طيب ياميرو عمل ايه من ناحيه الاهتمام مبيقعدش معاكي ولا فيه اكتر من كده
ياستي ما كلهم كده ايه الجديد يعني الرجاله كلها كده
شات بنات مصر لشهر محرم1431
l
03-01-2010 | 01:30 AM
آ
03-01-2010 | 01:30 AM
loveway;10969089:
اه سمعته فيه اغاني حلوة اوووووي
جميل اوي
وكله مشاعر
l
03-01-2010 | 01:31 AM
ومش كل حاجه تزعلك تقولي مش عايزاه علشان مدكيش بحاجه في وشك متستسهليش الكلمه كده
آ
03-01-2010 | 01:32 AM
ممكن يكون ياميرو عنده مشاكل بشغله
او راجع تعبان وجعان
بس مقولتيش هو البيه جوزك شغال ايه
او راجع تعبان وجعان
بس مقولتيش هو البيه جوزك شغال ايه
l
03-01-2010 | 01:32 AM
مصدومه
عيشه والسلام اغنيتي المفضله دي بالذات
افتكرت
من غير مناسيه
ايه تاني حلو؟
عيشه والسلام اغنيتي المفضله دي بالذات
افتكرت
من غير مناسيه
ايه تاني حلو؟
P
03-01-2010 | 01:35 AM
loveway;10969111:
طيب ياميرو عمل ايه من ناحيه الاهتمام مبيقعدش معاكي ولا فيه اكتر من كده
ياستي ما كلهم كده ايه الجديد يعني الرجاله كلها كده
يا بنتى نزل علشان الماتش فى وسط الاسبوع
و انا مش عايز ييجى لى غير الاجازة بتاعته بس يعنى لو يقدر ينزل يوم بعد الشغل مش راضى عشانى انما للماتش اااااااااااااااه
loveway;10969118:
ومش كل حاجه تزعلك تقولي مش عايزاه علشان مدكيش بحاجه في وشك متستسهليش الكلمه كده
لا بجد اوفررررررررررر
OVER
كده كفاية
انتى شيكتى الخاص بتاعك؟
آ
03-01-2010 | 01:36 AM
مصدومة من ايه ياشابه
الحياه لونها بامبي
انا احسن اغنيه
تصدق بمين
الحياه لونها بامبي
انا احسن اغنيه
تصدق بمين
م
03-01-2010 | 01:38 AM
معلشي ياميرو الرجاله كلهم واحد يا اوختشي
l
03-01-2010 | 01:41 AM
مرتديش عليا ليه ياصافي
بقولك انتي مرتبك كام؟
بقولك انتي مرتبك كام؟
P
03-01-2010 | 01:42 AM
مايونيز;10969172:
معلشي ياميرو الرجاله كلهم واحد يا اوختشي
ههههههههههههههههههههههههههه
ماشى يا اوختشى:086:
l
03-01-2010 | 01:43 AM
انتوا بتمشوا ولا بتسكتوا ولا ايه
انا جسه اننا قلينا
انا جسه اننا قلينا
P
03-01-2010 | 01:43 AM
البت كتكت ساكتة ليه
P
03-01-2010 | 01:44 AM
قلينا اه
البرد بقى :D
البرد بقى :D
l
03-01-2010 | 01:45 AM
انا بفكر اضيع اليومين دول ازاي مش عارفه
بفكر ممكن بكره اروح لماماتي اقضي معاه اليوم
ويوم الاتنين مش عارفه
علشان يوم التلات لو مجاش وجع هروح الاربع للدكتور
ولاالمفروض اروح التلات مش عارفه
انا اخر يوم ليا التلات يبقي اخر يوم في التاسع
استني اليوم يعدي يمكن يجي الطلق لوحده بليل
واروح الاربع ولا اروح التلات انتوا شايفين اية؟
بفكر ممكن بكره اروح لماماتي اقضي معاه اليوم
ويوم الاتنين مش عارفه
علشان يوم التلات لو مجاش وجع هروح الاربع للدكتور
ولاالمفروض اروح التلات مش عارفه
انا اخر يوم ليا التلات يبقي اخر يوم في التاسع
استني اليوم يعدي يمكن يجي الطلق لوحده بليل
واروح الاربع ولا اروح التلات انتوا شايفين اية؟
l
03-01-2010 | 01:47 AM
انكمشنا بالبرودة ههههههههههههههه
كتكوته انتحرت باين
بت ياتوتا انتي تعالي هنا
كتكوته انتحرت باين
بت ياتوتا انتي تعالي هنا
P
03-01-2010 | 01:48 AM
بتهيألى تروحى الاربع
l
03-01-2010 | 01:49 AM
منا بقول بردو
ادي فرصه ان يمكن يجي طلق طبيعي لوحده بدل مااروح ويدييني صناعي
ادي فرصه ان يمكن يجي طلق طبيعي لوحده بدل مااروح ويدييني صناعي
C
03-01-2010 | 01:50 AM
Princess_miro;10969077:
مش بحببببببببببببببببك :01: >>> (الواد ده عاجبنى اوى)
Princess_miro;10969229:
البت كتكت ساكتة ليه
:047::047::047::047::047: اناااااااااااااا تاني يا مبرو ماشي ماشي، اهو انتي بس هه.
انا بابا بيكلمني في الفون عشان كده مش متابعة معاكم بقالوا كتييييييييييييير معايا
P
03-01-2010 | 01:51 AM
ربنا معاكى و تولدى بقى و تخلصينى احسن بسببك انا حاسة ان انا اللى هولد الاسبوع ده و مستنية مش انتى
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
l
03-01-2010 | 01:51 AM
طيب انجزي يابت وتعالي بسرعه يلا علشان اانا جوزي قرب يطلع وهقفل