تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
(
whiteoff;10641680:
بصراحة انا كان نفسي في بنوتة بس لما شوفته الوان كدة كنت عايزة اكله ز فرحت اوي

وان شاء الله ناوية اسميه محمد بس بالتشكيل زي اسم الرسول عليه افضل الصلاة و السلام


ربنا يباركلك فية يارب وتقومى بالسلامة يا قمر
انتى صحيح اغلب الهدوم اللى اشتريتيها للبنوتة صح يلا مش مهم اول 3 شهور عادى مش هيبان
C
whiteoff;10641658:
بصي يا سيتي انا عملتها امبارح في السرايا سكان ب 200 جنيه و كان المغرب و المفروض اني كنت في الاسبوع العشرين بس طلع الواحد وعشرين

اعترفت اهو يا بيه:D

مبروك يا توتا علي الولد عشان ميكو تفرح بزيادة معدل الأولاد في التجمع :D:D

whiteoff;10641666:
ايوة اول مرة :confused::confused::confused: و ان شاء الله شهر واحد:eek:

ربنا معاكم بقي عشان انا صاحبتي كانت بتعاني من اول ولادة دي، قطتها عذبتهم وصحتهم كلهم عشان يحسوا بيها طول فترة الولادة بس طبعا دخلت جوا الدولاب ومحدش شافها بس لازم يكونوا صاحيين عشان يحسوا.

whiteoff;10641680:
بصراحة انا كان نفسي في بنوتة بس لما شوفته الوان كدة كنت عايزة اكله ز فرحت اوي

وان شاء الله ناوية اسميه محمد بس بالتشكيل زي اسم الرسول عليه افضل الصلاة و السلام

انا عملت زيك بالظبط لما شفت ال 3d بردو كان تحفةةةة انا وجوزي كنه هناكلها زيك كده.
m
kato;10641660:
اهلا بنت بلادى منورة
انا بتاع مع دكتور اسمة محمد النجيرى وهولد فى مستشفى الدلتا
انا ساكنة عند مجمع المحاكم :D
انا اصلا من المنصورة انا وجوزى


اهلا بكى انتى يا جميله(f)
بجد هتولدى ان شاء الله فى مستشفى الدلتا اصل اختى كانت بتابع مع دكتور احمد الشربينى مش عارفه سمعتى عنه و لا لا و ولدها فى اولادها ربنا يخليهم لها و عقبالك يا جميل
ودكتور احمد من اصحاب المستشفى دى ايام ولاده ابنها الصغير كانوا لسه بجهزوها هى مفتوحه من اكتر من سنه
انتى ايه رايك فى المستشفى ؟
m
كتكوتة روحي الفيس بوك بسرعة شوفي الصورة قبل ما اشيلها
P
whiteoff;10641658:
بصي يا سيتي انا عملتها امبارح في السرايا سكان ب 200 جنيه و كان المغرب و المفروض اني كنت في الاسبوع العشرين بس طلع الواحد وعشرين

اعترفت اهو يا بيه:D

شاطر يابنى افراج بس فين السرايا سكان دى؟:cool:

whiteoff;10641680:
بصراحة انا كان نفسي في بنوتة بس لما شوفته الوان كدة كنت عايزة اكله ز فرحت اوي

وان شاء الله ناوية اسميه محمد بس بالتشكيل زي اسم الرسول عليه افضل الصلاة و السلام


ربنا يبارك فيه و يجعله ذرية صالحة يارب

miramiro;10641681:
سبحان اللى البنت بعد ما بتتجوز فعلا مش بتحب تبعد عن بيتها و بيت بابا ده بيبقى مجرد زيارات وبس دى سنه الحياه فعلا سبحان الله

و انا لسه مش حامل يا جميل

اه صحيح
مبروووووووووووووووووووووووووووووووك الف الف مبروك على النون يا ميرو مع انها متاخره اووووى بس والله مكنتش اعرف
مبروك يا حبيبتى و ان شاء الله يكون ولد ياااارب و لو بنت نعمة برضو مش تزعلى


ربنا يبارك فيكى يارب و يرزقك نونو امور زيك قريب ان شاء الله

البت مورو مش باينة ليه؟؟
m
ميرسى يا توتا على كلامك
و يارب جوزى مش يزعل منى و لا يكون رد فعله وحش
ده انا لسه متجوزه ياناس و مقعدتش مع جوزى شهر على بعضه اهئ اهئ
استر ياااارب
C
whiteoff;10641712:
كتكوتة روحي الفيس بوك بسرعة شوفي الصورة قبل ما اشيلها


فين يا توتا مش لقياها عندك؟
z
miramiro;10641689:
هو انتى قاعده فين يا زوكا و جوزك قاعد فين؟


بصي ياقمر ححكيلك حكايتي اسمعي

انا عراقيه بس عايشه تقريبا طول عمري بالنرويج مسافره من العراق من وانا نونو وحتى دراستي كلها كملتها بالنرويج

اتعلرفت على جوزي بمصر كنت رايحه سياحه وفضلنا نحب بعض ونحارب ونقاتل لمدة 3 سنوات و 7شهور عشان نتجوز والحمد لله اتجوزنا وعشنا بمصر

