شات بنات مصر لشهر محرم1431
ا
03-01-2010 | 05:42 PM
ازيك يا كتكوته يا قمر فينك من بدري
C
03-01-2010 | 05:42 PM
white angel 85;10973815:
انا بقى لحد دلوقتي مش بنتكلم بسبب الحاجة حماتي ربنا يجازيها خير
ربنا يهديها يا رب ويصلح الحال وتبقي اخر مرة تكون السبب فيه حاجة بينكم
د
03-01-2010 | 05:43 PM
ايوه يا ايمي ربنا يطمنا عليها
فلوس يا ايمي فلووووووووووس ما شاء الله
فلوس يا ايمي فلووووووووووس ما شاء الله
ا
03-01-2010 | 05:44 PM
هما كده الخليجيات يا كتكوته مسرفيييييييين جامد مش عارفه ليه وكمان من عشرتي ليهم بحس انهم في العيله بتاعتهم بيحبو يتباهو بنفسهم قدام بعض بالمجايب وكده والتكاليف ده حتى بيزوقو ويزينو اوضه الي بيقعدو فيها في المستشفي بعد الولاده سبحاااااان الله ربنا يكرمنا كلنا ويصلح حال الجميع
C
03-01-2010 | 05:45 PM
نسمه الجنه;10973828:
ازيك يا كتكوته يا قمر فينك من بدري
اصل جوزي شيفت نايت، فنزل متأخر النهاردة، واول ما نزل بقي جيت
ا
03-01-2010 | 05:45 PM
ان المبزرين كانو اخوان الشياطين ) الواحد يصرف في المعقول عشان ربنا هيحسبنا على فلوسنا اي ضيعناها في الفاضي وفي غيرنا محتاجها فعلا
C
03-01-2010 | 05:48 PM
white angel 85;10973837:
ايمي عايزة اخد رأيك في حاجة مهمة
دموع اشتياقي;10973842:
ايوه يا ايمي ربنا يطمنا عليها
فلوس يا ايمي فلووووووووووس ما شاء الله
ما شاء الله طبعا بس ربنا مقالش كده واوفر اوي فعلا، لا يمكن هايلبسوا كل ده، بيرموا الفلوس في الارض.
نسمه الجنه;10973848:
هما كده الخليجيات يا كتكوته مسرفيييييييين جامد مش عارفه ليه وكمان من عشرتي ليهم بحس انهم في العيله بتاعتهم بيحبو يتباهو بنفسهم قدام بعض بالمجايب وكده والتكاليف ده حتى بيزوقو ويزينو اوضه الي بيقعدو فيها في المستشفي بعد الولاده سبحاااااان الله ربنا يكرمنا كلنا ويصلح حال الجميع
ايوة انا بحس بكده فعلا.
white angel 85;10973851:
انا اصلا عملت المشكلة دي وصممت اني اقول لاهلي عشان هو كان رايح زيارة لحد عامل عملية من اهله قوليلي المفروض اكون موجودة معاه ولا لا وهما اصلا اهل باباه يعني مش اهلها هي
لا الصح بردو تكوني موجودة طبعا عشان محدش ياخد عنك فكرة مهما كان انك مش بتعرفي في الاصول، بصي الحاجات دي بره اي زعل او خناقات وبالعكس تتشال ليكي ، بدل ما حد يقعد يتكلم من وراكي بقي وكمان هتزودي الزعل بينكم.
نسمه الجنه;10973861:
ان المبزرين كانو اخوان الشياطين ) الواحد يصرف في المعقول عشان ربنا هيحسبنا على فلوسنا اي ضيعناها في الفاضي وفي غيرنا محتاجها فعلا
تمام كده صح طبعا.
د
03-01-2010 | 05:48 PM
نسمه الجنه;10973861:
ان المبزرين كانو اخوان الشياطين ) الواحد يصرف في المعقول عشان ربنا هيحسبنا على فلوسنا اي ضيعناها في الفاضي وفي غيرنا محتاجها فعلا
:ok::ok::ok::ok::ok:
ع
03-01-2010 | 05:51 PM
السلام عليكم
منورين
منورين
ع
03-01-2010 | 05:53 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 7 (7 من الأعضاء و 0 من الزوار) علي خطي الحبيب, white angel 85, حبيبه مادو, zozokah, sweet_toota, bossy2, دلوعة الغالى
ا
03-01-2010 | 06:04 PM
بنات انا هستازنكو وهدخل بليل بازن الله
s
03-01-2010 | 06:05 PM
توتا و جوزك موقفه اية؟؟؟؟
ح
03-01-2010 | 06:05 PM
تقريبا انتى يا نسومه معاى فى الحمل كويس والله هههه
انا مش عارفه اتغدى ايه وشكلنا هنتخانق سوا لانى مش اكلت من الصبح غير نص يرتقاله
انا مش عارفه اتغدى ايه وشكلنا هنتخانق سوا لانى مش اكلت من الصبح غير نص يرتقاله
C
03-01-2010 | 06:06 PM
white angel 85;10973890:
انا بقى يا سيتي سبب الخناقة ان حماتي ماكنتش عايزاني اروح معاها و بتقول انا ماليش فيه زدي حاجة بتاعتها هي وابنها
ايه لرأيك
لا مش فاهمة معناها ايه دي انها مش عايزاكي تروحي، دي الاصول وانتي رايحة مع جوزك وواحد قريبه، بصي طيب هو قريبة من بعيد ولا انتي عارفاه
علي خطي الحبيب;10973893:
السلام عليكم
منورين
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ح
03-01-2010 | 06:07 PM
سلااااام يا نسومتى انا كمان همشى بقى
ع
03-01-2010 | 06:43 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) علي خطي الحبيب, CuTie KaTkOoTa, doney, zozokah
وحدوووووووووووووووووووووووووووووه
وحدوووووووووووووووووووووووووووووه
z
03-01-2010 | 07:19 PM
في حد هنا انا مخنوقه
أ
03-01-2010 | 07:24 PM
انا جيت شويه قبل ما جوزو يجى
مش عارفه هنسافر انهارده ولا امتى ادعولى يا بنات جوزى يوافق نسافر بكره عشان تعبانه مش قادره اسافر انهارده خااااااااااااااااااااالص
مش عارفه هنسافر انهارده ولا امتى ادعولى يا بنات جوزى يوافق نسافر بكره عشان تعبانه مش قادره اسافر انهارده خااااااااااااااااااااالص
أ
03-01-2010 | 07:54 PM
ايه الشات المميت دا
C
03-01-2010 | 07:57 PM
انا كمان هتجنن البنات راحوا فين، فين رغينا بتاع زمان، المهم انتي عاملة ايه يا بسبسة.