شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
P
دلوعة الغالى;10969460:
يابنااااااااااات سوال خارج عن الموضوع اختى قالتلى اسالهلكم

هى حامل بالشهر الثالث وعندها فضول جااااااااامد تعرف البيبى ولد ولا بنت حد بقى يعرف ازاى نعرف من اعراض مثلا انه ولد ولا بنت

لا بصى موضوع الاعراض و الكلام ده مش صححححححححححححححح خااااااااااااااالص
مش عارفة شكل بطنك عاملة ازاى و البيبي اتحرك امتى و الكلام ده
كله كله معايا حصل بالعكس تماما
قولى بقى لاختك تستنى شهرين و ربنا يديها اللى تتمناه يارب

و مين قالك بقى ان ده خارج الموضوع
ده صلب الموضوع
هههههههههههههههه
P
loveway;10969469:
ماشي ياميرو هرش اهووووو

وانتي انكل انتي كمان يصحي بدري يصحيكي ليه الصبح

انتوا باباهاتكوا غريبه اوووي انا بيتصلوا بيا بعد صلاه الضهر اكون صحيت وساعات مااما تتصل تصحينا لحد ما قولتلها انا هصحي وانا اللي هكلمك

تستني شويه وتتصل علشان اكون صحيت ونفسها ومون عينها اصحي بدري زيهم تقولي بكره ابنك هيخليكي متنميش

حسه انها مش امي مش عارفه ليه نفسها اصحي بدري كده بتحب تعذبني اووووي


ماهو كان بيصحينى 10-11 كده لما حس انى ببقى نايمة و قلت له كذا مرة نايمة نايمة
بقى يصحينى بعد الضهر و انا بردوووووووووووووو بكون لسه نايمة عاااااااااااااااااااا

loveway;10969481:
لا يادلوعه مش بيبان ومش شرط تبقي اعراض معينه
تستني كلها شهرين وتعرف وفي دكاتره بتعرف من الرابع مش الخامس وكله زي بعضه تسبيها علي ربنا

وان شاء الله خير وربنا يقومها بالسلامه يارب


تيشمااااااااااااااااااااااااااااام
l
احنا في الموضوع صحيح مش خارج الموضوع علي رايك ياميرو
د
Princess_miro;10969482:
لا بصى موضوع الاعراض و الكلام ده مش صححححححححححححححح خااااااااااااااالص
مش عارفة شكل بطنك عاملة ازاى و البيبي اتحرك امتى و الكلام ده
كله كله معايا حصل بالعكس تماما
قولى بقى لاختك تستنى شهرين و ربنا يديها اللى تتمناه يارب

و مين قالك بقى ان ده خارج الموضوع
ده صلب الموضوع
هههههههههههههههه


ههههههههههه فعلا ياميرو صلب الموضوع بما انكم ماشاء الله حوامل ربنا يارب يقومكم كلكم بالسلامة ويقر عنيكم باولادكم فعلا كلامك صح وكمان حمل كل واحدة بيبقى غير التانية

loveway;10969481:
لا يادلوعه مش بيبان ومش شرط تبقي اعراض معينه
تستني كلها شهرين وتعرف وفي دكاتره بتعرف من الرابع مش الخامس وكله زي بعضه تسبيها علي ربنا

وان شاء الله خير وربنا يقومها بالسلامه يارب

يارب ويقومك ياحبيبتى بالسلامة يارب فعلا الدكتور اللى متابعه اختى معه بيقول فى الشهر الخامس وكل اللى يجيبه ربنا كويس قوليلى هتجيبى ولد ولا بنت واخترتى الاسم ايه وميرو بردوا عرفتى البيبى ولد ولا بنت والاسم اللى اختارتيه

عقبالى ياررررررررررب ههههههه
l
كل الاباء بيحبوا يزعجونا معلش نعتبرهم زي اهلالينا بردو
P
بوسى جت اهى
P
انا لسه مش اخترنا الاسم بس ولد بإذن الله يا خوفى احسن يقلب ساعة الولادة
P
عروس ازيك يا بنت تعالى ارغى شوية
ماليش نفس انام مع انى تعبت
l
عقبالك ياقمر ان شاء الله

انا ان شاء الله ولد واخترت اسم ياسين ان شاء الله
l
عروس وبوسي جم الاتنين

يلا تعالوا بطلوا الصمت اللي انتوا فيه دة
B
انى اتنفس تحت الماااااااااااااء
انى اغرق اغرق اغرق
l
اهي جت بتغني مسطوله اهي عايزه تنام باين

حاسبي تغرقي يابوسي

عامله اية ؟
B
مكتئبة خلاااااااااااااااااااااااااص هطء ازيكو يا عيال
l
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏loveway+, ‏*عروس حبيبى*, ‏دلوعة الغالى


ايه ده بوسي وميرو مخفيين لابسين طقيه الاخفا ولااية؟
l
مكتابه ليه ياموزة خير

تصدقوا مبقتش كلمه غريبه كل الناس جالها اكتئاب طيب هيحصلنا ايه تاني بجد ربنا يستر
P
ههههههههههههههههههههههههه
بوسىىىىىىىىىى
join the club
يا حبيبتى
P
انا لابسة الطاقية من زماااااااااااااااااااااااااان
د
ياسين ماشاء الله اسم جميييييييل

عارفه ياميرو فعلا الدكاترة بتغلط انا مرات اخويا فى السعودية ولدت من 20 يوم وكل اما تعمل سونار يقولها بنت وهى نفسها فى ولد وزعلت لما ولدت الدكتورة بتقولها مبروك ولد زى القمر قالتلها لالالا دى بنت قالتلها والله ولد لما اخويا اتصل بيقول لماما والله مصدقناش
B
مكتئبة عشان زهقت من قاعدة البيت مبشوفش الشارع غير و انا راحة للدكتور حتى و انا فى البيت الدكتور قايللى انام على ضهرى مقمش غير للحمام و الضرورة القصوى بببببببببس لما جالى استبحس و مش طايقة نفسى بتخانق مع دبان وشى
l
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
X