CuTie KaTkOoTa;10641926:
الله العرسان زادت عليها اهو، انا موافقة وهايبقي فيها خيانة لما ميكو تيجي :D:D
بصي احنا نسيب العيال يقرروا مصيرهم لما يكبروا ونشوف هيختاروا مين، بس لو كده بقي لازم تقعد جنبي هنا في القاهرة ماليش دعوة مقدرش اسيبها تبعد عني :D:D
لا خليكي في ميكو انا ولادي ما يسيبونيش شوفتي حما شاطرة من اولها وبعدين بيتوع القاهرة دول ياي ناس مش حلوين مش عندهم بحر:D:D:D شوفتي بقى اتعديت من الجزاير و حنعمل تعصب هنا :D:D