شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
P
انا هنا يا مورو
ص
ازيك اخبارك ايه دلوقتى
وانتى فين
P
الحمدلله يا قمر انا كويسة سورى افتكرتك مش هنا فرحت اعمل حاجة
لسه هنا؟؟
&
الحب هو الحياة;10983714:
اهلا يانور وملائكة منورين
فيه شات الحوامل وده شات للانسات وهما جم هنا عملوا زيارة وحس للمكان
ههههههههههههههههه
لو انتم مش عايزنا خلاص.ولماتلعبوا فوازير قوليلنا عشان العب معاكم:08:
d
حد هنا و لا لأ
&
اناموجوده؟ حد من اصحابك ولا ميييييييييييين؟ يادندووونه
ص
دندونه كنتى هتقولى ايه ها خير
s
دندونة خير فى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
السلام عليكم

ازيكم
P
يا دندن اتكلمى بقىىىىىىىىىىى
P
ازيك يا لوتس
d
رحت النهاردة للدكتور و قالي ان في كيسين حمل بس واحد في جنين و مش كبير اوي و الثاني بيضمر و قالي انه هينزل انا زعلانة اوي و خايفة اويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
s
مش فاهمة انا اية تعب الاعصاب دة

المهم يا ميرو انتى عاملة اية النهاردة و ضغطك عامل اية؟؟
s
طب خايفة من اية يا دندن دة عادى جدا ناس كتير بيبقى عندهم اتنين و واحد فيهم بيختفى قولى الحمدلله
P
مش فاهمة يا دندونة كانوا توينز يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟
طيب يا حبيبتى هو طمنك يبقى مش تزعلى نفسك قدر الله و ماشاء فعل و لا هو لو مكنش فى الموضوع ده اصلا انتى كنتى الحمدلله فرحانة بحملك فمش تخلى الشيطان يلعب بأعصابك
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته


معلشى يا دندون احمدى ربنا ومتخفيش ان شاء الله خير
ازيك يا لوتس
P
توتا الضغط الحمدلله احسن انهردة
بس نفسيا الحمدلله زى الزفت و قافلة موبايلى و تليفون البيت علشان مش حد يكلمنى
ع
Princess_miro;10984352:
ازيك يا لوتس


الحمد لله تمام يا ميرو

ازيك

dandona we bas;10984368:
رحت النهاردة للدكتور و قالي ان في كيسين حمل بس واحد في جنين و مش كبير اوي و الثاني بيضمر و قالي انه هينزل انا زعلانة اوي و خايفة اويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي


الف سلامة يا دندون طالما الدكتور طمنك خلااص ربنا يسترها سيبيها علي الله

ربنا يقومكوا كلكوا بالسلامة بجنبن معاافي ان شاء الله
P
بالله عليكم ادعولى ربنا يفك كربى
انا جعانة اوى و فى نفس الوقت مش ليا نفس اكل و لا اتحرك من مكانى
ص
خلى بالك من الضغط انتى زى سبحان الله
X