شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
z
معلِش يادندونه قدر الله وماِِشاء فعل

احمدي ربك على ان انعم عليكي بحمل جنين ومش مهم واحد او اتنين المهم انك تولدي طفل سليم
&
ههههههههههههه,ايوا عرفتها لا انا فى الرياض بس انا من المنصورة ولياقرايب قليلين فى القاهره
عرفتها بس اعرف اللى مشهورة اوى البدراوى اهو كله واحد ربنا يقومها بالسلامه
P
البدراوى دى فى المعادى مش مشهورة اوى كده يعنى
انما مكرم عبيد ده شارع مشهور يا بنتى

ما علينا
مفيش حد بيتكلم ليييييييييييييييييييه
z
انا زهقانه ومفيِش حد هنا
z
عارفين انا تقريبا نسيت الكلام بجد عِشان مِش بتكلم جوزي جه من الِشغل ولاعبرني قلي ازيك حضريلي الاكل خلص ونزل وانا زي الكلبه هنا بالبيت
P
ههههههههههههههه
معلشى يا زوزو يا حبيبتى احمدى ربنا انه بييجى انا بقى جوزى بيبقى عنده فرصة ييجى و مش بييجى اصلا غير عشان الماتشات
z
ليه ياميرو جوزك بيروح فين
s
انا بقى جوزى حياته مفيهاش غير شغله ثم الجيمز بجد نفسى اسمع صوته انا حاسة انى بقالى كتتييييييييييير مسمعتوش
&
zozokah;10985534:
عارفين انا تقريبا نسيت الكلام بجد عِشان مِش بتكلم جوزي جه من الِشغل ولاعبرني قلي ازيك حضريلي الاكل خلص ونزل وانا زي الكلبه هنا بالبيت

ليه ياحبيبتى تقولى كده انتى مش كلبوبه ولاحاجه تلاقيه مشغول او حاجه شغلاه.ماتزعليش كلهم كده؟وابحثى عن السبب ؟يمكن زعلان منك ؟صالحيه برساله ؟ولو مش زعلان ؟عاتبيه برده برساله.ههههههه.اه والله
وماتزعلش ياقمر احنا معاكى اهو
z
ههههههههههههههه طلعنا كلنا بالهوى سوى
P
فى شغله و بس يا زوزو
فى محافظة تانية
و مش بييجى غير يوم الاجازة مع انه يقدر ييجي ان شا الله يوم كمان بعد الشغل لكن مش بييجى غير لما يكون فى ماتش مهم او عايز يخرج مشوار مع اصحابه
انما انا ماليش غير يوم الاجازة بس
&
sweet_toota;10985650:
انا بقى جوزى حياته مفيهاش غير شغله ثم الجيمز بجد نفسى اسمع صوته انا حاسة انى بقالى كتتييييييييييير مسمعتوش

ههههههههه.انازيك ياتوتا بالظبط,طب ماتكلميه الوقتى وتقوليله كده هيتبسط اوى والله .انابعمل كده وهييجى يقعدمعاكى
P
و دى خناقتنا الحالية
z
انا زهقت من تصرفاته
z
انا جوزي سايبني ومع صحابه ويما يرجع حيعمل شاي زي كل يوم ويقعد بالبلكونه
&
zozokah;10985711:
انا جوزي سايبني ومع صحابه ويما يرجع حيعمل شاي زي كل يوم ويقعد بالبلكونه
يعنى هوا كدا من غير سبب يازوزوولا ايه؟ماتعاتبيه يمكن زعلان ؟اكيد فيه سبب
s
انا كل ما اعاتبه يقلى الجيمز بتخلينى افك من قرف الشغل اقله طب انا افك عنك يقلى ما تسيبينى اعمل الحاجة اللى بتبسطني و بسيبه براحته و مبيزهقش
&
Princess_miro;10985695:
و دى خناقتنا الحالية

بصى ياميرو معظم الرجاله بيحبو يعيشوا حياتهم بس الماتشات ومش مهم اى حاجه تانيه بس انتى حاولى تشغليه فى الحاجه اللى يحبها يعنى هاتو لب وسودانى وقزقزوا مع بعض جمب الماتش وهاتك ياكلام وياضحك وروقى عليه وهواجمب الماتش هيفتح معاكى اى حوار وماتتخانقيش معاه عشان كدا احسن هوا بيحب كدا فمستحيل تغيري طبعه لكن حاولى تتكيفى على طبعه
z
بحاول اتكلم معاه مبيدنيش فرصه ويئما يرد بقرف زهقني بعيشتي
P
يا بنتى والله كويس انه موجود
انا امبارح وقعت على السلم و انا لوحدى و اغم عليا و بالصدفة البواب كان طالع هو اللى شالنى دخلنى جوا هو و الصيدلى و بردو متصلش يشوف فيا ايه
X