شات بنات مصر لشهر محرم1431
B
03-01-2010 | 02:42 AM
جميل اسم يس ربنا يجبهولك بالسلامة و بسبس بردو هتسمى يس ميرو لسة مستقرتش على اسم بس عموما اسامى الولاد كتير و جميلة
l
03-01-2010 | 02:43 AM
اه يا دلوعه فعلا ممكن يقول الدكتور حاجه وتطلع غلط كله بايد ربنا
ربنا يقومها بالسلامه يارب
معلش يابوسي
ربنا يقومها بالسلامه يارب
معلش يابوسي
B
03-01-2010 | 02:46 AM
يا بنات انا قلقانة اوى من موضوع ان اللاب توب غلط ده طب الواحد يعمل ايه؟؟
P
03-01-2010 | 02:48 AM
pussy22;10969605:
يا بنات انا قلقانة اوى من موضوع ان اللاب توب غلط ده طب الواحد يعمل ايه؟؟
غلط ليه يا بنتى انتى بس مش تحطيه على رجلك خليه ادامك على ترابيزة مثلا او على الحاجة اللى انتى اعدة عليها بس مش على رجلك
B
03-01-2010 | 02:49 AM
ما هم بيقولو ان بيطلع منه اشعاعات يا ميرو
P
03-01-2010 | 02:50 AM
عروس مش بتكلمى ليييييييييييييييييه
B
03-01-2010 | 02:50 AM
هو الروتر العادى بكام؟؟
P
03-01-2010 | 02:52 AM
العادى يعنى ايه؟
مش ويرلس يعنى؟
فى ب 200 جنيه حسب عدد البورتس اللى فيه و الماركة
مش ويرلس يعنى؟
فى ب 200 جنيه حسب عدد البورتس اللى فيه و الماركة
B
03-01-2010 | 02:54 AM
اصل انا معنديش فى بيتى نت و عايزة اجيب واحد احتمال معرفش ادخل الايام الجاية
P
03-01-2010 | 02:56 AM
اومال انتى داخلة منين و انتى فين اصلا عند مامتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
B
03-01-2010 | 02:59 AM
هو انتى ساكنة فين يا ميروو؟؟
P
03-01-2010 | 02:59 AM
زهراء م نصر و انتى؟
P
03-01-2010 | 03:00 AM
فى اتنين غيرى متخفيين مين بقىىىىىىىىىى
P
03-01-2010 | 03:01 AM
طيب هتفضلى عند حماتك اد ايه بإذن الله؟
P
03-01-2010 | 03:02 AM
لا مش عارفة الكهربا ده هههههههه
انا عند السلاب
انا عند السلاب
P
03-01-2010 | 03:06 AM
تلاقيها بتقرا اللى فات و لا مش على الجهاز
P
03-01-2010 | 03:07 AM
عايزة تروحى ليييييييييه لما مفيش نت؟؟؟؟؟؟؟؟
P
03-01-2010 | 03:13 AM
ههههههههه بس هاتى نت بقى ماليش دعوة
انتى كده هتنقصى عدد الماميهات
انتى كده هتنقصى عدد الماميهات
B
03-01-2010 | 03:15 AM
ان شاء الله هجيب حتى لو مجبتش هبقى ادخل من تليفون البيت
P
03-01-2010 | 03:15 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 7 (7 من الأعضاء و 0 من الزوار)Princess_miro*, *عروس حبيبى*, pussy22, ياسمينا, دلوعة الغالى, مايونيز
ساكتين ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
ساكتين ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه