تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
ق
17-11-2009 | 04:26 AM
وانتي من اهله يا ميرا يا قمر وانتي بتنامي استغفري ربنا كده كتير لغايه متنامي واطلبي من ربنا اللي انتي بتتمنيه صدقيني الاستغفار ده يااااااااااااااااه كنز بجد حقيقي كل اللي بتتمنيه من الله ان شاء الله هيتحقق بس انتي واظبي بسيد الاستغفار وربنا معاكي وتصبحي علي كل خير يا قمر
C
17-11-2009 | 04:26 AM
mashimaro16;10642005:
احنا اصلا شقتنا فى الساحل :D انتى بتهربى على فين اعترفى يالا يابنت :D
كتكوته انتى عملتى الثرى دى فين ؟ وبكام؟ وايه الهدف اصلا منه ؟
ومتعرفيش مكان فيه دكتوره ست؟انا مش قادره على موضوع راجل ده خالللللللص
عملته في مركز مصر للأشعة ب 250 بس طبعا تبع التأمين بتاعي، وانا اللي طلبت منالدكتورة بصراحة هي مكنتش شايفة ان له لزوم عشان مفيش حاجة تستدعي، وفي مستشفي كيلوباترا في بنات هناك، بس ده اللي اعرفه انهم بنات، بس قلتلها اروح هناك قالتلي لا انا عايزة حد متخصص ويدينا فايدة كويسة مش مجرد شوية بنات متدربين او تمريض او كلام فاضي حاجة زي كده يعني.
m
17-11-2009 | 04:27 AM
mashimaro16;10642030:
بتكسف اوىىىىىىىىىىىىى يا وايت بجد موووووووووووووووووووووووووووت
فبجد مش قادره خالص انا عارفه انه اصلا بطن يعنى مش حاجه تانيه بس برده مش قااااااااااااااااادرررررررررررررره خالصص
انا فى سلفر بيتش :) ياويلكم بيكى
انا اسمي توتا يا جميل
وعادي مش تنكسفي لانه هو مش بيبص عليكي اصلا انا كنت عاملة زيك بس بصراحة وقعنت في كام دكتورة بطيخة فقاطعت الستات:D
ق
17-11-2009 | 04:31 AM
توتا انتي كده (y) بلا دكاتره ستات بلاقرف انا كنت هموت علي ايد دكتوره والله وقال ايه زماله اميريكه ومعرفش ايه لا الا الستات وبالذات في المجال د بجد خايبين ماله الدكتور والله بيكونوا محترمين اه في ناس مش اوكي بس انتي اعملي تحريات عنه فيها ايه حقك لانه بصراحه امان ومش مهملين زي الست بتكون بتفكر في خاطيبها ولا جوزها ولا اولادها ولا ممكن تغير منك لمجرد انها مش متجوزه بجد مينفعوش في النسا والولاده خالص
C
17-11-2009 | 04:34 AM
mashimaro16;10642005:
احنا اصلا شقتنا فى الساحل :D انتى بتهربى على فين اعترفى يالا يابنت :D
كتكوته انتى عملتى الثرى دى فين ؟ وبكام؟ وايه الهدف اصلا منه ؟
ومتعرفيش مكان فيه دكتوره ست؟انا مش قادره على موضوع راجل ده خالللللللص
اه ونسيت اقولك انه بيتعمل عشان يبين اي عيوب او تشوهات ده الغرض الحقيقي منه، وسمعت كتير انه كتره غلط، يعني ان شاء الله مش هعمله تاني هي المرة دي وبس، وكمان بصراحة بيبين اكتر بكتير من العادي وانا كنت عايزة اعرف نوع البيبي وكمان كان عندي فضول اشوف شكله عال ازاي وهو مجسم وواضح اكتر كده، وكنت عاملة زيك كده، بس مش عارفة اتجرأت ازاي وعملت عند راجل بس المشكلة ان اغلبهم كده مادام مراكز خارجية، بس اللي بيخليني اسكت عشان البطن بس وجوزي جنبي وكمان مش بيكشف ولا يحط ايده ده مجرد باصص قدامه علي الشاشة وماسك الجهاز وشغال به من غير ما يلمسني فعشان كده الواحد بيبقي هادي، وزي ما قلتلك كيلوباترا فيها بنات، بس اتصلي بيهم بردو قبلها، عشان لما رحت قالولي ان لازم يبقي معايا تحويل من الدكتورة مادام 3d ومش عارفة ليه يعني ولا هي اللي حمارة، اصلي طلبت قبلها في الفون وسألتهم ينفع من نفسي عادي، قالتلي اه فيمكن بقي مفهمتش واتفكرت انه العادي مش ال 3d
miramiro;10642022:
ربنا يجمعنا يارب دايما و مش يفرقنا يارب يا كتكوت
و بجد لازم نحافظ كلنا على صداقتنا ببعض يا جماعه و الدنيا متنسناش بعض
يارب يا مرمورة ان شاء الله.
