شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
d
طيب و رأي الباقي هقوم عليكو لو مردتويش عليا الباقي
s
ممممممممممممم يعني من التاني للتالت ياقلبي لا تحزن
خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
بنات تلاجتي مش شغاله التلاجه نوعها كريازي 14 قدم نوفروست
الفريزر شغال كويس والكابينه بتنور عادي لكن مش بتشتغل وبقالها كام يوم انا لاحظت من الاكل لما عفن وطبعا ريحتها بشعه فصلتها وشغلتها مليون مره مفيش فايده وخدمه العملا زيي الزفت اتصرف ازاي
ا
:029:
d
مظبوط اللحمة النية سواء لانشون بسطرمة سجق او رنجة و فسيخ ابعدوا عنها خالص عشان لا قدر الله ممكن بتجيب حاجات مش حلوة للبيبي
د
انا كلت الحمد لله في الحمل مرتين رنجه ومحصلش حاجه وفي بودي كنت هاريه نفسي فسيخ بس الحمد لله محصلش حاجه خلي بالكم انتم بقي
ا
خلي جوزك يجيب حد من بتوع الصيانه اي حد ممكن يصلحها لان التلاجه مهممممهمتقلقيش وقولي لجوزك يجيب حدومعتيش تفصليها وتشغليها
ح
معقوله الرنجه فيها حاجه ده انا بسخنها على النار جامد وبجيبها واحده بواحده مغلفه وغاليه يعنى فيها حاجه علىا او على البيبى هو انا ناقصه
د
معرفش يا حبيبه والله بس انا كنت باكل منها ومحصليش حاجه
s
بجد مخنوقه اوي من حوار التلاجه
d
كلنا بنعمل الرنجة كده يا مها بس ده خطر على الحمل خصوصا
s
طيب والتونه
ا
محدش رد عليا يا بنات في موضوع التزكرة ليييييييييييييييييييييييييييييه:056::056:
B
بيتهيالى التونة عادى انا بكلها عادى مع انى سمعت حوارات عن نسبة الزئبق فيها بس طنشت اصلها بتنفعنى لما اكون مش قادرة اعمل اكل
نسمه انا مسمعتش حاجة عن الموضوع ده
ا
التونه انا كلتها وعادي مسمعتش عنها حاااجه
ا
مرسي يا بسبوستي
s
مسمعتش عنها يانسمه والله
ا
محدش منكو يا بنات نازل مصر قريب يولد هناك انا هنزل على شهر اربعه بازن الله
ا
ومحتارة وانا نازله اجيب لماما ايه وحماتي لان عيد الام هيكون قريب من نزولي ايه رايكو يا قمرات اجيب ايه ومش عاوزة اجيب حاجتين متشابهين وده كمان اول عيد ام بعد الجواز
ا
:G:ها ايه رايكو؟
d
يا جماعة التونة خطر جدا اولا لأنها معلبة و ثانيا و ده الاهم نسبة الزئبق فيها عالية جدااااااااااااااااااا اوعوا بجد لا قدر الله ممكن النسبة دي تعمل تسمم حمل
X