شات بنات مصر لشهر محرم1431
P
02-01-2010 | 11:28 PM
بعد الخناقة و بعد ماجوزى نزل و كنت عمالة اعيط منهارة اتصلت ببابا و اهلى و قلت لهم انى مش عايزاه و يبعت اخويا ياخدنى من هنا علشان مش قادرة اكمل بقى بالطريقة دى
C
02-01-2010 | 11:28 PM
طيب تعالوا الفوازير، وانتي يا ميرو يمكن تفكي شوية هناك، انا بقي هناك وبشد في شعري وبصوت مع نفسي
P
02-01-2010 | 11:28 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 من الأعضاء و 0 من الزوار)Princess_miro*, CuTie KaTkOoTa, sweet_toota
مين متخفى غيري؟؟
مين متخفى غيري؟؟
s
02-01-2010 | 11:28 PM
ميروووو هدى نفسك يابنتى حرام عليكى اللى فى بطنك ذنبه اية و بعدين ضغطك غلط يعلى .. فى اية حصل لكل دة؟ ولو مش عايزة تحكى خلاص بس اعرفى انهم كلهم مش مقدرين اللى احنا فيه وانا امبارح بردو نايمة معيطة و خلاص بعديها لحد ما الفترة دى تعدى على خير و كمان صدقينى وقت مهتتصالحوا ان شاء الله مش هتفتكرى اى حاجة من دى بس اهلك هيشيله منه
C
02-01-2010 | 11:29 PM
Princess_miro;10967898:
بعد الخناقة و بعد ماجوزى نزل و كنت عمالة اعيط منهارة اتصلت ببابا و اهلى و قلت لهم انى مش عايزاه و يبعت اخويا ياخدنى من هنا علشان مش قادرة اكمل بقى بالطريقة دى
ليه بس يا ميرو توصليها لكده، استعيذي من الشيطان بس واهدي كده وروقي
s
02-01-2010 | 11:30 PM
فين اللينك؟
C
02-01-2010 | 11:31 PM
ص
02-01-2010 | 11:32 PM
لا اله الا الله
P
02-01-2010 | 11:36 PM
والله يا توتا انا عملت كده بس هو فعلا مش بينفع معاه اى طريقة خالص
بيفكر انه تنازل منى ان كل مرة بعديها و لما مش عديتها انهردة بقيت وحشة و عنيدة مع ان هو اللى غلطان
بصى هو المبدأ
انه كل لما نتخانق و يغلط فيا انا اللى اصالح فكان مستنى اعمل كده انهردة و انا مش عملت
فالخناقة كبرت
و قلت له زى ما ليك حقوق عليك واجبات فقالى هو ده اللى عندى
و مفيش غير كده و مش هغير معاملتى و كلام كتير من النوع ده و سابنى و انا منهارة و بعيط و نزل
و هو نازل بقوله هو ده اللى عندك؟؟ انا مراتك مش واحدة صاحبتك قام بصلى كده بقرف و يقولى لما تبقى تاعملينى على انك مراتى ابقى اشوف
كل ده علشان مش صالحته و هو اللى غلطان فيا و يقولى مانا جيتلك انهردة اهو كمان مش عايز ييجى اليوم الوحيد اللى بيجيه فى الاسبوع
و بعد ما نزل باعت يقولى انه مش هييجى خالص لاخر الشهر
بيفكر انه تنازل منى ان كل مرة بعديها و لما مش عديتها انهردة بقيت وحشة و عنيدة مع ان هو اللى غلطان
بصى هو المبدأ
انه كل لما نتخانق و يغلط فيا انا اللى اصالح فكان مستنى اعمل كده انهردة و انا مش عملت
فالخناقة كبرت
و قلت له زى ما ليك حقوق عليك واجبات فقالى هو ده اللى عندى
و مفيش غير كده و مش هغير معاملتى و كلام كتير من النوع ده و سابنى و انا منهارة و بعيط و نزل
و هو نازل بقوله هو ده اللى عندك؟؟ انا مراتك مش واحدة صاحبتك قام بصلى كده بقرف و يقولى لما تبقى تاعملينى على انك مراتى ابقى اشوف
كل ده علشان مش صالحته و هو اللى غلطان فيا و يقولى مانا جيتلك انهردة اهو كمان مش عايز ييجى اليوم الوحيد اللى بيجيه فى الاسبوع
و بعد ما نزل باعت يقولى انه مش هييجى خالص لاخر الشهر
P
02-01-2010 | 11:37 PM
لا اله الا الله الحليم الكريم لا اله الا الله العلى العظيم لا اله الا الله رب السماوات السبع ورب العرش العظيم
ياحى يا قيوم ... برحمتك استغيث اصلح لى شأنى كله ولا تكلنى الى نفسى طرفة عين
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن ..واعوذ بك من العجز والكسل .. واعوذ من الجبن والبخل ... واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال
هذا الدعاء ومنك الاجابه ياحي ياقيوم ......
