تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
m
miramiro;10641965:
هههههههههههههههه
لا يا توتا هو فستان فرح واحد بس بتاع العمر ان شاء الله
و صحيح غلبنى يوم الفرح و زهقنى و ضايقنى و كل حاجه بس لن اتنازل عنه


(y)(y)(y)
C
mashimaro16;10641970:
انا اختلف معاكى يا كتكوته
انا بعششششششق اسكندريه وخصوصا فى الشتاااااا
يالهوى على االجمالللل
انا تقريبا لازم كل صيف وكل شتا اسافر الكس بالشهر مثلا
انا بعششششششششششقها اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

انا نفسى اصلا اعيش هنااك
:) كفايه البحررررررر

وانا كمان بحبها جدا وبحب اوي لو نزلت انزل في اوضة قدام البحر مباشرة وحتي مش لازم انزل اقعد عليه لا كفاية اني اشوفه كل يوم الصبح من البلكونة، وممكن اقعد شهر اه زيك او اكتر كمان، وفعلا الشتاء هناك تحفة بس اهلي لا يمكن يرضوا ابدا بسفرية الشتاء دي ليا، عشان انا مناعتي ضعيفة وعالطول باخد ادوار فظيعة برد، بس انا بتكلم كسكن دائم بالسنين وابعد عن اهلي واصحابي هنا لا مقدرش خااااااالص.

miramiro;10641971:
ههههههههههه
اكتكوت شكلك هتبقى حماه صعبه
عايزه انبه ميكو بقى على الموضوع ده:tongue::tongue::tongue:

و بعدين انتم كده مش بقيتم حموات
انتم هتعملوا ازمه فى العلاقات السياسيه بين القاهره و الاسكندرية :D:D

:D:D لا لا احنا نقدر بردو اسكندرية والمنصورة دول حبايبنا من زمان.

whiteoff;10641972:
يبقى ابني ما ينفعش عشان حيبقى عيل :D

قوليلي هي جودي كانت بتضحك لما شوفتيها ولا بتعمل ايه:wink: احكيلي:wink:

اه يا لولو كانت بتضحك ولا بتغني ولا بترغي مش عارفة احدد :D:D كانت فاتحة بقها كده وعمالة تحركه وتحرك معاه ايديها وصوابعها وشغالة طول المدة مش عايزة تسكت :D:D:D
m
mashimaro16;10641970:
انا اختلف معاكى يا كتكوته
انا بعششششششق اسكندريه وخصوصا فى الشتاااااا
يالهوى على االجمالللل
انا تقريبا لازم كل صيف وكل شتا اسافر الكس بالشهر مثلا
انا بعششششششششششقها اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

انا نفسى اصلا اعيش هنااك
:) كفايه البحررررررر



يبقى انت اللي بتزحمي البلد :D:D:D والساحل تحفة انا بقى بهرب و اروح الساحل:D
m
يا حموات يا فاتنات
سيبوا الاطفال هههههه اقصد العرسان يختاروا بنفسهم

كل واحده تخبط على بطنها تشوف ابنها صاحى و لا نايم دلوقتى و تساله يا ابنى ايه رايك فى فلانه
بنت ناس و مامتها عدد مشاركاتها فى عروس كذا
و شوفنا صوره فستانها و شقتها و عارفين البنت فى الشهر الكام من السونار و الحمد لله :D
ها ايه رايك
و شوفى هيقولك ايه
وابقوا اعزمونا فى الفرح بقى
C
whiteoff;10641980:
ريحتيني دا ان كنت حتجن:eek: ازاي احمل و يوميها بليل تيجي البيريود:eek:


ايوة ما انا بردو اتجننت لما الدكتور الاولاني الرخم ده قاللي كده، قلت ازاي يعني وانا كان عندي البيريود ازاي يحصل حمل معاها، بس لما سألت التاني بقي كان شطور كده ومحترم ولذيذ وكمان دورت عالنت، وفعلا كلام منطقي جدا.
m
kato;10641981:
ماشى يا توتا يقعدوا جمبك معاكى مش مهم عشان انا افوق ههههههههههههههههههه

مش مهم يا كتكوتة فرق شهور سنين المهم البيت تتجوز ودى فرصة تلحق القطر ههههههههه احسن ماتفضل واقفة فى المحطة


بس انت حرة نا حما صعبة وحطلع عقدي عليها :D:D:D دا انا ما صدقت انه ولد عشان اخد طاري:D
C
miramiro;10641989:
يا حموات يا فاتنات
سيبوا الاطفال هههههه اقصد العرسان يختاروا بنفسهم

كل واحده تخبط على بطنها تشوف ابنها صاحى و لا نايم دلوقتى و تساله يا ابنى ايه رايك فى فلانه
بنت ناس و مامتها عدد مشاركاتها فى عروس كذا
و شوفنا صوره فستانها و شقتها و عارفين البنت فى الشهر الكام من السونار و الحمد لله :D
ها ايه رايك
و شوفى هيقولك ايه
وابقوا اعزمونا فى الفرح بقى


ياااااااااااااه يا مرمر، تخيلي بجد لو ربنا ادانا عمر ان شاء الله وفضلنا هنا مع بعض في التجمع او عالنت يعني وكبرنا وولادنا كبروا فعلا ودخلوا كليات يالهوووووي زمننننننننن :D:D:D
m
miramiro;10641989:
يا حموات يا فاتنات
سيبوا الاطفال هههههه اقصد العرسان يختاروا بنفسهم

