شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
هالو يا مايوووووووووووو عامله ايه
l
مايونيز ازيك ياقمر؟

عامله ايه ؟؟


ههههههههههههه شفتي وحم اخر الحمل ده لا بجد شماه بجد بس راحت الريحه دلوقتي
د
ازيكم ياقمراااااااااااااااااااااااات
l
ازيك يادلوعه انتي جديده عرفينا عليكي؟
C
loveway;10968704:
مايونيز ازيك ياقمر؟

عامله ايه ؟؟


ههههههههههههه شفتي وحم اخر الحمل ده لا بجد شماه بجد بس راحت الريحه دلوقتي


ابنك نفسه في الحاجات دي من دلوقتي هايطلع مدمن حلويات من اولها وهو لسه مخرجش من البيضة
l
CuTie KaTkOoTa;10968763:
ابنك نفسه في الحاجات دي من دلوقتي هايطلع مدمن حلويات من اولها وهو لسه مخرجش من البيضة



ههههههههههههه شفتي بقي من اولها عايز مصروف لوحده للحاجه حلوه بتاعته وملقاش الا بوزو ايه اللغبطة دي يقول بسكويت كيكه شيبسي حتي
د
loveway;10968762:
ازيك يادلوعه انتي جديده عرفينا عليكي؟


الحمدلله بخير اوووووووووولا انا عندى اللى نفسك فيه دلوقتى لسه جايبه وانا طااااالعه هههههههههههه ربنا يقومك بالسلامة ياقمراية
اعرفك بنفسى
اسمى ايمان 25 سنة بكالوريس تجارة خارجية من القاهرة
مخطوبة وخطيبى مسافر:039:
مفيش تعريف احلى من كده
l
بيبهات اخر زمن وفعلا اول حملي كنتي بطلب حاجات غريبه شيبسي بالخل
ودريتوس وحاجات غريبه كده وبوزو بس مرضيش جوزي ياكلهولي قالي لا غلط
P
انا جيت تانى
بصوا انا رحت كلمت عمتى اللى هى فى مقام مامتى يعنى و قلت لها اياك حد يكلمه على انكم بتصالحونا علشان انا بجد مش عايزاه
و اعدت اعيط تانى و بطنى وجعتنى اكتر
P
ازيكم يا مارو و مايو و ميرو؟؟؟؟؟؟
l
ربنا يرجعهولك يالسلامه يارب

انا ميرو 23 سنه متجوزه وخلاص هولد ان شاء الله وعاطله مش بشتغلل للاسف جوزي مش موافق اعااااااااااااااااااا
C
loveway;10968802:
ههههههههههههه شفتي بقي من اولها عايز مصروف لوحده للحاجه حلوه بتاعته وملقاش الا بوزو ايه اللغبطة دي يقول بسكويت كيكه شيبسي حتي

:085::085:

Princess_miro;10968817:
انا جيت تانى
بصوا انا رحت كلمت عمتى اللى هى فى مقام مامتى يعنى و قلت لها اياك حد يكلمه على انكم بتصالحونا علشان انا بجد مش عايزاه
و اعدت اعيط تانى و بطنى وجعتنى اكتر


يا ميرو اهدي وروحي ريحي علي السرير احسن وهتلاقي نفسك روحتي في سابع نومة من غير ما تحسي من التعب والعياط.
D
hiiiii ya gama3a
ana 3ndy estfsar so'3yaar
howa el chat da 3shan el bnat ely etgwzt w 7amel wala lely lesa haytgwzoo??? wala el m5tibeen wala eh bezabt
3moman ana masryaa bas 3ysha baraa (badrs bara) wel mfrod ent hatgwz fel sef (yarab ytmemha 3la 5eer ya3ny) f ana 3ndy as2la keteeeer w m7taga mos3dat f 7agat keteeer w 5stan eny moshtrka fel motada b2aly 2 days w msh fhma 7aga l7ad lama a5eran la2et nas masryaa 2olt:03: bas yaret a3rf el egaba ela wel 3la so2aly 3shan mab2ash ba3rd kwaneen el montada w f nafs el wa2t :040:mabyb2ash shakly w7sh keda
ع
ازيكو يا بناويت ، اتعشيت كشري و ربنا يستر بقى من الحموضة ، خير يا ميرو ربنا يهديلك جوزك و يهدي سركو
l
ازيك ياميرو

ايه ده بتتكلمي علي ايه مين ده اللي انت مش عايزاه؟؟؟؟؟؟
l
ده شات بنات اه بس احنا اللي قاعدين هنا بس عادي كلنا نقعد في اي مكان مش خالف للقوانين

وانتي نورتي المنتدي واي استفسار اساليني ياجميل



مالك ياميرو بجداهدي بقي
د
loveway;10968835:
ربنا يرجعهولك يالسلامه يارب

انا ميرو 23 سنه متجوزه وخلاص هولد ان شاء الله وعاطله مش بشتغلل للاسف جوزي مش موافق اعااااااااااااااااااا


يااااارب
اهلا بيكى ياميرو انا كمان مش بشتغل وزهقت من قاعدة البيت
كده محدش يرد عليااااا غير ميرو بس
م
اهلا ازيكوا انتوا انا تمام الحمدلله والبيبي كويس الحمد لله:094:
C
DaBDoBa_09;10968855:
hiiiii ya gama3a
ana 3ndy estfsar so'3yaar
howa el chat da 3shan el bnat ely etgwzt w 7amel wala lely lesa haytgwzoo??? wala el m5tibeen wala eh bezabt
3moman ana masryaa bas 3ysha baraa (badrs bara) wel mfrod ent hatgwz fel sef (yarab ytmemha 3la 5eer ya3ny) f ana 3ndy as2la keteeeer w m7taga mos3dat f 7agat keteeer w 5stan eny moshtrka fel motada b2aly 2 days w msh fhma 7aga l7ad lama a5eran la2et nas masryaa 2olt:03: bas yaret a3rf el egaba ela wel 3la so2aly 3shan mab2ash ba3rd kwaneen el montada w f nafs el wa2t :040:mabyb2ash shakly w7sh keda

اهلا بيكي يا جميلة، لا هو تشات بتاع البنات اللي لسه فعلا بس احنا جايين متطفلين عليهم شوية اليومين دول بس وهنرجع تاني ان شاء الله مكاننا بس لما العطل اللي هناك يتصلح، اسئلي بقي

عروسة نعومة;10968856:
ازيكو يا بناويت ، اتعشيت كشري و ربنا يستر بقى من الحموضة ، خير يا ميرو ربنا يهديلك جوزك و يهدي سركو


الكشري ده فرة وبتجيلنا كلنا كام يوم.
l
دلوعة الغالى;10968916:
يااااارب
اهلا بيكى ياميرو انا كمان مش بشتغل وزهقت من قاعدة البيت
كده محدش يرد عليااااا غير ميرو بس




لا ياقمر هما اتلخموا بكلام ميرو بس


حاولي بقي تشغلي نفسك باي حاجه زيي مع ان ده عاملي ملل واكتئاب رهيب بجد
X