شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
B
انا بردو مفهمتش السؤال يا دندونة
ا
بنات تعالواتغدو النهرده معايا كشري مصري جااااااااامد هستناكو متتاخروش
د
الف هنا يا نسمه
s
كشرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررري
انا بتوحم عليه وماسكه نفسي عنه عشان التخن
ح
ههههههه والله عسل يا ايمان

هههههه لولا بجد بتفكرينى بنفسى فى الشهر التانى ههههههه ده اانا كمان بقيت نكديه اوى مره جوزى راجع من الشغل لاقانى حطه ايدى عل ىركبتى وومش برد قالى الواحد يرجه يلاقى مراته تسلم عليه تضحكله ههههههههه قولتله انا بقى بقيت نكديه هههههههههه
d
بنات دلوقتي جوزي بيقولي انه عاوز يقول لأخوه اننا خدنا شقة لأننا مكناش قايلين ليهم عشن الصراحة هوا كان واخد مبلغ كبير من جوزي وقت ما هوا جه يتجوز و لحد دلوقتي مردوش فمكناش عايزين نقول عشان ميناموش على الفلوس و دلوقتي اخوه فجأة بعد مكنش حد بيتصل دلوقتي كلم بابا و ماما و كلم جوزي بس انا طبعا مليش علاقة بمراته اصلا لأن كانت حصلت مشاكل كانت هتوصل للطلاق وقت كتب الكتاب و انا مش عايزاه يقوله دلوقتي عشان انا بدور على شقة تانية زي ما قلتكلو و مش عايزة مراة اخوه تيجي الشقة دي عشان هتتكلم سواء من ورانا و لا ادامنا و هتعد تقول ان الشقة مش عارف ايه و هتقرفني و دي خصوصا لو اتكلمت انا سكتلها كتير قبل كده و ساعتها لو نطقت هديها فوق دماغها و الله و لا هيهمني حد فجوزي قالي خلاص فكري كده و قوليلي لحد ما اكلمه تاني دلوقتي السؤال جوزي يقولهم اننا خدنا الشقة و لا لأ
ا
:015:
z
الف هنا يانسمه
م
sweetylolla85;10972441:
اشري عامله ايه وحشاني اوي ايه اخبارك يابت وحددتي فرحك ولا لسه

لولا ربنا يخليكى
معلش انتاخرت فى الرد عشان كنت بقرا يا اوختى هرع تانى اوك
ح
ابشرك يا لولا انه الشهر التالت مش هيفرق كتييير عن الشهر التانى بس هيبقى افضل حبه يعنى 10 % انما انا داخله الرابع اهو كمان كام يوم ومازلت تعبانه وغثيان وتعب وبرجع وكل الاعراض عندى الحمدلله واكتئاااب كمان
ا
لا ميقولش طبعااااااااااااااااااااااااا
B
كليه عادى يا سويتى لولة لان العدس فيه فوليك اسيد و ده مهم فى الاول انا مبحبش الكشرى بقالى كتير مكلتوش نسيت طعمه ممكن لو كلته تانى يعجبنى ههههههههههههههه
ا
(استعينوا على قضاء حوائجكم بالكتماااااااااااااااااان)
z
بصي مدامكم بتدورو عل شقه يبق استني لغاية يما تلاقي وبعدين قوليلهم عشان متسمعيِش حاجه تضايقك
د
نسمه الجنه;10972974:
(استعينوا على قضاء حوائجكم بالكتماااااااااااااااااان)


استعينوا علي قضاء حوائجكم بسر والكتمان:ok::ok::ok::ok:
ح
ياريت يبقى نفسى فى حاجه عدله وتغدى واكل كويس

انا نفسى حاليا فى رنجه عشان حادقه ومش برجع منها
B
متقولوش لحد و لما تبقو تنقلو الشقة الجديدة ممكن تبقو تقولو
d
صح انا بقول كده بردو يا زينة لأ مراة اخوه دي اعوذ بالله بجد
د
خلي بالك من الرنجه عشان الاملاح الكتير غلط انا كلت رنجه جبتها مره من كارفور ومره من هايبر بنده كانت حلوه جدا بس اشربي فيروز او بريل
B
الرنجة اسمع انها غلط اى لحوم نيئة غللط انا بردو نفسى فيها
X