الله كريم
ا
06-02-2008 | 10:48 PM
:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::21_209: دوني انتي شوفي قصتي اللي حكيتها لكم اللي من 25 سنة حاجزيني واخرتها اتجوز على الاقل انتي احسن مني
d
06-02-2008 | 10:49 PM
فين كل المغاربة اللى معانا
أحلامى خيال وبسمة وياسمين و ..
لعل المانع خير
أحلامى خيال وبسمة وياسمين و ..
لعل المانع خير
ع
06-02-2008 | 10:51 PM
يتصفح الموضوع حالياً : 7 (7 عضو و 0 ضيف)
fatafeat, al sweet, yasimine_2007, ام يايا, بسمة أمل212, قشطة الفريج, ميسى كوول
هلا ياهلااااااااا بالكل
fatafeat, al sweet, yasimine_2007, ام يايا, بسمة أمل212, قشطة الفريج, ميسى كوول
هلا ياهلااااااااا بالكل
ق
06-02-2008 | 10:51 PM
جوووووجووووو والله فكرتج حلووووووووووة مرررررره على قولتكم
ما عليه حتى لو اصغر عنج شويه ما عليه .. والله يا بنااااات اعرف واااايد ناس قاعدين يتزوجون ناس اصغر عنهم .. ما ادري هل لان انقطع فيهم الامل ولا يمكن الحب ولا شو السبب ما اعرف .. بس اعرف بنااات وصلو قريب الثلااااثين والرياااييل اللي ما خذينهم اصغر منهم شويه .. فيعني ما رفضو بالعكس قبلو فيه وكملو مسيرت حياتهم وماشاء الله عندهم عيااال والله يوفقهم يااارب وعايشين حياه حلوة ... ولان شكل ابنت اصغر من الولد فمحد عارف فرق السن ... لكن تانا اكتشفت بنفسي ومن ناس قالولي لووول
وعلى طاري الجيران .... نحن وجيرانا ما نتزااااااور ... معنه كل اللي في الفرييج من الاهل ... بس بينا تواصل عن طريق الطعام لووول بين فتره وفتره نطرش اكل لبعض .. نتعزم بعض على مناسبات وافراح ومن هالقبيل وكل اللي في الفرييج عياالهم صغغااار و في المدرسه .. بس البيت اللي مجابلنا عندهم اولاد كبااااار
خلاااااااص بشد الهمه ويوم من الايااام بدخل بيييييتهم اونه غلطت في البيت ودخلت بيتهم بالغلط لووووووووووول
ما عليه حتى لو اصغر عنج شويه ما عليه .. والله يا بنااااات اعرف واااايد ناس قاعدين يتزوجون ناس اصغر عنهم .. ما ادري هل لان انقطع فيهم الامل ولا يمكن الحب ولا شو السبب ما اعرف .. بس اعرف بنااات وصلو قريب الثلااااثين والرياااييل اللي ما خذينهم اصغر منهم شويه .. فيعني ما رفضو بالعكس قبلو فيه وكملو مسيرت حياتهم وماشاء الله عندهم عيااال والله يوفقهم يااارب وعايشين حياه حلوة ... ولان شكل ابنت اصغر من الولد فمحد عارف فرق السن ... لكن تانا اكتشفت بنفسي ومن ناس قالولي لووول
وعلى طاري الجيران .... نحن وجيرانا ما نتزااااااور ... معنه كل اللي في الفرييج من الاهل ... بس بينا تواصل عن طريق الطعام لووول بين فتره وفتره نطرش اكل لبعض .. نتعزم بعض على مناسبات وافراح ومن هالقبيل وكل اللي في الفرييج عياالهم صغغااار و في المدرسه .. بس البيت اللي مجابلنا عندهم اولاد كبااااار
خلاااااااص بشد الهمه ويوم من الايااام بدخل بيييييتهم اونه غلطت في البيت ودخلت بيتهم بالغلط لووووووووووول
ب
06-02-2008 | 10:53 PM
أهلا بنات كيف حالكم
إن شاء الله أدخل وأكلمك بعد شويه
ويارب رفرج همنا ويرزقكم بالصحه والزوج الصالح يارب
والله وحشتوني
d
06-02-2008 | 10:53 PM
الجوهرة السعودية;5136827:
:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::21_209: دوني انتي شوفي قصتي اللي حكيتها لكم اللي من 25 سنة حاجزيني واخرتها اتجوز على الاقل انتي احسن مني
شوفتها ياحبيبتى وقريتها وكان رأيى انك تروحى الفرح بكامل اناقتك وقولت مالوش فى الطيب نصيب
لكن صدقينى ياجوهرة طالما اللى ف ايدك انتى مش حاباه او مش عايزاه عمرك ما هتكونى سعيدة حتى لو اللى ف ايدك يلزم غيرك
هاقول ايه
مقدرش اقول غير الحمد لله واكيد طعاً احنا احسن من غيرنا كتييييييييير
الحمد لله كما يمغى لجلال وجهك ولعظيم سلطانك
ا
06-02-2008 | 10:56 PM
قشطة الفريج اصغر بكثير يعني اطفال :cry::cry::cry::cry:
y
06-02-2008 | 10:58 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف البنات االحلوات الامورات الجميلات اللي لسه ما اتجزوزو ولا انخطبو يا رب تكون بخير ونعمة بس فرجوها على نفسكم العريس جاي جاي سمعتو جاي يعني جاي بالراحة بالغصب بدو يجي هههههههههه
كيف البنات االحلوات الامورات الجميلات اللي لسه ما اتجزوزو ولا انخطبو يا رب تكون بخير ونعمة بس فرجوها على نفسكم العريس جاي جاي سمعتو جاي يعني جاي بالراحة بالغصب بدو يجي هههههههههه
d
06-02-2008 | 10:58 PM
تعرفوا يابنات انا معايا بنات ف الشغل قصصهم تبكى فعلا تبكى
منهم واحدة عمرها 40 وشهر 2ده هتم 41 سنة
ابوها وامها متوفيين من صغرها واخواتها البنات الاتنين متجوزين
وهى قاعدة مع اخوها الكبير اللى مش راضى يتجوز الا لما يطمن عليها
وبكده هو كمان ضيع عمره لأنه مستنى جوازها وهى مش بيجيلها حد
وعلى طول بتسمع الناس بيتغمزوا عليها ويقولوا بورت اخوها وهى السبب ف قعدته
وتيجى الشغل وتبكى وتحرق قلبى عليها
ربنا يكرمها يارب
حتى اخواتها البنات مشغولين عنها
الله كريم
منهم واحدة عمرها 40 وشهر 2ده هتم 41 سنة
ابوها وامها متوفيين من صغرها واخواتها البنات الاتنين متجوزين
وهى قاعدة مع اخوها الكبير اللى مش راضى يتجوز الا لما يطمن عليها
وبكده هو كمان ضيع عمره لأنه مستنى جوازها وهى مش بيجيلها حد
وعلى طول بتسمع الناس بيتغمزوا عليها ويقولوا بورت اخوها وهى السبب ف قعدته
وتيجى الشغل وتبكى وتحرق قلبى عليها
ربنا يكرمها يارب
حتى اخواتها البنات مشغولين عنها
الله كريم
d
06-02-2008 | 11:00 PM
اهلاً بكل بنات المغرب لسه كنت بسأل عليكم
إزيك ياسمين وبسمة عاملين ايه وفين احلامى خيال؟
إزيك ياسمين وبسمة عاملين ايه وفين احلامى خيال؟
ع
06-02-2008 | 11:01 PM
لا اله الا الله الله كريم يادوني
ياسمين معاكي حق بالغصب بالرضا هو جايية
ااه لو يجي يوم ويتصلوا فينا الناس اخخخخخخخ
ياسمين معاكي حق بالغصب بالرضا هو جايية
ااه لو يجي يوم ويتصلوا فينا الناس اخخخخخخخ
y
06-02-2008 | 11:02 PM
ياااه يا بنات باركولي نسيت اقولكم تحبو تعرفو اخر اخباري
انزلو شويه واخبركم الخبر
الخبر حلو ورح يعجبكم
باركولي
صرت عضو برونزي ههههههههههه انا ما شفتها للحين فرحانة كثير لما شفت نفسي عضوة برونزية
اومال لو شفت عريسي اكون ازاي ؟؟؟؟؟؟
انزلو شويه واخبركم الخبر
الخبر حلو ورح يعجبكم
باركولي
صرت عضو برونزي ههههههههههه انا ما شفتها للحين فرحانة كثير لما شفت نفسي عضوة برونزية
اومال لو شفت عريسي اكون ازاي ؟؟؟؟؟؟
ع
06-02-2008 | 11:04 PM
يللا عشان نغير جو رح نزل العراضة الشامية
