تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
m

CuTie KaTkOoTa;10641926:

الله العرسان زادت عليها اهو، انا موافقة وهايبقي فيها خيانة لما ميكو تيجي :D:D
بصي احنا نسيب العيال يقرروا مصيرهم لما يكبروا ونشوف هيختاروا مين، بس لو كده بقي لازم تقعد جنبي هنا في القاهرة ماليش دعوة مقدرش اسيبها تبعد عني :D:D



لا خليكي في ميكو انا ولادي ما يسيبونيش شوفتي حما شاطرة من اولها وبعدين بيتوع القاهرة دول ياي ناس مش حلوين مش عندهم بحر:D:D:D شوفتي بقى اتعديت من الجزاير و حنعمل تعصب هنا :D:D
m
هههههههههههههههههههههههههههههه
شغل الحموات اشتغل يا كتكوت
هتشترطى تقعدى البنت جمبك و لا ايه ههههههههههههههه
m
miramiro;10641923:
ميرسى يا توتا على اللينك
بس للاسف مش اتفتح عندى
جايز علشان لسه مش قبلوا عضويتى فى الجروب :confused::confused::confused:


انت ناوية تعملي فستان فرح تاني:D:D
C
whiteoff;10641939:
لا خليكي في ميكو انا ولادي ما يسيبونيش شوفتي حما شاطرة من اولها وبعدين بيتوع القاهرة دول ياي ناس مش حلوين مش عندهم بحر:D:D:D شوفتي بقى اتعديت من الجزاير و حنعمل تعصب هنا :D:D


عندنا النيل :D:D ماله كورنيش النيل تحفة بالليل والبيئة تشتغل بقي والتجمعات.
C
miramiro;10641946:
هههههههههههههههههههههههههههههه
شغل الحموات اشتغل يا كتكوت
هتشترطى تقعدى البنت جمبك و لا ايه ههههههههههههههه


اه طبعا اومال ابقي تعبانة فيها 9 شهور حمل وعذاب وولادة وبعدها كمان ما خفي كان اعظم والام الي سهرت وربت بقي والكلام بتاع الاغاني ده كله وافرت فيها كده بسهولة :D:D:D
m
امال اللينك مش اتفتح معايا ليه يا ترى

انا صورى بتاعتك البوم الفرح مش عارفه هوريهالكم ازى
بصوا انا هبقى اصورها بالموبيل ان شاء الله و اوريهالكم بس لما اجى من القاهره المره الجايه ان شاء الله علشان نسيت الريدر فى شقتى و كابل الموبيل مش عارفه اختفى فيييييييييين
m

CuTie KaTkOoTa;10641947:

عندنا النيل :D:D ماله كورنيش النيل تحفة بالليل والبيئة تشتغل بقي والتجمعات.


تحفة دي:D:D بس بصراحة انا بحب الحياة في القاهرة بس مش بحب زحمتها
(
قطة ازيك يا قمر اخبارك اية

ماشاء الله قاعدين توزعوا العرايس شمال ويمين وناسين ان فى بنوتات مولودة قبل جودى ولارا لالالا معلش هما يصبروا للجيل التانى ههههههههههههههههههه امال بناتنا تبوبر
m
هي هدى داخلة ومش بتتكلم ليه دي اثار لولي ولا ايه ؟
C
whiteoff;10641951:
تحفة دي:D:D بس بصراحة انا بحب الحياة في القاهرة بس مش بحب زحمتها


وانا بحب اسكندرية اوي بقي بس مشكلتها ان خروجاتها قليلة مش زي هنا وكمان مقدرش اقعد اقامة كاملة فيها بحس بالغربة، عشان التعود مش اكتر وعشان طبعا مش هايبقي عندي حد هناك اعرفه.
m
هههههههههههههههه
لا يا توتا هو فستان فرح واحد بس بتاع العمر ان شاء الله
و صحيح غلبنى يوم الفرح و زهقنى و ضايقنى و كل حاجه بس لن اتنازل عنه
C
kato;10641957:
قطة ازيك يا قمر اخبارك اية

ماشاء الله قاعدين توزعوا العرايس شمال ويمين وناسين ان فى بنوتات مولودة قبل جودى ولارا لالالا معلش هما يصبروا للجيل التانى ههههههههههههههههههه امال بناتنا تبوبر

لا يا كاتو طبعا ميقدروش، بس المشكلة ان بنتك جاية بدري اوي عن الولاد، هايبقي الفرق كبير بينهم غير بناتنا احنا هايبقي يادوبك شهور بسيطة، ولو اني مش شايفة اي مشكلة فيها خالص حتي لو سنة يعني ايه اللي فيها في الزمن ده، المهم الحب والتفاهم وانه يكون عقله رزين وكويس ومش عيل :D:D

whiteoff;10641958:
هي هدى داخلة ومش بتتكلم ليه دي اثار لولي ولا ايه ؟

يمكن بتقرا القديم.
m
kato;10641957:
قطة ازيك يا قمر اخبارك اية

ماشاء الله قاعدين توزعوا العرايس شمال ويمين وناسين ان فى بنوتات مولودة قبل جودى ولارا لالالا معلش هما يصبروا للجيل التانى ههههههههههههههههههه امال بناتنا تبوبر


خلاص يا كاتو حجوزوا بنتك بس يقعد جمبي هتا اه اللي اوله شرط اخره نووووووووور :wink:
m
انا اختلف معاكى يا كتكوته
انا بعششششششق اسكندريه وخصوصا فى الشتاااااا
يالهوى على االجمالللل
انا تقريبا لازم كل صيف وكل شتا اسافر الكس بالشهر مثلا
انا بعششششششششششقها اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

انا نفسى اصلا اعيش هنااك
:) كفايه البحررررررر
m
ههههههههههه
اكتكوت شكلك هتبقى حماه صعبه
عايزه انبه ميكو بقى على الموضوع ده:tongue::tongue::tongue:

و بعدين انتم كده مش بقيتم حموات
انتم هتعملوا ازمه فى العلاقات السياسيه بين القاهره و الاسكندرية :D:D
m

CuTie KaTkOoTa;10641966:

لا يا كاتو طبعا ميقدروش، بس المشكلة ان بنتك جاية بدري اوي عن الولاد، هايبقي الفرق كبير بينهم غير بناتنا احنا هايبقي يادوبك شهور بسيطة، ولو اني مش شايفة اي مشكلة فيها خالص حتي لو سنة يعني ايه اللي فيها في الزمن ده، المهم الحب والتفاهم وانه يكون عقله رزين وكويس ومش عيل :D:D


يمكن بتقرا القديم.



يبقى ابني ما ينفعش عشان حيبقى عيل :D

قوليلي هي جودي كانت بتضحك لما شوفتيها ولا بتعمل ايه:wink: احكيلي:wink:
C
صحيح يا توتا كان ليا تعليق علي مدة الحمل بتاعة السونار، احنا كلنا تقريبا السونار حسبلنا اسبوع زيادة عن اللي احنا حاسبينه، بس اخر مرة رحت سألت الدكتور، وقاللي سيبك منه ده كلام فاضي انتي الاصح وتبقي عارفة كويس حملك اد ايه، وسألني علي البيريود وقاللي انتي الصح، لأن السونار بياخد بوزن البيبي وحاجات تقريبية كلها لكن مش حسبة تمام 100 % يعني.
m
miramiro;10641971:
ههههههههههه
اكتكوت شكلك هتبقى حماه صعبه
عايزه انبه ميكو بقى على الموضوع ده:tongue::tongue::tongue:

و بعدين انتم كده مش بقيتم حموات
انتم هتعملوا ازمه فى العلاقات السياسيه بين القاهره و الاسكندرية :D:D



بالظبط و ناخد رهاين كمان و نعمل فيلم :D
(
ماشى يا توتا يقعدوا جمبك معاكى مش مهم عشان انا افوق ههههههههههههههههههه

مش مهم يا كتكوتة فرق شهور سنين المهم البيت تتجوز ودى فرصة تلحق القطر ههههههههه احسن ماتفضل واقفة فى المحطة
m

CuTie KaTkOoTa;10641974:

صحيح يا توتا كان ليا تعليق علي مدة الحمل بتاعة السونار، احنا كلنا تقريبا السونار حسبلنا اسبوع زيادة عن اللي احنا حاسبينه، بس اخر مرة رحت سألت الدكتور، وقاللي سيبك منه ده كلام فاضي انتي الاصح وتبقي عارفة كويس حملك اد ايه، وسألني علي البيريود وقاللي انتي الصح، لأن السونار بياخد بوزن البيبي وحاجات تقريبية كلها لكن مش حسبة تمام 100 % يعني.


ريحتيني دا ان كنت حتجن:eek: ازاي احمل و يوميها بليل تيجي البيريود:eek:
X