كل واحده تخبط على بطنها تشوف ابنها صاحى و لا نايم دلوقتى و تساله يا ابنى ايه رايك فى فلانه
بنت ناس و مامتها عدد مشاركاتها فى عروس كذا
و شوفنا صوره فستانها و شقتها و عارفين البنت فى الشهر الكام من السونار و الحمد لله :D
ها ايه رايك
و شوفى هيقولك ايه
وابقوا اعزمونا فى الفرح بقى



لا مفيش افراح ولا جواز انا حخليه جنبي لحد ما يخلل :D عقد نفسية بحتة:D
m
whiteoff;10641988:
يبقى انت اللي بتزحمي البلد :D:D:D والساحل تحفة انا بقى بهرب و اروح الساحل:D


احنا اصلا شقتنا فى الساحل :D انتى بتهربى على فين اعترفى يالا يابنت :D

كتكوته انتى عملتى الثرى دى فين ؟ وبكام؟ وايه الهدف اصلا منه ؟
ومتعرفيش مكان فيه دكتوره ست؟انا مش قادره على موضوع راجل ده خالللللللص
m

CuTie KaTkOoTa;10641999:

ياااااااااااااه يا مرمر، تخيلي بجد لو ربنا ادانا عمر ان شاء الله وفضلنا هنا مع بعض في التجمع او عالنت يعني وكبرنا وولادنا كبروا فعلا ودخلوا كليات يالهوووووي زمننننننننن :D:D:D

فوقي من الاحلام انت لسة في السادس لسة عمر ايه التفاؤل بتاعكوا دا :D

دي بقى كمالة العقد النفسية :D:D:D
(
تاخدى بطارك يا توتا ياخراااااااشى والبيت زمابها اية
لالالالالالالالالالا خليكى مع جودى احسن حتى شكلها هتطلع موهبة ماشاء الله مامتها بتقول كانت بتغنى ولا بتتكلم
انا بنتى كسولة هههههههههههههه مش هتنفعك
m
mashimaro16;10642005:
احنا اصلا شقتنا فى الساحل :D انتى بتهربى على فين اعترفى يالا يابنت :D

كتكوته انتى عملتى الثرى دى فين ؟ وبكام؟ وايه الهدف اصلا منه ؟
ومتعرفيش مكان فيه دكتوره ست؟انا مش قادره على موضوع راجل ده خالللللللص



جرين بيتش يا جميل

و بعدين ماله الدكتور الراجل اصلا الاوضة بتبقى ضلمة

وفايدتها تطمني على البيبي و صحته ووزنه وتشوفيه كأنه قدامك:D
m
ربنا يجمعنا يارب دايما و مش يفرقنا يارب يا كتكوت
و بجد لازم نحافظ كلنا على صداقتنا ببعض يا جماعه و الدنيا متنسناش بعض
ق
انتو كمان جوزتوهم يا لهووووووي طيب ربوهم الاول وعينكوا تطلع عيب يا ابني غط يا بنتي شوف ولادك زانا ملي دول ولادك وهالما جره انا عماله افكر ازاي اربي الرزل ده حاسه اني نسيت كل حاجه كنت مخططاه واني بس عاوزه اشوفه وبس

عارفين جوزي بيغير من دلوقتي النهارده اخته بتقولي الحمد الله اتطمنتني متفضليش شايله الهم بقا قلتلها هفضل شايله همه لغايه مااموت غضب جوزي وقالي ايه مفيش وراكي غيره انتي مستفزه غوري انتي واللي في بطنك وغضب زي الاطفال وراح مشغل اغاني زعل بتاعت ورده وعبد الحليم ههههههههههههه
m
كاتو انت حرة انا ابني ان شاء الله حيبقى امور و كمان كان بيلعب بالحبل السري ههههههههههههه فاكر نفسه طرازان
m
اقولكم تصبحوا على خير ي اخواتى
اصل ماما صحيت و قفشتنى بتزعقلى
اشوفكم بكره على خيرررررررررررررررررررر ان شاء الله
لا اله الا الله
m
بتكسف اوىىىىىىىىىىىىى يا وايت بجد موووووووووووووووووووووووووووت
فبجد مش قادره خالص انا عارفه انه اصلا بطن يعنى مش حاجه تانيه بس برده مش قااااااااااااااااادرررررررررررررره خالصص

انا فى سلفر بيتش :) ياويلكم بيكى

ق
مين اللي بيروح جرين انا كمان بروح هناك وروحت انا وجوزي السنه دي لذيذه بس هاديه اوي
m
miramiro;10642027:
اقولكم تصبحوا على خير ي اخواتى
اصل ماما صحيت و قفشتنى بتزعقلى
اشوفكم بكره على خيرررررررررررررررررررر ان شاء الله
لا اله الا الله



ان شاء الله على خير محمد رسول الله
m
قطة اخر الليل;10642034:
مين اللي بيروح جرين انا كمان بروح هناك وروحت انا وجوزي السنه دي لذيذه بس هاديه اوي



انا:D شقة جوزي هناك ز انا طول عمري بأجر فيها و كمان عرفت جوزي هناك:D
X