CuTie KaTkOoTa;10968114:
عشان كده مكنتيش تحكيلهم عشان الاهل عمرهم ما بينسوا، حتي لو ان شاء الله ربنا اصلح الحال بينكم هايفضلوا اكيد يفكروكي كل شوية او يرمولك كلام ويبقوا متضايقين منه، بس هي فكرة كويسة عامة انك متقعديش لوحدك وكنتي عملتي كده من الاول ما ادام بيسيبك فترات كبيرة
كنا متفقين اصلا على كده من الاول و انا لما لقيته بيضايق قلت بلاش
انهردة بقولوا طيب انا هعمل بقى زى ما كنا متفقين و طول ما انت مش هنا انا هعد عند بابا قالى اعملى اللى انتى عايزاه و انا مش مسئول عن اى حاجة تحصلك و لا ليا دعوة بيكى
صوت العيون;10968117:
ميرو على فكره لما بشتكى بابا بيقولى نفس الكلام
الحمد لله
عندهم حق مش دى اختياراتنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