C
17-11-2009 | 04:36 AM
يلا تصبحوا علي خير انا كمان اشوفكم بكرة ان شاء الله
m
17-11-2009 | 04:37 AM
كله نام ولا ابه
m
17-11-2009 | 04:39 AM
وانت من اهله يا كتكوتة تصبحوا على خير انا كمان حنام
m
17-11-2009 | 04:40 AM
تصبحوا على خير
m
17-11-2009 | 04:41 AM
(y)(y)
(y)
قطة اخر الليل;10642058:
توتا انتي كده (y) بلا دكاتره ستات بلاقرف انا كنت هموت علي ايد دكتوره والله وقال ايه زماله اميريكه ومعرفش ايه لا الا الستات وبالذات في المجال د بجد خايبين ماله الدكتور والله بيكونوا محترمين اه في ناس مش اوكي بس انتي اعملي تحريات عنه فيها ايه حقك لانه بصراحه امان ومش مهملين زي الست بتكون بتفكر في خاطيبها ولا جوزها ولا اولادها ولا ممكن تغير منك لمجرد انها مش متجوزه بجد مينفعوش في النسا والولاده خالص
(y)
ع
17-11-2009 | 06:28 AM
نمتوا
d
17-11-2009 | 10:04 AM
صباح الخيييييييييير
ق
17-11-2009 | 10:16 AM
صباح الخيييييييير
ق
17-11-2009 | 10:25 AM
قطة اخر الليل;10642058:
توتا انتي كده (y) بلا دكاتره ستات بلاقرف انا كنت هموت علي ايد دكتوره والله وقال ايه زماله اميريكه ومعرفش ايه لا الا الستات وبالذات في المجال د بجد خايبين ماله الدكتور والله بيكونوا محترمين اه في ناس مش اوكي بس انتي اعملي تحريات عنه فيها ايه حقك لانه بصراحه امان ومش مهملين زي الست بتكون بتفكر في خاطيبها ولا جوزها ولا اولادها ولا ممكن تغير منك لمجرد انها مش متجوزه بجد مينفعوش في النسا والولاده خالص
الكلام ده غلط
وياريت ماتعمميش عشان ماحدش يسمع كلامك وتاخدى انتى ذنبه
لانه شرعًا لا يجوز للمرأة انها تروح لدكتور راجل وتكشف عنده عورتها وخصوصا العورة المغلظة الا اذا تعذر عليها انها تلاقى دكتورة ست كويسة سواء مسلمة أو مسيحية او حتى غير مؤمنة .. وفى الزمن اللى احنا فيه ده فى دكاترة ستات كتير كويسين .. حتى لو هتعملى مشوار طويل شوية عشان توصليلها مش مشكلة المهم تبقى بتعملى الصح...
عامة لو مش مقتنعة بكلامى دورى على الفتاوى اللى على النت..
"ومن يتق الله يجعل له مخرجًا ويرزقه من حيث لا يحتسب"
d
17-11-2009 | 10:27 AM
باركولي البريود جتتتتتتتتتتتتتتت
ق
17-11-2009 | 10:30 AM
مبروك :D
هى كانت متأخرى عليكى ولا ايه.؟
هى كانت متأخرى عليكى ولا ايه.؟
d
17-11-2009 | 10:47 AM
لا يا حبيبتي انا كان عندي امل المرة دي بس كله بامر الله
ق
17-11-2009 | 10:53 AM
قصه كبيره صباح الخير
الضرورات تبيح المحظورات ومن غير ما اشوف الفتاوي ومن غير ما اقولك نا متاكده من اللي بقوله ليه هندخل في مناقشه طويله اولا انا متشكره جدا نصيحتك وربنا يجزيكي عنا جميع خير الجزاء ولكن انا متاكده انه مش حرام يا عزيزتي جدا وربنا يجعلني من المتقين وانا والله مش بعمم ابدا انا بقول عن تجارب شوفتها في حياتي مع والتي وخالتي وانا وفقط وانا اعتذر جدا لو كان كلامي يضايقك اما انه غلط فانا مش غلط وجزيتي خيرا سيدتي الفاضله
الضرورات تبيح المحظورات ومن غير ما اشوف الفتاوي ومن غير ما اقولك نا متاكده من اللي بقوله ليه هندخل في مناقشه طويله اولا انا متشكره جدا نصيحتك وربنا يجزيكي عنا جميع خير الجزاء ولكن انا متاكده انه مش حرام يا عزيزتي جدا وربنا يجعلني من المتقين وانا والله مش بعمم ابدا انا بقول عن تجارب شوفتها في حياتي مع والتي وخالتي وانا وفقط وانا اعتذر جدا لو كان كلامي يضايقك اما انه غلط فانا مش غلط وجزيتي خيرا سيدتي الفاضله
ق
17-11-2009 | 10:55 AM
دندونه ازيك صباح الخيرات يا قمر مش معقول عاوز تبقا مااما يا جميل يا طعم يا بنتي خدي وقتك ومتستعجليش ولا غيرت يا قمر من البنات عشي حياتك شويه دي فرصه مش هتتعوض
d
17-11-2009 | 11:01 AM
ربنا يسهل يارب يا قطة بس بيني و بيني انا خايفة ليكون عندي انا حاجة مانعة الموضوع ده التهابات مثلا او كده اعرف ازااااااااااااااي