شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ف
فيدوني يابنات

http://forums.3roos.com/showthread.php?p=10972472#post10972472
د
لا انا لما كنت بشفط اللبن كنت بحطه في التلاجه بيعد 24 ساعه بس مينفعش يعد اكتر ولما بحتاج ادهوله ببقي مسخنه ك ميه واحط الببرونه فيها لما تبقي دافيه بديهاله

وربنا يتملك علي خير يارب انتي وكل البنات
d
بنات انا استقريت اني ان شاء الله هولد هنا ايه رأيكو
ص
ازيككككككككككم
أ
انا داخله انام يا بنات اشوفكم على خير بقى
d
ازيك يا مورو عاملة ايه و اخبار البيبي ايه
ح
ازيكم يا حوااامل

انا حالتى انهارده صاحيه مضايقه خالص وبعيط وزهقانه جددددددددددا كل يوم نفس اليووووم حاجه ملللللللللل مش عارفه اعمل ايه كرهت الاوضه اللى انا قاعده فيها
d
ما تخليكي شوية يا بسبس احنا قاعدين
d
ليه بس يا مها يا قمراية مالك بس لا يكون ده اكتئاب الحمل و لا ايه
د
حبيبه معلش فتره كده وتعدي انتي لسه فروضه صح
s
دموع اشتياقي;10972501:
لا انا لما كنت بشفط اللبن كنت بحطه في التلاجه بيعد 24 ساعه بس مينفعش يعد اكتر ولما بحتاج ادهوله ببقي مسخنه ك ميه واحط الببرونه فيها لما تبقي دافيه بديهاله

وربنا يتملك علي خير يارب انتي وكل البنات


امين يارب..انا بصراحة عايزة اجيبه لسبب واحد جوزى رافض خالص موضوع انى ارضع وانا برة دى و خايفة ارضع البيبي و اخرج يجوع منى و ميكنش فى حتة فيها حمام فطبعا مش هينفع ارضع برة..تفتكرى اجيبه ولا مش مهم؟؟؟؟؟
ص
الحمد لله

ازيكم انتم

لما كتكوته تيجى ابقوا ادولها دا


z
ليه مالك يامها ليه مضايقه كده
z
مورو ازيك عامله ايه
B
حبيبه مادو;10972542:
ازيكم يا حوااامل

انا حالتى انهارده صاحيه مضايقه خالص وبعيط وزهقانه جددددددددددا كل يوم نفس اليووووم حاجه ملللللللللل مش عارفه اعمل ايه كرهت الاوضه اللى انا قاعده فيها

و انا كمان :(
ح
مش عارفه النت بطئ ولا هو الصفحات ولا ايه يا دندن لا انصحك تولدى عندك انزلى مصر احسن الا لو اهلك معاكى بقى هناك انا هنزل مصر ان شاء الله انا عاوزه انزل اصلا زهقتتتتت وانا كل يوم على نفس الحال ومش عارفه حزينه اوى مش عارفه ده اكتئاب الحمل ولا ده ايه مش عارفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احنا اخدنا شقه عوائل وفرشناها اوضه نوم وانتريه
د
بصي انا اخته من اختي لان بعد الولاده الوحده بيجلها حاجه اسمها هجمه اللبن وبيبقي في سدرك لبن اكتر من البيبي الي محتاجه الموضوع ده بيعد يومين تلاته بس بشفط فيهم اللبن اما بقي موضوع الرضاعه بره ده انا فعلا بتخنق منه

بس الجهاز غالي علي فكره وفي بدايل منه مش ماركه وارخص
z
لو مامتك حتكون معاكي يما تولدي بالكويت يادندون تبق فكره حلوه عل القليله توفري بهدلة السفر
ا
ازيكو يا حلويييييييين عاملين ايه فينكو ؟؟؟؟؟ اخباركو ايه
d
انا اهلي هيعدوا معايا يا مها مش هيسافروا و احتمال نجيب حماتي زيارة ان شاء الله بردو ايه رأيكو
X