اللي شافت باب الحارة أو ليالي الصالحية أكيد بتعرفها
اللي شافت باب الحارة أو ليالي الصالحية أكيد بتعرفها
y
06-02-2008 | 11:05 PM
dony???;5136901:
اهلاً بكل بنات المغرب لسه كنت بسأل عليكم
إزيك ياسمين وبسمة عاملين ايه وفين احلامى خيال؟
الحمد لله دندونة ربي يخليك ويحقق كل امانيك تعرفي دوني اول مرة اكلمك وفرحانة كثير بالتجمع الجميل ده يارب نكون هكذا في الجنة بس محتارة انتي اوف لاين وتكلمينا ازاي لاتكوني جنية ومش داريين ههههههههههه امزح معاكي
ق
06-02-2008 | 11:06 PM
جوووووووووجووووووووو عندي لج الحل
روحي فريييييج خالاتج او اذا عندج خوات معرسااات روحي فرييجهم وعاد انتي قولي حق اختج اعزمي جاراتكم اليوم وانا بييكم على اساااس الصدفه يمكن تجوفج الجاره وتعجب فيييج .. واذا عندج بنات خاله معرسااات وعلااااااااقتج معاااهم عال العاااااال قولي لهم يالله ان جااااايه لكم اليوم واعزمو الفريج لوول وخليه على اساااس المزح ويمكن يعزمون حد وتجوفين حد لوووول
انا يوم اروح بيت عمي .. فيوم نبي نطلع ايوون يوصلونا لين عند الباااب .. اقول حق بنت عمي يالله يالله دخلي دااخل يمكن اجوووف حد من فريييجكم ويخطبني لووول تقول لالالالا هذا فريجنا انا اولى خخخخخخخخخخخ
يالله عاد ادري افكاااري بااااايخه بس ابغي ابين لج انه فيه امل ... والعريييييس حيييجي يعني حيجي مث ما قالت ياسمييييين
دووووووني والله عروت قلبي هالبنت .... الله يفرج همها يااااااااااارب
ما راح انساها بالدعااااااء
روحي فريييييج خالاتج او اذا عندج خوات معرسااات روحي فرييجهم وعاد انتي قولي حق اختج اعزمي جاراتكم اليوم وانا بييكم على اساااس الصدفه يمكن تجوفج الجاره وتعجب فيييج .. واذا عندج بنات خاله معرسااات وعلااااااااقتج معاااهم عال العاااااال قولي لهم يالله ان جااااايه لكم اليوم واعزمو الفريج لوول وخليه على اساااس المزح ويمكن يعزمون حد وتجوفين حد لوووول
انا يوم اروح بيت عمي .. فيوم نبي نطلع ايوون يوصلونا لين عند الباااب .. اقول حق بنت عمي يالله يالله دخلي دااخل يمكن اجوووف حد من فريييجكم ويخطبني لووول تقول لالالالا هذا فريجنا انا اولى خخخخخخخخخخخ
يالله عاد ادري افكاااري بااااايخه بس ابغي ابين لج انه فيه امل ... والعريييييس حيييجي يعني حيجي مث ما قالت ياسمييييين
دووووووني والله عروت قلبي هالبنت .... الله يفرج همها يااااااااااارب
ما راح انساها بالدعااااااء
ا
06-02-2008 | 11:06 PM
ترا بيقولوا ان في هذا الوقت ماافي رجال يتحملوا المسؤلية
والرجال الطيبين ماااتوا في القبور
والرجال الطيبين ماااتوا في القبور
d
06-02-2008 | 11:07 PM
بنات عندى سؤال
هل الجلوس الكثير مع العوانس خطر على البنت[BLINK] ؟[/BLINK]
سمعت من ناس كتيييييييييييير كده يقولولى متقعديش مع زميلاتك ف الشغل كتير
وهما اغلبهم لم يأتهم النصيب الى الان
ياخوفى بكرة يقولوا علينا احنا كمان كده ويخبوا بناتهم منى!!!
هل الجلوس الكثير مع العوانس خطر على البنت[BLINK] ؟[/BLINK]
سمعت من ناس كتيييييييييييير كده يقولولى متقعديش مع زميلاتك ف الشغل كتير
وهما اغلبهم لم يأتهم النصيب الى الان
ياخوفى بكرة يقولوا علينا احنا كمان كده ويخبوا بناتهم منى!!!