شات بنات مصر لشهر محرم1431
ا
03-01-2010 | 05:09 PM
عندك حق يا دموع بس المفروض متكونش الهدايا متشابه
د
03-01-2010 | 05:10 PM
لا عادي ما انتي هتجيبي موديلات مختلفه وممكن تجيبي عبايه لمامتك وشنطه لحماتك او العكس كده يعني
ا
03-01-2010 | 05:11 PM
انا مبسووووووووووطه اني هنزل مصر بس زعلانه بردو عشان هسيب جوزي هنا وهولد وهو مش معايا
ا
03-01-2010 | 05:13 PM
عندك حق يا دودو
د
03-01-2010 | 05:13 PM
انا الحمد لله ضربت عصفورين بحجر ولدت هنا ومع جوزي وجبت ماما الحمد لله
d
03-01-2010 | 05:13 PM
كتكوتة انتي لسه داخلة ناموسيتك كحلي يا قمراية
d
03-01-2010 | 05:14 PM
انا كمان ان شاء الله هعمل كده يا إيمي بس ربنا يسهلنا كلنا كل الامور يااااااااااااااارب
د
03-01-2010 | 05:15 PM
ربنا معاكي يا دندونه يارب ويرزقكم ولاده سهله اللهم امين يارب وطبيعييييييييييييييييي
ا
03-01-2010 | 05:21 PM
ها يا بيبا هتسافري معايا؟
ا
03-01-2010 | 05:23 PM
ماهيا ماما كانت هتجيلي لان هيا اصلا مع بابا في جده بس حصل ظروف في مصر وانا الي هنزل لان ماما اجلت مجيها هنا وبعد ماولد هنقعد شويه وبعدها هروح من مصر على جده الاول عند بابا واعمل عمرة وجوزي يجي ياخدني الرياض وربنا يسهلنا امورنا كلنا
ح
03-01-2010 | 05:28 PM
ياريت يا نسومه يا حبيبتى الظاهر حالنا انا وانتى من بعضه
هو انتى فى الشهر الكام انا كام يوم وادخل الشهر الرابع
اانا كمان على فكره نفس احساسك بموضوع انى هنزل واسيب جوزى وهولد وهو مش معاى لكن مش عارفه اعمل ايه مش هينفع اولد هنا نهااائى مش معاى اى حد ده غير الحاله النفسيه زفت عندى وموضوع الاكل والكلام ده جوزى تعب يعنى ومبقاش عارف يعمل ايه معاى ويجبلى اكل ايه حاله صعبه
هو انتى فى الشهر الكام انا كام يوم وادخل الشهر الرابع
اانا كمان على فكره نفس احساسك بموضوع انى هنزل واسيب جوزى وهولد وهو مش معاى لكن مش عارفه اعمل ايه مش هينفع اولد هنا نهااائى مش معاى اى حد ده غير الحاله النفسيه زفت عندى وموضوع الاكل والكلام ده جوزى تعب يعنى ومبقاش عارف يعمل ايه معاى ويجبلى اكل ايه حاله صعبه
C
03-01-2010 | 05:29 PM
mira2005m;10972160:اصلى فرحانة اوي مرات اخويا حامل في 3 توام
بسم الله ما شاء الله، الف مبروك ليها وليكم يا ميرا، بس قوليلي ده وراثة ولا كانت واخدة منشطات ولا هي اول واحدة في عيلتها ولا ايه.
dandona we bas;10973579:
كتكوتة انتي لسه داخلة ناموسيتك كحلي يا قمراية
:085::085: لا ما انا صحيت الصبح 9 كده ودخلتلكم يابنتي انتي نسيتي وبعدين قمت تاني كملت نوم عشان كنت تعبانة وصحيت علي 2 كده او قبلها عشان جوزي كان صحي، اصله شيفت بالليل النهاردة ودخلت لما نزل بقي.
المهم انتوا عاملين ايه
C
03-01-2010 | 05:30 PM
ازييييييييييييييييك يا كوكي عاملة ايه، معلش اجمدي كده خلاص هانت وان شاء الله متكملش معاكي الاعراض دي لبعد التالت.
C
03-01-2010 | 05:32 PM
توتا وايمي وزوزو عاملين ايه
ا
03-01-2010 | 05:35 PM
:055:
د
03-01-2010 | 05:36 PM
اويك يا ايميييييييي ميكوووووووو فيييييييييييييييين
C
03-01-2010 | 05:37 PM
نسمه الجنه;10973767:
:055:
حلوة اوي الشكل ده :085::085: ازيك يا سمورة.
white angel 85;10973770:
هي ايه الحكاية كل الناس متخانقة مع جوزو ولا ايه احنا اتحسدنا
اه يا بنتي انا امبارح بردو كنت متضايقة منه ومخنوقة اوي وقلت الحق ادخل بسرعة هنا قبل ما افتح في العياط عشان انتوا بتشغلوني، بس فضلت متنحة وقالبة وشي بس ومردتش اتخانق بقي لما رجع.
بصي احنا كلنا فعلا بلاحظ بتبقي فرة في نفس التوقيت مش عارفة ليه، بنساند بعض معنويا ونفسيا، بس هو الحمل بجد الله يجازيه السبب الاكبر
C
03-01-2010 | 05:39 PM
دموع اشتياقي;10973776:
اويك يا ايميييييييي ميكوووووووو فيييييييييييييييين
والله يا بنتي ما اعرف ، طولت اوي المرة دي، تفتكري جوزها مش فاضي يصلحه لو كان بايظ ولا مطنش ولا ايه الموضوع.
C
03-01-2010 | 05:41 PM
هما ليه العرب بيجهزوا لولادهم بكميات فظيعة ومبالغ فيها كده، ده بجد جنان وهوسة والله حرام
ا
03-01-2010 | 05:41 PM
انا يا بيبا داخاله الرابع يوم الاحد الجاي بازن الله ربنا يكملنا كلنا على خير