شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
*
sweetylolla85;10972324:
التيكت ب80 جنيه شامله الغدا
او شاليه ل4 افراد ب250 جنيه

يعنى لو حجزت شاليه 4 افراد ب250 جنيه خلاص مادفعش فلوس غدا؟
s
لا انا مروحتوش انا دورتلك عليه لما سألتى و جبت الصور من على النت
s
Eng. BoB;10972355:
يعنى لو حجزت شاليه 4 افراد ب250 جنيه خلاص مادفعش فلوس غدا؟

لا تقريبا ده الايجار بتاع الشاليه بس علي العموم الغدا مابيزدش عن 50 جنيه والله اعلم لو عرفت هاتصل بيكي وهاقولك
*
ميرسى يا بنات
ده يبقى يوم حلو والله
يلا اما نشوف جوزو هيرضى ولا لأ
أ
انتوا يا عيال نقعد هنا ولا فى الحوامل ولا فين دوختونى
ج
دة مكانه فين بالظبط دة
m
شكرا زوكا وبيبو

وام بتول

الصور حلووووووووة اوووووووووووي
m
كوباية مايه;10972392:
انتوا يا عيال نقعد هنا ولا فى الحوامل ولا فين دوختونى



هنااااااااااا اسرع يا بسبس
s
ميرسي ياسويتي توتا اوي :)
s
انا هقول لجوزى عليه بردو و ياااااارب يوافق الواحد نفسه يغير جو حتى لو يوم داى يوز كدة نعمل ريفريش شوية بدل الكأبة دى :)
B
سلاموووو عليكووووو
د
السلام عليكم ازيكممممممم
s
وعليكم السلالالالالالالام اهلا اهلا
s
اشري عامله ايه وحشاني اوي ايه اخبارك يابت وحددتي فرحك ولا لسه
د
ازيك يا توتا انا حطتلك صوره الشفاط في التجهيزات
أ
مممممممممممممممم خلينا هنا مفيش مشاكل


ماما جايبه فراوله تجنن رايحه جايه عليها عاااااااااااااا هخلصها
m
ايووووووة لما اقولة نرووووووووح في الفلانتييييييين

ولا هيرضي

ههههههههههههههه
z
بنات محدش يعرف حاجه عن سندريلا مصر
s
بجد يا ايمى هروح اشوفه ميرسى اوى اوى يا قمر ربنا يباركلك و يحفظلك بودى و عبدالله ياااارب..قوليلي صحيح كنتى بتشفطى اللبن و تسيبيه برة التلاجة اد اية؟
أ
هههههههههههههههه انا بقى جوزى لو قولتله هيقولى خليكى فى اللى انتى فيه لما تبقى تولدى ابقى اوديكى

ولما اولد هيقولى يا شيخه لما الواد يشم نفسه شويه وهكزا دواليييييييييييك
X