دلوعة الغالى;10969460:
يابنااااااااااات سوال خارج عن الموضوع اختى قالتلى اسالهلكم
هى حامل بالشهر الثالث وعندها فضول جااااااااامد تعرف البيبى ولد ولا بنت حد بقى يعرف ازاى نعرف من اعراض مثلا انه ولد ولا بنت
لا بصى موضوع الاعراض و الكلام ده مش صححححححححححححححح خااااااااااااااالص
مش عارفة شكل بطنك عاملة ازاى و البيبي اتحرك امتى و الكلام ده
كله كله معايا حصل بالعكس تماما
قولى بقى لاختك تستنى شهرين و ربنا يديها اللى تتمناه يارب
و مين قالك بقى ان ده خارج الموضوع
ده صلب الموضوع
هههههههههههههههه