شات بنات مصر لشهر محرم1431
&
04-01-2010 | 09:06 PM
والله ياحبيبتى زيك بالظبط وقعدت تعيط يومها وخايفه الدكتور قالها السونار بيقولى بطنك زى الفل بس اتغزى كويس عشان البيبى التانى وولدت امبارح بنوته زى القمر عقبالك وماعملهاش اى حاجه خالص متخافيش والله انا مش بكدب عليكى عشان ماتقلقيش بس كلى كويس عشان البيبى التانى
ع
04-01-2010 | 09:08 PM
ربنا يقومكوا بالسلامة يااارب
&
04-01-2010 | 09:08 PM
حاضر يامورو جزاكى الله خيرا غصب عنى.ان شاء الله بس انتى بتقوليلى انا جميله ولا مين
انا بخير الحمدلله يالوتس
انا بخير الحمدلله يالوتس
ع
04-01-2010 | 09:12 PM
فكوا كده شووية مش كل حاجة تاخدوها علي اعصابكوا وحرق دم ده مش حلو
&
04-01-2010 | 09:15 PM
يارب يالوتس كان فيه واحده اسمها دونا المفروض ولدت محدش يعلرف هيا عامله ايه؟
امال انا اعمل ايه دنا مش بنام هروح اركب اللولب وخايفه موووت واترددت كتير واستخرت ومافيش فايده
محتاره والحبوب بتبوظ الرمونات وشغلانه؟
امال انا اعمل ايه دنا مش بنام هروح اركب اللولب وخايفه موووت واترددت كتير واستخرت ومافيش فايده
محتاره والحبوب بتبوظ الرمونات وشغلانه؟
P
04-01-2010 | 09:17 PM
صوت العيون;10984465:
السونار بيعرف وقت الحمل اكتر من حسبتك يا دندون
ومتشغليش بالك الحمد لله ان فى حمل وخلاص
واصبرى معلشى لحد 20 اسبوع واعملى سونار رباعى او ثلاثى
بس قومى لى ركعتين واحمدى ربنا والى فيه خير ان شاء اللع ربنا يكتبهولك يارب يارب يارب
:thumbs_up:
دموع الملائكه;10984461:
ههههه لاكلى وماتزعليش فاكرااانى انا اللى كنت فى تجمع الحوامل .ربنا يفك كربك ويديم عليكى بالحب والسعاده ويجعلك القبول باذنه.كلنا مهمومين بس تجمعكم والله هوا اللى بيخفف علينا.روقى :093:وكلى واشربى كابتشينو ومزاجك هيبقى حلو ان شاءالله
ربنا يكرمك يا حبيبتى و طبعا فاكراكى مش لحقت انسى
علي خطي الحبيب;10984608:
فكوا كده شووية مش كل حاجة تاخدوها علي اعصابكوا وحرق دم ده مش حلو
غصب عننا اكيد
P
04-01-2010 | 09:18 PM
بنات انا كلمت اخت دودى كات و هى لسه مش دخلت بس بيجهزوها علشان تدخل دلوقتى بإذن الله ادعولها
ا
04-01-2010 | 09:21 PM
منوريين الشات ياحوامل ويارب تقوموا بالسلامة كلكم ويفكوا ضيقتكم ويفرحكم بشوفه اطفالكم بين ايديكم
P
04-01-2010 | 09:21 PM
نمتوا تانىىىىىىىىىىىىىىىىى
P
04-01-2010 | 09:25 PM
الحب هو الحياة;10984708:
منوريين الشات ياحوامل ويارب تقوموا بالسلامة كلكم ويفكوا ضيقتكم ويفرحكم بشوفه اطفالكم بين ايديكم
ربنا يكرمك يا قمر
ف
04-01-2010 | 09:34 PM
Princess_miro;10984671:
بنات انا كلمت اخت دودى كات و هى لسه مش دخلت بس بيجهزوها علشان تدخل دلوقتى بإذن الله ادعولها
ربنا يقومها ياااااااارب بالسلامه
ع
04-01-2010 | 09:44 PM
s
04-01-2010 | 09:50 PM
ميرو اطلبى دليفرى
s
04-01-2010 | 09:52 PM
ربنا يطمنا عليكى يا دودى يااااارب هى بتولد فى مستشفى اية يا ميرو؟؟؟؟
P
04-01-2010 | 09:59 PM
مستشفى فى مكرم عبيد بس اتأخرت علشان الدكتورة كان عندها قبلها حالة مستعجلة
&
04-01-2010 | 10:01 PM
Princess_miro;10984671:
بنات انا كلمت اخت دودى كات و هى لسه مش دخلت بس بيجهزوها علشان تدخل دلوقتى بإذن الله ادعولها
اسال الله ان يجعلها ساعه ميسره
ويتم عليها بالعافيه هيا وجميع الاخوات
&
04-01-2010 | 10:05 PM
مكرم عبيد؟؟؟؟؟؟؟ دا فين فى السعوديه ولا القاهره يابنات؟
s
04-01-2010 | 10:06 PM
مكرم عبيد فى مدينة نصر
&
04-01-2010 | 10:14 PM
هههههه سبحان الله انا والده فى مستشفى عبيدفى السعويه
ربنا معاها.ياريت يابنات لماتطمنو عليها طمنونا
ربنا معاها.ياريت يابنات لماتطمنو عليها طمنونا
P
04-01-2010 | 10:18 PM
ههههههههههه
مكرم عبيد فى القاهرة
انتى عايشة فين؟
مكرم عبيد فى القاهرة
انتى عايشة فين؟