sweetylolla85;10972324:
التيكت ب80 جنيه شامله الغدا
او شاليه ل4 افراد ب250 جنيه
يعنى لو حجزت شاليه 4 افراد ب250 جنيه خلاص مادفعش فلوس غدا؟
لا انا مروحتوش انا دورتلك عليه لما سألتى و جبت الصور من على النت
Eng. BoB;10972355:
يعنى لو حجزت شاليه 4 افراد ب250 جنيه خلاص مادفعش فلوس غدا؟
لا تقريبا ده الايجار بتاع الشاليه بس علي العموم الغدا مابيزدش عن 50 جنيه والله اعلم لو عرفت هاتصل بيكي وهاقولك
ميرسى يا بنات
ده يبقى يوم حلو والله
يلا اما نشوف جوزو هيرضى ولا لأ
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
03-01-2010 | 02:55 PM
انتوا يا عيال نقعد هنا ولا فى الحوامل ولا فين دوختونى
شكرا زوكا وبيبو
وام بتول
الصور حلووووووووة اوووووووووووي
كوباية مايه;10972392:
انتوا يا عيال نقعد هنا ولا فى الحوامل ولا فين دوختونى
هنااااااااااا اسرع يا بسبس
ميرسي ياسويتي توتا اوي :)
انا هقول لجوزى عليه بردو و ياااااارب يوافق الواحد نفسه يغير جو حتى لو يوم داى يوز كدة نعمل ريفريش شوية بدل الكأبة دى :)
وعليكم السلالالالالالالام اهلا اهلا
اشري عامله ايه وحشاني اوي ايه اخبارك يابت وحددتي فرحك ولا لسه
ازيك يا توتا انا حطتلك صوره الشفاط في التجهيزات
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
03-01-2010 | 03:05 PM
مممممممممممممممم خلينا هنا مفيش مشاكل
ماما جايبه فراوله تجنن رايحه جايه عليها عاااااااااااااا هخلصها
ايووووووة لما اقولة نرووووووووح في الفلانتييييييين
ولا هيرضي
ههههههههههههههه
بنات محدش يعرف حاجه عن سندريلا مصر
بجد يا ايمى هروح اشوفه ميرسى اوى اوى يا قمر ربنا يباركلك و يحفظلك بودى و عبدالله ياااارب..قوليلي صحيح كنتى بتشفطى اللبن و تسيبيه برة التلاجة اد اية؟
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
03-01-2010 | 03:10 PM
هههههههههههههههه انا بقى جوزى لو قولتله هيقولى خليكى فى اللى انتى فيه لما تبقى تولدى ابقى اوديكى
ولما اولد هيقولى يا شيخه لما الواد يشم نفسه شويه وهكزا دواليييييييييييك