شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ص
الحمد لله
ازيك انتى يا جميله
ح
طووول اليوم قاعده لوحدى لما كرهت الدنيا ومش عارفه اكل حاجه بقيت فى تعب اكتر انى بفكر اكل ايه مش عارفه اعمل ايه مش عارفه افطر ايييه بفطر برتقاله وعجوه كل يوم بس مش عارفه اكل جبن ولا حاجه كل ما اكلها برجع اى منتجات البان ولا بيض ولا لحوم ولا فراخ كل ده مش باكله ومجرد اسمه بيخلينى ارجع ومش عارفه اعمل ايه
s
انا كمان مخنوقه اوي وعاوزه اعييييييييييييييييييييييييييييييييييييييط
s
بس انا عايزة حاجة نضيفة عشان صاحبتى جابت من الرخاص دول مسك فى صدرها و مكنش راضى يطلع و زرقه و كان مؤلم اوى فخوفت استرخص
d
انا كان نفسي اعمل سبوع او عقيقة و اعزم الناس و كده بس لو في الكويت اتوقع انه مش هينفع عشان هيبقى الناس اغلبها مسافرة في الوقت ده

و جوزي بيقولي ان شاء الله لما البيبي يكون شد عوده شوية كده نبقى ننزل مصر بالسيارة ايه رأيكو بيقولي على شهر 4 او 5 كده و بيني و بينكو انا بقول اننا اولى بكل قرش هننزل مصر نصرف كل حاجة ليه معانا و هنبقى محتاجين مصاريف فوق المصاريف و انا كده كده لو ولدت في هولد ان شاء الله في المنصورة عند اهلي و مش هقدر اركب طيارة طبعا و انا في التاسع او كده ان شاء الله صح
د
حبيبه معلش همه اول 3 شهور كده انا كرهت فيهم نفسي ونزلت مصر ورجعت الحمد لله كويسه معلش الصبر جميله حبه كده وكله هيبقي تمام
ص
ان شاء الله
ايمى ابقى ورينا صورة عبد الله ماشى
د
خلاص ابقي جيبي ده تحفه ومش مولم خالص
ا
واخبار المزاج ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ح
خلااص يا دندن طالما اهلك ومامتك هتكون معاكى يبقى خلااص انا هنزل مصر لانى مش معاى اى حد هنا ولا مامتى ولا اى حاجه وطبعا مش هجيب حماتى ومامتى كمان مش هينفع تيجى لان اختى كمان هتولد يعدى بشويه ده غير انا اصلا طهقت من هنا وعاوزه انزل اتخنقت جددددا انا عمرى ما قعدت لوحدى كل ده والخنقه دى بجد ده روزززززززززززى كان عندها حق فى الخنقه اللى كانت فيها وانها عاوزه تنزل مصر على الله تولد بالسلامه ان شاء الله الله يمسيها بالخير
د
يشد نفسه بس شويه يا مورو واصوره ان شاء الله
s
خلاص يا دندونة طالما كدة يبقى خليكى هناك افضل بس خليكى مع الدكتور الشاطر دة حتى لو غالى شوية
ص
ان شاء الله يا جميله
ربنا يخليهولك يارب يارب يارب
د
اللهم امين يا مورو وعقبالك كده انتي وكل البنات يارب
ا
حبيبه مادو;10972629:
طووول اليوم قاعده لوحدى لما كرهت الدنيا ومش عارفه اكل حاجه بقيت فى تعب اكتر انى بفكر اكل ايه مش عارفه اعمل ايه مش عارفه افطر ايييه بفطر برتقاله وعجوه كل يوم بس مش عارفه اكل جبن ولا حاجه كل ما اكلها برجع اى منتجات البان ولا بيض ولا لحوم ولا فراخ كل ده مش باكله ومجرد اسمه بيخلينى ارجع ومش عارفه اعمل ايه

لا يا جميل روقي كده وعلى فكرة ده الطبيعي لان هرمونات الحمل بيبقي فيها تقلبات وكده والمزاج بيبقي وحش معلش استحملي وربنا يكملك على الف خير يا قمر:083:
ا
دموع اشتياقي;10972658:
يشد نفسه بس شويه يا مورو واصوره ان شاء الله

ربنا يخليهولك وتشوفيه عريس:013:
د
مرسي يا نسمه يا جميل اللهم امين يارب
ص
يارب يارب يارب
ح
مرسى يا نسمه

هعمل ايه يا ايماااان بجد اتخنقت اوووى حتى مش لاقيه حد اكلمه وجوزى طول النهار فى الشغل وانا قاعده لوحدى فى الاوضه دى مش بتحرك منها بيجيلى اكتئاب اكتر لما اطلع بره بحس بالوحده وحاجه بجد مش قادره استحملها خااااااااالص

ممكن تقولولى ممكن اكل ايه حاجه حلوه ومش تقيله عليا وتكون مناسبه فى الحمل بتاعى العنيييييييف جدا ده من كل ناحيه

يعنى افطر ايه
واتغدى ايه
واتعشى ايه؟؟
ح
ايه يا لولا ده انتى لسه ههههههههه مرحبا بكم فى الشهر التانى من اجمل شهور الحملل ههههههههههه
X