miramiro;10641965:
هههههههههههههههه
لا يا توتا هو فستان فرح واحد بس بتاع العمر ان شاء الله
و صحيح غلبنى يوم الفرح و زهقنى و ضايقنى و كل حاجه بس لن اتنازل عنه
(y)(y)(y)
miramiro;10641965:
هههههههههههههههه
لا يا توتا هو فستان فرح واحد بس بتاع العمر ان شاء الله
و صحيح غلبنى يوم الفرح و زهقنى و ضايقنى و كل حاجه بس لن اتنازل عنه
mashimaro16;10641970:
انا اختلف معاكى يا كتكوته
انا بعششششششق اسكندريه وخصوصا فى الشتاااااا
يالهوى على االجمالللل
انا تقريبا لازم كل صيف وكل شتا اسافر الكس بالشهر مثلا
انا بعششششششششششقها اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
انا نفسى اصلا اعيش هنااك
:) كفايه البحررررررر
miramiro;10641971:
ههههههههههه
اكتكوت شكلك هتبقى حماه صعبه
عايزه انبه ميكو بقى على الموضوع ده:tongue::tongue::tongue:
و بعدين انتم كده مش بقيتم حموات
انتم هتعملوا ازمه فى العلاقات السياسيه بين القاهره و الاسكندرية :D:D
whiteoff;10641972:
يبقى ابني ما ينفعش عشان حيبقى عيل :D
قوليلي هي جودي كانت بتضحك لما شوفتيها ولا بتعمل ايه:wink: احكيلي:wink:
mashimaro16;10641970:
انا اختلف معاكى يا كتكوته
انا بعششششششق اسكندريه وخصوصا فى الشتاااااا
يالهوى على االجمالللل
انا تقريبا لازم كل صيف وكل شتا اسافر الكس بالشهر مثلا
انا بعششششششششششقها اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
انا نفسى اصلا اعيش هنااك
:) كفايه البحررررررر
whiteoff;10641980:
ريحتيني دا ان كنت حتجن:eek: ازاي احمل و يوميها بليل تيجي البيريود:eek:
kato;10641981:
ماشى يا توتا يقعدوا جمبك معاكى مش مهم عشان انا افوق ههههههههههههههههههه
مش مهم يا كتكوتة فرق شهور سنين المهم البيت تتجوز ودى فرصة تلحق القطر ههههههههه احسن ماتفضل واقفة فى المحطة
miramiro;10641989:
يا حموات يا فاتنات
سيبوا الاطفال هههههه اقصد العرسان يختاروا بنفسهم
كل واحده تخبط على بطنها تشوف ابنها صاحى و لا نايم دلوقتى و تساله يا ابنى ايه رايك فى فلانه
بنت ناس و مامتها عدد مشاركاتها فى عروس كذا
و شوفنا صوره فستانها و شقتها و عارفين البنت فى الشهر الكام من السونار و الحمد لله :D
ها ايه رايك
و شوفى هيقولك ايه
وابقوا اعزمونا فى الفرح بقى
miramiro;10641989:
يا حموات يا فاتنات
سيبوا الاطفال هههههه اقصد العرسان يختاروا بنفسهم
كل واحده تخبط على بطنها تشوف ابنها صاحى و لا نايم دلوقتى و تساله يا ابنى ايه رايك فى فلانه
بنت ناس و مامتها عدد مشاركاتها فى عروس كذا
و شوفنا صوره فستانها و شقتها و عارفين البنت فى الشهر الكام من السونار و الحمد لله :D
ها ايه رايك
و شوفى هيقولك ايه
وابقوا اعزمونا فى الفرح بقى
whiteoff;10641988:
يبقى انت اللي بتزحمي البلد :D:D:D والساحل تحفة انا بقى بهرب و اروح الساحل:D
CuTie KaTkOoTa;10641999:
ياااااااااااااه يا مرمر، تخيلي بجد لو ربنا ادانا عمر ان شاء الله وفضلنا هنا مع بعض في التجمع او عالنت يعني وكبرنا وولادنا كبروا فعلا ودخلوا كليات يالهوووووي زمننننننننن :D:D:D
mashimaro16;10642005:
احنا اصلا شقتنا فى الساحل :D انتى بتهربى على فين اعترفى يالا يابنت :D
كتكوته انتى عملتى الثرى دى فين ؟ وبكام؟ وايه الهدف اصلا منه ؟
ومتعرفيش مكان فيه دكتوره ست؟انا مش قادره على موضوع راجل ده خالللللللص
miramiro;10642027:
اقولكم تصبحوا على خير ي اخواتى
اصل ماما صحيت و قفشتنى بتزعقلى
اشوفكم بكره على خيرررررررررررررررررررر ان شاء الله
لا اله الا الله
قطة اخر الليل;10642034:
مين اللي بيروح جرين انا كمان بروح هناك وروحت انا وجوزي السنه دي لذيذه بس هاديه اوي