ياحى يا قيوم ... برحمتك استغيث اصلح لى شأنى كله ولا تكلنى الى نفسى طرفة عين
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن ..واعوذ بك من العجز والكسل .. واعوذ من الجبن والبخل ... واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال
هذا الدعاء ومنك الاجابه ياحي ياقيوم ......
P
02-01-2010 | 11:40 PM
CuTie KaTkOoTa;10967891:
طبيعي عشان هو بيتأثر معاكي بنفسيتك، ومش حلو لينا كل شوية نزعل ونعيط، انا كنت بتضايق اوي وبخاف جدا لما بعمل كده كتير وماما نفسها بتقعد تزعقلي او تنبهني كتير من العصبية او الزعل في الحمل
طيب اعمل ايه :(
دلوقتى حاسة ان بطنى اتحجرت كده:060:
ص
02-01-2010 | 11:40 PM
ياحى يا قيوم ... برحمتك استغيث اصلح لى شأنى كله ولا تكلنى الى نفسى طرفة عين شبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ص
02-01-2010 | 11:41 PM
انسى وركزى معانا
وان شاء الله كل شئ هيتحل
استغفرى ربنا كتير بس واصبرى
وحاولى تغيرى مودك جواكى بهدوء وبس
وان شاء الله كل شئ هيتحل
استغفرى ربنا كتير بس واصبرى
وحاولى تغيرى مودك جواكى بهدوء وبس
C
02-01-2010 | 11:41 PM
Princess_miro;10968002:
طيب اعمل ايه :(
دلوقتى حاسة ان بطنى اتحجرت كده:060:
طيب شغلي قرآن واسمعيه انتي والبيبي وطبطبي علي بطنك وكلميه كمان بجد والله مش بهزر
s
02-01-2010 | 11:43 PM
ربنا يصلحلكوا الحال يارب بصى متفكريش فى حاجة دلوقتى غير صحتك و البيبي و اشربى عصير لو عندك و افردى ضهرك
ص
02-01-2010 | 11:43 PM
سورة البقره
P
02-01-2010 | 11:45 PM
انا تعبانة هروح اشرب حاجة دافية و اصحى الصبح اروح عند بابا مش عايزة اعد هنا بجد محبطة اوى
هو ده الرجل اللى انا حبيته؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا بيقولى انهردة هو احنا كنا نعرفه؟؟
مش ده اختيارك اللى اصريتى عليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو ده الرجل اللى انا حبيته؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا بيقولى انهردة هو احنا كنا نعرفه؟؟
مش ده اختيارك اللى اصريتى عليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
P
02-01-2010 | 11:46 PM
مش هنام دلوقتى مش هيجيلى نوم اصلا و هعد
افكر ف السرير
مش طالبه خالص
افكر ف السرير
مش طالبه خالص
C
02-01-2010 | 11:51 PM
Princess_miro;10968061:
انا تعبانة هروح اشرب حاجة دافية و اصحى الصبح اروح عند بابا مش عايزة اعد هنا بجد محبطة اوى
هو ده الرجل اللى انا حبيته؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا بيقولى انهردة هو احنا كنا نعرفه؟؟
مش ده اختيارك اللى اصريتى عليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشان كده مكنتيش تحكيلهم عشان الاهل عمرهم ما بينسوا، حتي لو ان شاء الله ربنا اصلح الحال بينكم هايفضلوا اكيد يفكروكي كل شوية او يرمولك كلام ويبقوا متضايقين منه، بس هي فكرة كويسة عامة انك متقعديش لوحدك وكنتي عملتي كده من الاول ما ادام بيسيبك فترات كبيرة
ص
02-01-2010 | 11:51 PM
ميرو على فكره لما بشتكى بابا بيقولى نفس الكلام
الحمد لله
الحمد لله