P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 01:52 AM
CuTie KaTkOoTa;10969275:
:047::047::047::047::047: اناااااااااااااا تاني يا مبرو ماشي ماشي، اهو انتي بس هه.
انا بابا بيكلمني في الفون عشان كده مش متابعة معاكم بقالوا كتييييييييييييير معايا
قولى لانكل كفايه كده الساعة واحدة دلوقتىىىىىىىىىى
الكبار ناموا من زمان
ههههههههههههه اه والله ياميرو حسه اني قلقانه وعامله قلق لكل اللي حواليا
انا كنت مبسوطه اني خلاص فاضل يومين وحطه في مخي اني هيولدني الدكتور خلاص لما اروحله
وبعدين انهارده حماتي قالتلي بطنك لسه منزلتش اوووي وانتي لسه ادامك اسبوع كمان يمكن تقعدي ل 15 في الشهر وترتني زياده بقي وحسيت ان جالي اكتئاب اني ممكن اطول واقعد اكتر وانا اي كلمه بصدقها في حملي دة
Princess_miro;10969298:
قولى لانكل كفايه كده الساعة واحدة دلوقتىىىىىىىىىى
الكبار ناموا من زمان
هههههههههههه
اه صحيح ايه اللي مسهر انكل لحد دلوقتي
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
03-01-2010 | 01:55 AM
قرب يقفل اهوووووووووو:053::053:
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 01:56 AM
ربنا معاكى دانا اللى لسه فى اول السادس عايزة اولد
تعبت و فى نفس الوقت عايزة البيبي بقى
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 01:57 AM
ربنا يجيبه بالسلامة و انا ساعتها مش هعبر جوزى ده خااااااااااااااااالص بقى
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 01:58 AM
كتكوت انا نازلة اقص السلك من تحت العمارة
Princess_miro;10969333:
ربنا يجيبه بالسلامة و انا ساعتها مش هعبر جوزى ده خااااااااااااااااالص بقى
تصدقي انا بردو مستنيه ابني ده علشان لوجوزي عملي اي حاجه وفضل هاملني كده هطنشه وادي اهتمامي لابني واضايقه بيه
زي ما هو مطنشني كدة
ربنا يهديهم ولاد اللذينا دوووووووووووووووووووول
يلا ياتوتا قولي لبابا ادخل نام كفايه عليك كدة بابا ده غريب ازاي سهران لحد دلوقتي انا ماما وبابا زمانهم كلوا الارز مع الملايكه وهضموه
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 02:08 AM
لا انا بابايا بردو بيسهر كده بس بيصحى بدرى و يقوم متصل بيا بقى عااااااااااااااااااااااا
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
03-01-2010 | 02:08 AM
Princess_miro;10969341:
كتكوت انا نازلة اقص السلك من تحت العمارة
loveway;10969365:
ربنا يهديهم ولاد اللذينا دوووووووووووووووووووول
يلا ياتوتا قولي لبابا ادخل نام كفايه عليك كدة بابا ده غريب ازاي سهران لحد دلوقتي انا ماما وبابا زمانهم كلوا الارز مع الملايكه وهضموه
عااااااااااااااااااااااا ياريتك يا ميرو جيتي قصتيه من بدري، بابا لسه واكل ودني وانا خلاااااااااااص والاهم من ده كله احم احم ان جوزي جه اااااااااااااااااااااااااه، يعني بردو مش هعرف اتكلم بعد كل الانتظار ده
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 02:09 AM
منىىىىىىىىىىىى
كنتى فيييييييييييييييييين و ازاى النونوو؟؟؟؟؟؟؟
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 02:10 AM
CuTie KaTkOoTa;10969404:
عااااااااااااااااااااااا ياريتك يا ميرو جيتي قصتيه من بدري، بابا لسه واكل ودني وانا خلاااااااااااص والاهم من ده كله احم احم ان جوزي جه اااااااااااااااااااااااااه، يعني بردو مش هعرف اتكلم بعد كل الانتظار ده
انتى بتغظينا يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟
امشى يا بت
بعد ده كله جوزك جه
يلااامشي من هنا هنرش ميه ماشي ياهانم لما نشوفك بكرة
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
03-01-2010 | 02:14 AM
Princess_miro;10969415:
انتى بتغظينا يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟
امشى يا بت
:091::091::091::091: ماشي يا ميرو ربنا يسامحك، انتي حاطة نقرك من نقري كده، ده انا ودني ساحت واحبالي الصوتية باظت من الكلام مع بابا وصدعت، اصل بابايا فظييييييييييييييييييييييييع، انا هقوم بجد بقي ولو عرفت اجي تاني هاجي ربنا يسهل
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 02:15 AM
نمتوااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
P
Princess_miro
عروس برونزية
03-01-2010 | 02:16 AM
ايوة يا ميرو رشى مايا و اقلبى الكراسى و بالذات الكرسى بتاع العفريتة دى
د
دلوعة الغالى
عروس برونزية
03-01-2010 | 02:18 AM
يابنااااااااااات سوال خارج عن الموضوع اختى قالتلى اسالهلكم
هى حامل بالشهر الثالث وعندها فضول جااااااااامد تعرف البيبى ولد ولا بنت حد بقى يعرف ازاى نعرف من اعراض مثلا انه ولد ولا بنت
ماشي ياميرو هرش اهووووو
وانتي انكل انتي كمان يصحي بدري يصحيكي ليه الصبح
انتوا باباهاتكوا غريبه اوووي انا بيتصلوا بيا بعد صلاه الضهر اكون صحيت وساعات مااما تتصل تصحينا لحد ما قولتلها انا هصحي وانا اللي هكلمك
تستني شويه وتتصل علشان اكون صحيت ونفسها ومون عينها اصحي بدري زيهم تقولي بكره ابنك هيخليكي متنميش
حسه انها مش امي مش عارفه ليه نفسها اصحي بدري كده بتحب تعذبني اووووي
لا يادلوعه مش بيبان ومش شرط تبقي اعراض معينه
تستني كلها شهرين وتعرف وفي دكاتره بتعرف من الرابع مش الخامس وكله زي بعضه تسبيها علي ربنا
وان شاء الله خير وربنا يقومها بالسلامه يارب