شات بنات مصر لشهر محرم1431
P
04-01-2010 | 08:06 PM
انا هنا يا مورو
ص
04-01-2010 | 08:08 PM
ازيك اخبارك ايه دلوقتى
وانتى فين
وانتى فين
P
04-01-2010 | 08:35 PM
الحمدلله يا قمر انا كويسة سورى افتكرتك مش هنا فرحت اعمل حاجة
لسه هنا؟؟
لسه هنا؟؟
&
04-01-2010 | 08:35 PM
الحب هو الحياة;10983714:ههههههههههههههههه
اهلا يانور وملائكة منورين
فيه شات الحوامل وده شات للانسات وهما جم هنا عملوا زيارة وحس للمكان
لو انتم مش عايزنا خلاص.ولماتلعبوا فوازير قوليلنا عشان العب معاكم:08:
d
04-01-2010 | 08:36 PM
حد هنا و لا لأ
&
04-01-2010 | 08:38 PM
اناموجوده؟ حد من اصحابك ولا ميييييييييييين؟ يادندووونه
ص
04-01-2010 | 08:39 PM
دندونه كنتى هتقولى ايه ها خير
s
04-01-2010 | 08:43 PM
دندونة خير فى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
04-01-2010 | 08:44 PM
السلام عليكم
ازيكم
ازيكم
P
04-01-2010 | 08:45 PM
يا دندن اتكلمى بقىىىىىىىىىىى
P
04-01-2010 | 08:46 PM
ازيك يا لوتس
d
04-01-2010 | 08:48 PM
رحت النهاردة للدكتور و قالي ان في كيسين حمل بس واحد في جنين و مش كبير اوي و الثاني بيضمر و قالي انه هينزل انا زعلانة اوي و خايفة اويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
s
04-01-2010 | 08:48 PM
مش فاهمة انا اية تعب الاعصاب دة
المهم يا ميرو انتى عاملة اية النهاردة و ضغطك عامل اية؟؟
المهم يا ميرو انتى عاملة اية النهاردة و ضغطك عامل اية؟؟
s
04-01-2010 | 08:49 PM
طب خايفة من اية يا دندن دة عادى جدا ناس كتير بيبقى عندهم اتنين و واحد فيهم بيختفى قولى الحمدلله
P
04-01-2010 | 08:50 PM
مش فاهمة يا دندونة كانوا توينز يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟
طيب يا حبيبتى هو طمنك يبقى مش تزعلى نفسك قدر الله و ماشاء فعل و لا هو لو مكنش فى الموضوع ده اصلا انتى كنتى الحمدلله فرحانة بحملك فمش تخلى الشيطان يلعب بأعصابك
طيب يا حبيبتى هو طمنك يبقى مش تزعلى نفسك قدر الله و ماشاء فعل و لا هو لو مكنش فى الموضوع ده اصلا انتى كنتى الحمدلله فرحانة بحملك فمش تخلى الشيطان يلعب بأعصابك
ص
04-01-2010 | 08:51 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
معلشى يا دندون احمدى ربنا ومتخفيش ان شاء الله خير
ازيك يا لوتس
معلشى يا دندون احمدى ربنا ومتخفيش ان شاء الله خير
ازيك يا لوتس
P
04-01-2010 | 08:51 PM
توتا الضغط الحمدلله احسن انهردة
بس نفسيا الحمدلله زى الزفت و قافلة موبايلى و تليفون البيت علشان مش حد يكلمنى
بس نفسيا الحمدلله زى الزفت و قافلة موبايلى و تليفون البيت علشان مش حد يكلمنى
ع
04-01-2010 | 08:52 PM
Princess_miro;10984352:
ازيك يا لوتس
الحمد لله تمام يا ميرو
ازيك
dandona we bas;10984368:
رحت النهاردة للدكتور و قالي ان في كيسين حمل بس واحد في جنين و مش كبير اوي و الثاني بيضمر و قالي انه هينزل انا زعلانة اوي و خايفة اويييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
الف سلامة يا دندون طالما الدكتور طمنك خلااص ربنا يسترها سيبيها علي الله
ربنا يقومكوا كلكوا بالسلامة بجنبن معاافي ان شاء الله
P
04-01-2010 | 08:52 PM
بالله عليكم ادعولى ربنا يفك كربى
انا جعانة اوى و فى نفس الوقت مش ليا نفس اكل و لا اتحرك من مكانى
انا جعانة اوى و فى نفس الوقت مش ليا نفس اكل و لا اتحرك من مكانى
ص
04-01-2010 | 08:52 PM
خلى بالك من الضغط انتى زى سبحان الله