شات بنات مصر لشهر محرم1431
d
04-01-2010 | 08:54 PM
الحمدلله على كل حال الحمدلله بس بجد انا من ساعتها نفسيتي تعبانة اوي و حاسة اني مخنوقة اوييييييييييييييي
&
04-01-2010 | 08:54 PM
ازيكم يابنات وازيك يالوتس؟على فكره يادندونه انا اختى الكبيره نفس الطريقه بالظبط والدكتور قالهاكده
والحمدلله ولدت امبارح وجابت واحد بس وصحتها زى الفل ومافيش ميت جوا بطنك ولاحاجه بس خليه يعملك اشعه
واطمنى دى حاجه عاديه
والحمدلله ولدت امبارح وجابت واحد بس وصحتها زى الفل ومافيش ميت جوا بطنك ولاحاجه بس خليه يعملك اشعه
واطمنى دى حاجه عاديه
d
04-01-2010 | 08:55 PM
و كمان نبض البيبي اللي موجود بيحاول يكون في نبض عشان الدكتور بيقولي الكيس التاني طبعا واخد مكان و مش مخلي الجنين يكبر و ينمو بشكل طبيعي و لقيتوا بيقولي اني حامل في 5 اسابيع و 3 ايام حسب قياس كيس الحمل مع
P
04-01-2010 | 08:55 PM
الف مبروك لأختك يا جميلة
d
04-01-2010 | 08:56 PM
اني المفروض اكون بدأت النهاردة في السابع
ف
04-01-2010 | 08:56 PM
السلام عليكم ياقمرات
ازيكم كلكم
ازيكم كلكم
ع
04-01-2010 | 08:56 PM
صوت العيون;10984403:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
معلشى يا دندون احمدى ربنا ومتخفيش ان شاء الله خير
ازيك يا لوتس
الحمد لله تمام يا مورو انتي عاملة ايه
Princess_miro;10984404:
توتا الضغط الحمدلله احسن انهردة
بس نفسيا الحمدلله زى الزفت و قافلة موبايلى و تليفون البيت علشان مش حد يكلمنى
Princess_miro;10984409:
بالله عليكم ادعولى ربنا يفك كربى
انا جعانة اوى و فى نفس الوقت مش ليا نفس اكل و لا اتحرك من مكانى
لا حول ولا وقة الا بالله
هو ده حلو وانتي حامل كده
ربنا يفك كربك ويبعد عنك اي شيء وحش
P
04-01-2010 | 08:56 PM
يا دندونة قولى الحمدلله و مش تقلقى نفسك طالما الكيس بيضمر يبقى خلاص مفيش اى قلق بإذن الله
d
04-01-2010 | 08:57 PM
هوا قالي كانوا هيبقوا توينز بس بس واحد هوا اللي موجود و قالي الكيس هينزل و هتلاقي نقطتين بني او دم كده و قالي استمر على المثبت و الاسبرين و الفوليك اسيد
P
04-01-2010 | 08:57 PM
ازيك يا دودو
&
04-01-2010 | 08:58 PM
Princess_miro;10984409:ههههه لاكلى وماتزعليش فاكرااانى انا اللى كنت فى تجمع الحوامل .ربنا يفك كربك ويديم عليكى بالحب والسعاده ويجعلك القبول باذنه.كلنا مهمومين بس تجمعكم والله هوا اللى بيخفف علينا.روقى :093:وكلى واشربى كابتشينو ومزاجك هيبقى حلو انشاءالله
بالله عليكم ادعولى ربنا يفك كربى
انا جعانة اوى و فى نفس الوقت مش ليا نفس اكل و لا اتحرك من مكانى
ص
04-01-2010 | 08:58 PM
السونار بيعرف وقت الحمل اكتر من حسبتك يا دندون
ومتشغليش بالك الحمد لله ان فى حمل وخلاص
واصبرى معلشى لحد 20 اسبوع واعملى سونار رباعى او ثلاثى
بس قومى لى ركعتين واحمدى ربنا والى فيه خير ان شاء اللع ربنا يكتبهولك يارب يارب يارب
ومتشغليش بالك الحمد لله ان فى حمل وخلاص
واصبرى معلشى لحد 20 اسبوع واعملى سونار رباعى او ثلاثى
بس قومى لى ركعتين واحمدى ربنا والى فيه خير ان شاء اللع ربنا يكتبهولك يارب يارب يارب
ص
04-01-2010 | 08:59 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الحمد لله
الحمد لله
ف
04-01-2010 | 08:59 PM
ازيك ياميرو مالك ايه اللي مضايقك بس
دندونه متزعليش ربنا بيكون مقدر حاجه واحمدي ربنا ومتخليش الشيطان يلعب بدماغك
دندونه متزعليش ربنا بيكون مقدر حاجه واحمدي ربنا ومتخليش الشيطان يلعب بدماغك
d
04-01-2010 | 09:00 PM
الحمدلله على كل حاجة الحمدلله دموع الملائكة هيا اختك كانت زي كده بردو
ع
04-01-2010 | 09:01 PM
dandona we bas;10984417:
الحمدلله على كل حال الحمدلله بس بجد انا من ساعتها نفسيتي تعبانة اوي و حاسة اني مخنوقة اوييييييييييييييي
ربنا يفك كربك و يطمنك امين
دموع الملائكه;10984420:
ازيكم يابنات وازيك يالوتس؟على فكره يادندونه انا اختى الكبيره نفس الطريقه بالظبط والدكتور قالهاكده
والحمدلله ولدت امبارح وجابت واحد بس وصحتها زى الفل ومافيش ميت جوا بطنك ولاحاجه بس خليه يعملك اشعه
واطمنى دى حاجه عاديه
الحمد لله تمام ازيك يا قمر انتي
فتافييت السكر;10984440:
السلام عليكم ياقمرات
ازيكم كلكم
وعليكم السلام
اهلاا منورة
d
04-01-2010 | 09:02 PM
الحمدلله يا فتافيت على كل حاجة
حاضر يا مورو ان شاء الله
حاضر يا مورو ان شاء الله
&
04-01-2010 | 09:02 PM
الله يبارك فيكى ياايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسمك ايه؟
والله ماتقلقى يادندونه اعملى اللى الدكتور قالهولك وانشاءالله البيبى التانى هيبقى زى الفل بس دى عايزة تغذيه جامده واشربى عسل وكلى تمر واختى كانت كده والله.احمدى ربنا ياقمر عشان حتى تعرفى تربيه دا الخير ليكى بدل مايكونو اتنين وماتقدريش عليهم .متخافيش ياحبيبتى
والله ماتقلقى يادندونه اعملى اللى الدكتور قالهولك وانشاءالله البيبى التانى هيبقى زى الفل بس دى عايزة تغذيه جامده واشربى عسل وكلى تمر واختى كانت كده والله.احمدى ربنا ياقمر عشان حتى تعرفى تربيه دا الخير ليكى بدل مايكونو اتنين وماتقدريش عليهم .متخافيش ياحبيبتى
ص
04-01-2010 | 09:03 PM
ربنا معاكى يا جميله
وديما فكرى ان دا خير ليكى
ان شاء الله
وديما فكرى ان دا خير ليكى
ان شاء الله
ص
04-01-2010 | 09:03 PM
دموع يا جميله اكتبى ان شاء الله صح
مبتتشبكش
مبتتشبكش