وانا دلوقتي عند اهلي بزورهم وكمان بستخلص اوراق التخرج

وحرجع لجوزي بعد شهر
m
يا بنتي هناك في البوم الفرح
m
الوقفه يوم الخميس ان شاء الله
كل سنه و انتم طيبين و الامه الاسلاميه كلها بخير يارب
z
ميرا متقلقيش ارمي حمولك على ربنا وانشاء الله خير

وبعدين انتي ملكيش ذنب بكل اللي حصل
(
miramiro;10641705:
اهلا بكى انتى يا جميله(f)
بجد هتولدى ان شاء الله فى مستشفى الدلتا اصل اختى كانت بتابع مع دكتور احمد الشربينى مش عارفه سمعتى عنه و لا لا و ولدها فى اولادها ربنا يخليهم لها و عقبالك يا جميل
ودكتور احمد من اصحاب المستشفى دى ايام ولاده ابنها الصغير كانوا لسه بجهزوها هى مفتوحه من اكتر من سنه
انتى ايه رايك فى المستشفى ؟


بصراحة المستشفى حلوة وانا فضلتها على مستشفى السلاب مش بحبها وهى مشتشفى نظيفة واعرف كتير ولدوا هناك وبيشكروا فيها فتوكلت على الله واخترتها وربنا يسهل

ربنا يبارك لاختك فى ولادها يارب ويخليهم ليها يارب وعقبالك انتى كمان يارب
m
هو انتم عاملين جروب على الفيس بوك يا جماعه و لا بتتكلموا على جروب صور افرحنا و لا ايه
قولولى يا جماعه اصل الجهل وحش
m
السرايا في الاسكندرية انت منين يا ميرو
(
توتا انا كمان حطيت صور جديدة على الفيس توك باقى صور الفرح روحى شوفيهم

ميرا وانتى طيبة يا قمر هتقضى العيد فين
z
miramiro;10641748:
هو انتم عاملين جروب على الفيس بوك يا جماعه و لا بتتكلموا على جروب صور افرحنا و لا ايه
قولولى يا جماعه اصل الجهل وحش



ههههههههههههه ايه ده انتي بجد متعرفيش :eek: اه يابنتي ده معمول بقاله فتره من قبل منتجوز :D
m
miramiro;10641748:
هو انتم عاملين جروب على الفيس بوك يا جماعه و لا بتتكلموا على جروب صور افرحنا و لا ايه
قولولى يا جماعه اصل الجهل وحش



يا سيتي في جروب لعروس على الفيس بوك :D


كتكوتة شوفتيها يلا عشان اشيلهااااااااا
m
zozokah;10641725:
بصي ياقمر ححكيلك حكايتي اسمعي

انا عراقيه بس عايشه تقريبا طول عمري بالنرويج مسافره من العراق من وانا نونو وحتى دراستي كلها كملتها بالنرويج

اتعلرفت على جوزي بمصر كنت رايحه سياحه وفضلنا نحب بعض ونحارب ونقاتل لمدة 3 سنوات و 7شهور عشان نتجوز والحمد لله اتجوزنا وعشنا بمصر

وانا دلوقتي عند اهلي بزورهم وكمان بستخلص اوراق التخرج

وحرجع لجوزي بعد شهر


ربنا يجمع شملكم على خير يااااارب
وانتى هتنورى مصر امتى ان شاء الله؟
حاولى ترجعى بسرعه علشان جوزك زمانه قاعد لوحده كده و زعلان ده انتم فى اول الجواز لسه و تسبيه كده؟:wink:

وبعدين بعد الكفاح ده كله زعلانين مع بعض استعيذى بالله يا زوكا و حتى لو ضايقك افتكرى اى حاجه حلوه بينكم و اعذريه هو مضايق علشان انتى بعيد
(
جروب بنات عروس على الفيس بوك يا ميرا
C
zozokah;10641725:
بصي ياقمر ححكيلك حكايتي اسمعي

انا عراقيه بس عايشه تقريبا طول عمري بالنرويج مسافره من العراق من وانا نونو وحتى دراستي كلها كملتها بالنرويج

اتعلرفت على جوزي بمصر كنت رايحه سياحه وفضلنا نحب بعض ونحارب ونقاتل لمدة 3 سنوات و 7شهور عشان نتجوز والحمد لله اتجوزنا وعشنا بمصر

وانا دلوقتي عند اهلي بزورهم وكمان بستخلص اوراق التخرج

وحرجع لجوزي بعد شهر

كل ده يا مفترية وتقولي جوزك مبقاش يحبك وعايز مي عارف ايه والكلام ده والله اجيلك هناك عندك اموتك ضرب انا والبنات، هما زي ما قولولك انتي وحشاه بس ومتضايق من بعدك عنه.

miramiro;10641748:
هو انتم عاملين جروب على الفيس بوك يا جماعه و لا بتتكلموا على جروب صور افرحنا و لا ايه
قولولى يا جماعه اصل الجهل وحش

اه يا مرمورة الجروب اسمه بنات عروس.
X